Hvor er det ærgerligt, at vi ikke kan sætte det presspil i længere tid. I den periode vi gjorde det, havde vi dem helt nede under græstæppet. Mod slutningen af halvlegen, er vi forfaldet til at give dem alt for meget initiativ og tid på bolden, og vi er simpelthen ikke kompakte nok til at holde dem fra chancer. Og så bliver der altså ikke smadret nok igennem, når vi erobrer bolden og det går den modsatte vej, der gad jeg godt se noget mere intensitet i løbene.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror jeg har skrevet det i mange kamptråde. Men forstår virkelig ikke at Greve ikke spiller noget mere. Hans flair, vendinger, driblinger og overblik, har vi altså ikke mange andre på holdet der kan matche. Han mangler lidt engang imellem i at vurdere de rigtige ting, men det kommer også med flere minutter på banen.
I øvrigt lækkert at se Izu sætte spillet fra dybt i banen, og generelt vinde mange bolde. Han ligner efterhånden lidt af det han kunne i FCM. Men han blev så også brugt forkert da vi havde El Makrini. Izu skal spille DM for at kunne få sine kompetencer frem.
Nu ender det med at disse to går ud og spiller en lorte 2. halvleg, når jeg lige har rost dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlægPereira må godt nok være skidt spillende, når Kent vælger at stille med Desler på venstre back. Vi mangler dæleme et venstrebenet alternativ til Barret!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror jeg har skrevet det i mange kamptråde. Men forstår virkelig ikke at Greve ikke spiller noget mere. Hans flair, vendinger, driblinger og overblik, har vi altså ikke mange andre på holdet der kan matche. Han mangler lidt engang imellem i at vurdere de rigtige ting, men det kommer også med flere minutter på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægEr det ikke lidt sortseer det der. Vi har klart haft de største og fleste chancer, og burde fører mere. At vi så er gået ned i tempo og har inviteret dem med i kampen, er en anden sag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægTror også at vis Greve fik ti kampe i streg så ville han vise sig at være ret så god.. og han kunne jo snildt erstatte svenskeren..
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment