Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 17/07/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fint med mandagskampe her i ferien, ellers syntes jeg at OB har en tendens til at skulle spille mange mandagskampe ?

    Vi var heldige at det kun var 0-1 ved pausen det kunne såmænd godt have været 0-3.

    Ja vi var bedre i 2. halvleg, mon ikke FCN trak sig lidt og gik efter resultatet, havde så heller ikke de store problemer med at lave mål nummer 2.

    Det er vel stort set stærkeste opstilling i dag, og vi sprudlede jo ikke ligefrem og viste spilstyrende adfærd.

    Spændende mod Helsingør som sikkert har en anden defensiv tilgang til kampen, her burde vi kunne dominere men lad os se.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      3.sæson under Kent Nielsen med et hold han fuldstændig selv har samlet. Ingen fremgang overhovedet... Jeg vil gå så vidt til at sige vi har ligaens ringeste trænerduo.
      Jeg er helt enig i, at det er i dette efterår at Kent skal skabe stor spillemæssig fremgang og gode resultater. Ingen OB-trænere har siden Lars Olsen i den grad fået det de har peget på, som Kent har det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg er helt enig i, at det er i dette efterår at Kent skal skabe stor spillemæssig fremgang og gode resultater. Ingen OB-trænere har siden Lars Olsen i den grad fået det de har peget på, som Kent har det.
        Kent har nu nok været tvunget til at tage fra lavere hylder, når sandheden skal frem.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Kent har nu nok været tvunget til at tage fra lavere hylder, når sandheden skal frem.
          Sådan er det i mange klubber. Kent Nielsen skaber bare ingen fremgang. Faktisk vil jeg mene det er den dårligste sæson premiere ud af de 3 han har haft i OB. Det er jo skræmmende.

          Comment


            Jeg synes slet ikke vi viser den energi der skal til. En ting er at vi kan diskutere om vi har kvaliteten, men specielt i 1. halveg står vi for langt fra dem og de kan stikke deres 2 mørke lyn efter behag, og så vil det altså gå galt for alle hold, da de simpelthen er så vanvittigt hurtige.
            Er simpelthen uforstående overfor at de her spillere ikke må være ved at brænde op over at os fans slet ikke har tiltro til holdet, og de så ikke giver sig 100%. I starten af 2. Halveg så vi at det faktisk kan lade sig gøre at lave et velfungerende genpres. Det giver hurtigt en kasse. Bum så laver vi lige en OB og går et gear ned igen og så snork sover vi på et hjørnespark, hvor det åbenbart kommer helt bag på os, at de laver en kombination, selvom fcn ikke har lavet andet, siden Hjulmand overtog igen.
            Forstår ikke hvilke mekanismer, der spiller ind, når vi presser dem godt i begyndelsen af 2. halveg, får scoret og så kollektivt bliver enige om at falde tilbage igen, så vi står som kegler i fcn's kombinationer. Med mindre man ikke er i form til det, så er det jo mangel på vindermentalitet!!
            Det skuffer mig meget at vi ikke viser et ordentligt udtryk, for det troede jeg trods alt vi ville komme med!
            AK var nogenlunde og Jønsson forsøgte en smule, men havde ikke nok løb omkring sig. Det samme gjaldt Greve da han kom ind. Han ville noget, men kunne ikke gøre det alene. Resten synes jeg faktisk ikke var der i dag.
            Lad mig i øvrigt lige citere Ricardo her til sidst: "Casper! Kig nu for helvede på de snørebånd når du sparker"!!

            Comment


              Der skal simpelthen ske noget nyt. Ellers rykker OB sgu ned! Der er ingen gejst, ingen løb, ingen vilje.

              Kent Nielsen må væk

              Comment


                Kan det skyldes, at Kent er for hård til spillerne. At de er bange for ham og at hans tilråb hæmmer dem. De kramper jo til og kan og tør for lidt, selv om han sikkert beder dem spille anderledes.
                Som den udmærkede Mark Strudal bemærkede flere gange på tv skal der være mange flere løb og dybdeløb for at det skal være klogt at Edmu og Jønsson hver gang trækker ind og skaber plads til bakkerne.
                Og planen ved omstillingerne virker også forkert.

                Jeg tror ikke på, vi får en god sæson. Men AK er ved at være tilbage på det gamle niveau.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Kan det skyldes, at Kent er for hård til spillerne. At de er bange for ham og at hans tilråb hæmmer dem. De kramper jo til og kan og tør for lidt, selv om han sikkert beder dem spille anderledes.
                  Som den udmærkede Mark Strudal bemærkede flere gange på tv skal der være mange flere løb og dybdeløb for at det skal være klogt at Edmu og Jønsson hver gang trækker ind og skaber plads til bakkerne.
                  Og planen ved omstillingerne virker også forkert.

