Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Er der en der kan løfte sløret for hvad man får? :-P

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Er der en der kan løfte sløret for hvad man får? :-P
      en finfin nøglering og en lækker kortholder præget med OB og CC1887
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        en finfin nøglering og en lækker kortholder præget med OB og CC1887
        Det gad jeg godt nok ikke stå i kø for, så det lod jeg være med :-)

        Comment


          #79
          Jeg synes den er ret lækker - i hvert fald over de forventninger jeg umiddelbart havde..

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Det gad jeg godt nok ikke stå i kø for, så det lod jeg være med :-)
            fin idé :)
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Jeg synes den er ret lækker - i hvert fald over de forventninger jeg umiddelbart havde..
              Jeg ved ikke hvorfor og om jeg bare er snotforkælet, men jeg havde forventet noget mere end dét.

              Comment


                #82
                Jeg synes det var en fin gave - men den største gave er da at få lov at købe kortet til samme pris igen næste sæson! Nå ja, og hvis man så liiiige kunne vinde den der lodtrækning, så ville det da også være ret lækkert ;-)

                Comment


                  #83
                  Er der egentlig blevet trukket lod om den iPad endnu ?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvorfor og om jeg bare er snotforkælet, men jeg havde forventet noget mere end dét.
                    du er snotforkælet :) hvad havde du forestillet dig ud over 16 kampe, øl, fribilletter oa. for en ringe sum af 398kr :)
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Er der egentlig blevet trukket lod om den iPad endnu ?
                      det er noget tid siden det skete. Jeg så det på hjemmesiden og det var en fyr fra Otterup der var heldig :)
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        du er snotforkælet :) hvad havde du forestillet dig ud over 16 kampe, øl, fribilletter oa. for en ringe sum af 398kr :)
                        Jeg synes heller ikke at vi kan brokke os over "størrelsen" på gaven, men jeg ville hellere have haft et limited halstørklæde eller trøje.. Det ville man kunne have i mange år frem. Jeg tror at hvis man tager de ting i brug som vi har fået her, er de smadret om et par måneder, eller man kan sikkert i læse hvad der står på dem. Men vi kan komme ud at se bold en hel sæson, for 400 kroner igen, og det var det vigtigste for mig :-)

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
                          Jeg synes heller ikke at vi kan brokke os over "størrelsen" på gaven, men jeg ville hellere have haft et limited halstørklæde eller trøje.. Det ville man kunne have i mange år frem. Jeg tror at hvis man tager de ting i brug som vi har fået her, er de smadret om et par måneder, eller man kan sikkert i læse hvad der står på dem. Men vi kan komme ud at se bold en hel sæson, for 400 kroner igen, og det var det vigtigste for mig :-)
                          Det vigtigste er for mig også at kortet koster 395,- igen næste sæson, men jeg er enig i at jeg godt gad stå i kø for et limited skarf eller en trøje.

                          Comment


                            #88
                            Hvis os andre, som dukkede op til 15 kampe, men var på sommerferie den aller første kamp (påtvunget af konen), skal betale væsentligt mere for kortet, synes jeg bare det er for fesent...
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Hvis os andre, som dukkede op til 15 kampe, men var på sommerferie den aller første kamp (påtvunget af konen), skal betale væsentligt mere for kortet, synes jeg bare det er for fesent...
                              Da betingelserne for at få kortet til samme lave pris er at det bliver skannet alle 16 kampe, så skal du selvfølgelig forvente at dit sæsonkort 14/15 kommer til at koste 12-1400,- som er normalprisen for et sæsonkort til OB.
                              Fesent? Nej. Du kendte betingelserne. Sæsonkortet er ikke personligt, så du kunne skam bare have lånt det ud til første kamp.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Da betingelserne for at få kortet til samme lave pris er at det bliver skannet alle 16 kampe, så skal du selvfølgelig forvente at dit sæsonkort 14/15 kommer til at koste 12-1400,- som er normalprisen for et sæsonkort til OB.
                                Fesent? Nej. Du kendte betingelserne. Sæsonkortet er ikke personligt, så du kunne skam bare have lånt det ud til første kamp.
                                Jeg tror ikke de tager 12-1400 kr for et sæsonkort til FS. Det gjorde de i de " gode gamle dage" for 4-5 år siden.
                                Jeg gætter på et sæsonkort til FS på omkring 7-800 kr.

                                Comment

                                Working...
                                X