Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 17/07/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så må den stå på et par timers indlægstræning dagligt - med venstre ben. En venstreback SKAL kunne lægge et indlæg med venstre fod.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Så må den stå på et par timers indlægstræning dagligt - med venstre ben. En venstreback SKAL kunne lægge et indlæg med venstre fod.
      Så resten af banden øve dødbolde for de er godt nok jammerlige , måske de ringeste i ligaen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Så må den stå på et par timers indlægstræning dagligt - med venstre ben. En venstreback SKAL kunne lægge et indlæg med venstre fod.
        Enig. Men så længe at en højrebenet er bedre end de venstrebenede vi har ser jeg ingen problemer i at han ikke kommer til baglinien og smækker den ind over med venstre. Det gjorde JBL jo stort set heller ikke.... Men han skal være velkommen til at øve det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Kent har nu nok været tvunget til at tage fra lavere hylder, når sandheden skal frem.
          På intet tidspunkt i OB's historie har en træner haft et hold, der i så høj grad var influeret af trænerens ønske. Det er jo fuldstændig klart når man kigger ned over holdkortet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            På intet tidspunkt i OB's historie har en træner haft et hold, der i så høj grad var influeret af trænerens ønske. Det er jo fuldstændig klart når man kigger ned over holdkortet.
            Det er lige præcis det jeg mener. Om jeg fatter de folk der stadig mener Kent er uden skyld i vores spillemæssige og resultatmæssige krise. Jeg tror ikke på projektet. Og det værste er at spillerne heller ikke ser ud til at tro på det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              På intet tidspunkt i OB's historie har en træner haft et hold, der i så høj grad var influeret af trænerens ønske. Det er jo fuldstændig klart når man kigger ned over holdkortet.
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det er lige præcis det jeg mener. Om jeg fatter de folk der stadig mener Kent er uden skyld i vores spillemæssige og resultatmæssige krise. Jeg tror ikke på projektet. Og det værste er at spillerne heller ikke ser ud til at tro på det.
              Fuldstændig enig... Jeg har faktisk hele tiden været 90/10 på hvem af JH/KN der er skyld i dette lort... Den er kraftigt på vej den anden vej og aldrig har jeg haft så lidt tro på Kents evner som jeg har nu.
              Jeg er kommet til den overbevisning at selvom vores trup ikke pragende får de simpelthen for lidt resultater ud af det samtidig med at det bliver gjort på den mest monotome,robotagtige og kedlige måde.

              Thats the worst kind of bad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fuldstændig enig... Jeg har faktisk hele tiden været 90/10 på hvem af JH/KN der er skyld i dette lort... Den er kraftigt på vej den anden vej og aldrig har jeg haft så lidt tro på Kents evner som jeg har nu.
                Jeg er kommet til den overbevisning at selvom vores trup ikke pragende får de simpelthen for lidt resultater ud af det samtidig med at det bliver gjort på den mest monotome,robotagtige og kedlige måde.

                Thats the worst kind of bad
                Jeg tænker ikke at det er helt urimeligt, at se på hvor mange spillere der rent faktisk har præsteret i andre klubber på samme niveau.
                Det er godt nok få, især hvis man freregner dem som helt åbenbart er "over the hill".

                Hvem er reelt i sin bedste alder og lider ikke af skavanker+ har præsteret bedre andre steder ...

                Anders K. kommer tættest på, men han er begrænset af sine skader og har vel faktisk haft sin bedste sæson i OB.
                Festersen virker til at være "over the hill" og vel også præsteret bedst i OB.
                Grytebust, Joan og Tingager har en god alder og er uden markante skavanker ... de har præsteret klart bedst i OB.
                Jønsson har også en god alder, men var han bedre i AAB eller andre steder?

                Uzochukwu kunne være et bud, han har i hvert fald før været bedre ... men nedturen var jo allerede startet før han forlod FCM, han spillede ikke længere fast.

