Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Jeg har intet hørt om at JJ var skadet :O
    JJ kunne ikke spille sidste forberdedningskamp fordi ham fik igen problemer med anklen under træning flere dage før kampen.
    (Som undertrykkelse/benægtelse i psykoanalyse kaldes en antaget psykologisk forsvarsmekanisme, som udelukker tabubelagte eller truende situationer eller ideer fra bevidste opfattelse. )
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Tverskov

      http://www.ob.dk/artikel/jeppe-tvers...rter-godt.aspx

      Comment


        #18
        Video Optakt fra ob.dk med Tingager

        http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-der-v...or-opgave.aspx

        Comment


          #19
          Ud fra hvad man lige får læst gætter jeg på:

          Grete

          Ryan - Tverskov - Tingager - Desler

          Joan - Casper Nielsen - Izunna - Jønne

          Helenius - Festersen

          Det virker useriøst med Yao som starter foran hvilken som helst af de andre 3 og med Kæppen og JJT ude, samt talentløsheden i alternativerne på central midt må midtbanen give sig selv. Greve ser jeg som kant.

          Comment


            #20
            JJ starter ikke mandag, måske ikke engang på bænken.
            Måske Desler som vb og lyder som spilletid for Yao. Det kan blive en interessant startopstilling.
            http://obstruktion.dk/traening-onsdag-d-12-juli/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Så slap vi med sikkerhed for Ingvartsen :)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Så slap vi med sikkerhed for Ingvartsen :)
                Yes. Sindssygt hvad det lykkedes dem at få for spillere de sidste par år.. Det er jeg sgu misundelig over

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Yes. Sindssygt hvad det lykkedes dem at få for spillere de sidste par år.. Det er jeg sgu misundelig over
                  uden at vide det så tror jeg det har lidt med deres Ch.l: deltagelse at gøre. Selvom de gik ned i slutningen af kampene så høstede de en del ros i medierne i en del af udlandet og så begynder klubber og scouts nok at holde øje. Tænker jeg.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    uden at vide det så tror jeg det har lidt med deres Ch.l: deltagelse at gøre. Selvom de gik ned i slutningen af kampene så høstede de en del ros i medierne i en del af udlandet og så begynder klubber og scouts nok at holde øje. Tænker jeg.
                    Jeg tænker at de får mange penge for talenterne, fordi de er gode til at finde de gode af slagsen og derfor får succes og ad den vej opmærksomhed.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Drømmen må være at spillerne går ud og vil vise alle os skeptikere og ikke mindst sig selv, at det her hold, altså har det potentiale som så mange snakker om. Massere tempo, hidsig i genpresset og lidt fandenivoldskhed fremad banen.
                      Jeg tror ikke det hele lykkedes, men jeg er ikke i tvivl om at vi forsøger, og at der brænder en ild i spillerne, for at vise at sidste sæson altså var en skuffelse.
                      Jeg tror vi vinder, men jeg er også spændt på at se, om de her Nordsjælland-gutter har udviklet sig yderligere, for de var satme gode i momenter i foråret!!

                      Comment


                        #26
                        Som udgangspunkt, så har jeg den teori, at der ikke er den store forskel på fodboldspilleres niveau. Det er de redskaber de får at arbejde med der tæller. Der er lige de eksempler med Mukhtar der kan noget ekstra.

                        Man kan finde seriespillere der sparker bedre til bolden end angribere i Superligaen, de har bare aldrig fået chancen for at træne og spille på højere niveau.

                        Det jeg vil sige med det er, hvis trænerne for sat holdet ordentligt op, så kan man gøre de fleste hold til vinderhold. Så jeg håber, at trænerteamet i OB har gjort holdet klar til den nye sæson.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg tænker at de får mange penge for talenterne, fordi de er gode til at finde de gode af slagsen og derfor får succes og ad den vej opmærksomhed.
                          Det spiller helt sikkert også ind og det med at finde talenter og turde bruge dem. Det er de rigtig gode til i Farum.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Det spiller helt sikkert også ind og det med at finde talenter og turde bruge dem. Det er de rigtig gode til i Farum.
                            Ja de plejer, at bruge junior spillere mod os. Vi er også en ønskemodstander, vi løber ingen omkuld på hastighed og fysisk. Det har så alligevel givet os en del points mod dem,så FCN er faktisk også en ønskemodstander for os

                            Comment


                              #29
                              Joan forventer en sejr

                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-jegfo...r-en-sejr.aspx

                              Comment


                                #30
                                Ville være fint hvis vi slipper for ham også :)

                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansfer/6744883

                                Comment

                                Working...
                                X