                  Jeg tror ikke på, vi får en god sæson. Men AK er ved at være tilbage på det gamle niveau.
                  En meget simpel taktisk analyse. Hvis kanterne trækker ind, så er det jo meningen, at der er nogen, der skal løbe dybt, så der også bliver mere plads til backerne.

                  Løbene kommer, når spillerne tror på spillestilen. Det kommer de aldrig til.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    En meget simpel taktisk analyse. Hvis kanterne trækker ind, så er det jo meningen, at der er nogen, der skal løbe dybt, så der også bliver mere plads til backerne.

                    Løbene kommer, når spillerne tror på spillestilen. Det kommer de aldrig til.

                    MvH ChrisOB
                    det er korrekt, og når man lader Desler spille vb, så mangler de løb. Desler laver dem ikke for alvor i venstre side, og Ryan er ikke i omdregninger endnu. Bortset fra motoren så er Ryan en bedre spiller end Desler. Igen peger pilen på JH, som har udeladt at købe en god vb. JBL er vel en middel back, men hvis luksus Jønne skal spille, så kræver det en meget stærk vb for at lukke siden ned. Undre mig også over, at vi kan ende med Desler på bænken når man forstærker en af de pladser hvor vi har en udemærket fynsk spiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Der skal simpelthen ske noget nyt. Ellers rykker OB sgu ned! Der er ingen gejst, ingen løb, ingen vilje.

                      Kent Nielsen må væk
                      Det kan være at en nedrykning vil hjælpe på det hele.
                      Jeg tænker at så må korthuset vælte og KN, JN og NT må vel smutte (self. ikke sikkert NT smutter, han ejer jo lidt det hele).

                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      det er korrekt, og når man lader Desler spille vb, så mangler de løb. Desler laver dem ikke for alvor i venstre side, og Ryan er ikke i omdregninger endnu. Bortset fra motoren så er Ryan en bedre spiller end Desler. Igen peger pilen på JH, som har udeladt at købe en god vb. JBL er vel en middel back, men hvis luksus Jønne skal spille, så kræver det en meget stærk vb for at lukke siden ned. Undre mig også over, at vi kan ende med Desler på bænken når man forstærker en af de pladser hvor vi har en udemærket fynsk spiller
                      Jeg tror Desler ved at der intet forsvars hjælp er i venstre side og derfor lige holdt lidt tilbage i kampen for ikke at se for dum ud derude.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Jeg tror Desler ved at der intet forsvars hjælp er i venstre side og derfor lige holdt lidt tilbage i kampen for ikke at se for dum ud derude.
                        Det tror jeg ikke er helt forkert. Vores angribere lavede ikke dagens gode gerning presmæssigt. Vores kanter arbejdede heller ikke nok hverken defensivt eller i presset, og vores centrale midtbane var totalt overmatchet. Det gjorde at FCN hele tiden kunne slå dybe bolde, nærmest upresset, til deres hurtige folk. Jeg kan godt forstå, hvis de kollektivt i forsvaret spillede med håndbremsen trukket.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det tror jeg ikke er helt forkert. Vores angribere lavede ikke dagens gode gerning presmæssigt. Vores kanter arbejdede heller ikke nok hverken defensivt eller i presset, og vores centrale midtbane var totalt overmatchet. Det gjorde at FCN hele tiden kunne slå dybe bolde, nærmest upresset, til deres hurtige folk. Jeg kan godt forstå, hvis de kollektivt i forsvaret spillede med håndbremsen trukket.
                          Ja, og hvis Desler får flere kampe på venstre back kunne jeg godt se og håbe at det forsvar vi så igår kunne blive rigtigt godt.

                          Desler kan sgu om nogen løbe solen sort, og det har vi brug for bagved Jønne der jo intet løber, knap nok offensivt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Ja, og hvis Desler får flere kampe på venstre back kunne jeg godt se og håbe at det forsvar vi så igår kunne blive rigtigt godt.

                            Desler kan sgu om nogen løbe solen sort, og det har vi brug for bagved Jønne der jo intet løber, knap nok offensivt.
                            Jeg vil ud fra det jeg har set også hellere have Desler end JBL på venstre back.. Mest fordi jeg tror at Ryan kan blive rigtig rigtig god igen

                            Comment


                              Ja, Ryan så faktisk meget fin ud, og det samme Desler på den anden back.

                              Tror de kan blive gode, er bare i tvivl om de kan det under den træner vi har nu.

                              Men igen kan de under KN kan de vel under alle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Ja, Ryan så faktisk meget fin ud, og det samme Desler på den anden back.

                                Tror de kan blive gode, er bare i tvivl om de kan det under den træner vi har nu.

                                Men igen kan de under KN kan de vel under alle.

                                Comment

                                Working...
                                X