                Jeg har sgu svært ved at finde et godt eksempel på spillere der underpræsterer under Kent ... de er bare ikke bedre.

                Jeg er enig i at der er hentet spillere som ikke har niveauet/kan spille den stil og der kan man med rette klandre Kent og Jesper Hansen.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Som jeg ser det skal en af dem væk. Jeg peger på JH fordi der er lavet så mange fejl, og så evner han ikke at tale os op på fakta- men i fremhæver sine gode resultater. Manden er jo på månen. Jeg vil give han karakteren 0 på den nye skala hvis vi skal evaluere. KAN vil få 2, som ikke er prangende. Når jeg vil give KAN lidt tid, så er det fordi NT før har vist, at han ikke havde en plan da Brink og Co blev gået. Hvis NT virkelig har en plan med klubben, så må han finde nogen som kan give planen liv. Han kan umuligt være tilfreds med den nuværende tilstand. Han kunne også overveje om han ikke skulle smide 10 millioner mere om året. Det vil så koste han 100 millioner over 10 år. Det kan han nærmest ikke se på bankbogen. Måske vil investeringen endda tjene sig ind igen, hvis vi kan udvikle spillere, købe godt ind og måske endda spille Europa igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Som jeg ser det skal en af dem væk. Jeg peger på JH fordi der er lavet så mange fejl, og så evner han ikke at tale os op på fakta- men i fremhæver sine gode resultater. Manden er jo på månen. Jeg vil give han karakteren 0 på den nye skala hvis vi skal evaluere. KAN vil få 2, som ikke er prangende. Når jeg vil give KAN lidt tid, så er det fordi NT før har vist, at han ikke havde en plan da Brink og Co blev gået. Hvis NT virkelig har en plan med klubben, så må han finde nogen som kan give planen liv. Han kan umuligt være tilfreds med den nuværende tilstand. Han kunne også overveje om han ikke skulle smide 10 millioner mere om året. Det vil så koste han 100 millioner over 10 år. Det kan han nærmest ikke se på bankbogen. Måske vil investeringen endda tjene sig ind igen, hvis vi kan udvikle spillere, købe godt ind og måske endda spille Europa igen.
                    Han kunne jo bare kanalisere 10 mill mere om året fra nogle af alle sine overskudsfirmaer i sponsorater,bandereklamer osv så han også får noget for sine penge..
                    Men mon ikke at han også bliver utålmodig når vi igen i år misser Top 6 med en pæn margin og igen er til grin for det meste af fodbold danmark..
                    Godt nok har vi lyspunkter hvis man ser det med hans øjne:

                    Der er ro på de indre linier i klubben og der er mere eller mindre styr på økonomien
                    Samarbejdet med amatørklubben og øens hold klubber er bedre en nogensinde før
                    Vores ungdomsafdeling gør fremskridt og kunne om en 5 års tid måske konkurrere med de bedste klubber i DK

                    Men det er vel også det. Nogle vil måske argumentere for at vi har den bedste og yngste trup i mange år.. Og når jeg kigger på truplisten savner jeg ikke navne som Thomas Mikkelsen d.1, Kryger, N Koum, Diarra, Jeppe osv.
                    Vi har sgu mange gode spillere og navne... Uden tvivl. Men de fleste er fejlcastet til den spillestil som Kent vil indføre og jeg kan ikke se det kommer til at fungere meget bedre end det gør nu mm der handles en 3-4 typer ind der er rigtig gode med bolden. Vi snakker bedre og hurtigere end JJ.. Tættere på Falk end på Jønsson.

