Er der en der kan løfte sløret for hvad man får? :-P
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonkort
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægen finfin nøglering og en lækker kortholder præget med OB og CC1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg synes den er ret lækker - i hvert fald over de forventninger jeg umiddelbart havde..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg ved ikke hvorfor og om jeg bare er snotforkælet, men jeg havde forventet noget mere end dét.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægEr der egentlig blevet trukket lod om den iPad endnu ?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu er snotforkælet :) hvad havde du forestillet dig ud over 16 kampe, øl, fribilletter oa. for en ringe sum af 398kr :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlægJeg synes heller ikke at vi kan brokke os over "størrelsen" på gaven, men jeg ville hellere have haft et limited halstørklæde eller trøje.. Det ville man kunne have i mange år frem. Jeg tror at hvis man tager de ting i brug som vi har fået her, er de smadret om et par måneder, eller man kan sikkert i læse hvad der står på dem. Men vi kan komme ud at se bold en hel sæson, for 400 kroner igen, og det var det vigtigste for mig :-)
Comment
-
Hvis os andre, som dukkede op til 15 kampe, men var på sommerferie den aller første kamp (påtvunget af konen), skal betale væsentligt mere for kortet, synes jeg bare det er for fesent...Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægHvis os andre, som dukkede op til 15 kampe, men var på sommerferie den aller første kamp (påtvunget af konen), skal betale væsentligt mere for kortet, synes jeg bare det er for fesent...
Fesent? Nej. Du kendte betingelserne. Sæsonkortet er ikke personligt, så du kunne skam bare have lånt det ud til første kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDa betingelserne for at få kortet til samme lave pris er at det bliver skannet alle 16 kampe, så skal du selvfølgelig forvente at dit sæsonkort 14/15 kommer til at koste 12-1400,- som er normalprisen for et sæsonkort til OB.
Fesent? Nej. Du kendte betingelserne. Sæsonkortet er ikke personligt, så du kunne skam bare have lånt det ud til første kamp.
Jeg gætter på et sæsonkort til FS på omkring 7-800 kr.
Comment
Comment