                    På et eller andet tidspunkt tror jeg også at Thorborg mister tålmodigheden med dette projekt JH/KN med langsomt, intetsigende boldskubberi.. Men man lavede nok en aftale med Kent Nielsen i sin tid om at han skulle bygge holdet op igen og det havde han 4 år til. Og som den forretningsmand han er ser han det meget vigtigt at være troværdig og ikke få rygtet som rigmanden i et galehus.. Så han strækker sig langt. Rigtig langt... Også alt for langt i vores øjne.. For omdømmet er vigtigere end vores ønsker som hardcore fans.. Vi er bare kunder i butikken

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han kunne jo bare kanalisere 10 mill mere om året fra nogle af alle sine overskudsfirmaer i sponsorater,bandereklamer osv så han også får noget for sine penge..
                      Men mon ikke at han også bliver utålmodig når vi igen i år misser Top 6 med en pæn margin og igen er til grin for det meste af fodbold danmark..
                      Godt nok har vi lyspunkter hvis man ser det med hans øjne:

                      Der er ro på de indre linier i klubben og der er mere eller mindre styr på økonomien
                      Samarbejdet med amatørklubben og øens hold klubber er bedre en nogensinde før
                      Vores ungdomsafdeling gør fremskridt og kunne om en 5 års tid måske konkurrere med de bedste klubber i DK

                      Men det er vel også det. Nogle vil måske argumentere for at vi har den bedste og yngste trup i mange år.. Og når jeg kigger på truplisten savner jeg ikke navne som Thomas Mikkelsen d.1, Kryger, N Koum, Diarra, Jeppe osv.
                      Vi har sgu mange gode spillere og navne... Uden tvivl. Men de fleste er fejlcastet til den spillestil som Kent vil indføre og jeg kan ikke se det kommer til at fungere meget bedre end det gør nu mm der handles en 3-4 typer ind der er rigtig gode med bolden. Vi snakker bedre og hurtigere end JJ.. Tættere på Falk end på Jønsson.

                      På et eller andet tidspunkt tror jeg også at Thorborg mister tålmodigheden med dette projekt JH/KN med langsomt, intetsigende boldskubberi.. Men man lavede nok en aftale med Kent Nielsen i sin tid om at han skulle bygge holdet op igen og det havde han 4 år til. Og som den forretningsmand han er ser han det meget vigtigt at være troværdig og ikke få rygtet som rigmanden i et galehus.. Så han strækker sig langt. Rigtig langt... Også alt for langt i vores øjne.. For omdømmet er vigtigere end vores ønsker som hardcore fans.. Vi er bare kunder i butikken
                      Er der nu også styr på økonomien ? Sidste regnskabsår blev vel kun reddet via salg af især Zohore .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Er der nu også styr på økonomien ? Sidste regnskabsår blev vel kun reddet via salg af især Zohore .
                        De siger de jo selv der er... OB kører næsten i nul. Kun resten af OSE der hænger lidt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          De siger de jo selv der er... OB kører næsten i nul. Kun resten af OSE der hænger lidt..
                          Ja den kørte i nul grundet salg for 12-15 mill , det tvivler jeg på vi kommer til at kunne i år .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            De siger de jo selv der er... OB kører næsten i nul. Kun resten af OSE der hænger lidt..
                            Afhænger vel meget af øm vi kommer til at ligge i bunden. Det er dyrt i tv penge...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja den kørte i nul grundet salg for 12-15 mill , det tvivler jeg på vi kommer til at kunne i år .
                              Nej de indtægter ser vi nok ikke i år. Der er vel kun de ca 2,5 mill fra Makrini samt et salg som nok bliver uundgåeligt til sidst i vinduet. Det syntes jeg de ligger op til. Om det så er Desler,Joan eller en 3. må vi se
                              Vi har heller ikke brugt tilnærmelsesvis så mange signon og agent penge i dette vindue som sidste sommer. Og så satser man 100% på bedre resultater og derved flere tv penge end 2016..
                              Ingen ved endnu om det bliver en dreng eller en pige i 2017 så tog bare udgangspunkt i 2016 regnskab

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Afhænger vel meget af øm vi kommer til at ligge i bunden. Det er dyrt i tv penge...
                                Ja det er det. Men satser man jo åbenlyst ikke på med de udmeldinger man kommer med..
                                Det sikrer kontinuiteten jo

                                Comment

                                Working...
                                X