Det er svært at være rigtig optimistisk ovenpå denne opstart. Vi har ikke forbedret vores hold hvad angår spillere, og vi er fortsat lige så ringe offensivt i træningskampene som vi plejer. Jo jo, det skal nok blive en god sæson.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Køge-OB 9/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDet er svært at være rigtig optimistisk ovenpå denne opstart. Vi har ikke forbedret vores hold hvad angår spillere, og vi er fortsat lige så ringe offensivt i træningskampene som vi plejer. Jo jo, det skal nok blive en god sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen skulle umiddelbart være færdig spillet her lidt før kl 20 men kender ikke resultatet
Thrane, Welbeck, Eskesen, Ryan, Yao, var vist de eneste som er tæt på suppen ... det er muligt at Helenius var med tidligere.
Modstanderen var ret ringe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg så de sidste 30 ...
Thrane, Welbeck, Eskesen, Ryan, Yao, var vist de eneste som er tæt på suppen ... det er muligt at Helenius var med tidligere.
Modstanderen var ret ringe.
Hvad blev det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoao er vel rigtig tæt på når JBL nu nok er ude. Han må også have spillet.
Hvad blev det?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoao er vel rigtig tæt på når JBL nu nok er ude. Han må også have spillet.
Hvad blev det?
I 1. halvleg stillede vi vidst med:
Oliver C.
RJL - Pereira - Jacob Mikkelsen (U19) - J. Buus
Eskesen - Nana - Thrane - Weber
Yao - Elias Lamnaouar (U19)Last edited by Agbre; 09-07-2017, 20:10.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægKender du resultatet også?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Hvem er Marc Bredal som var med for reserverne igår? Har John en søn der spiller fodbold?
http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...plevel-fc.aspx
Video og referat fra kampen mod Toplevel FC
Comment
-
Den unge gut med nummer 35, som jeg ikke kunne placere, var i øvrigt nok Marc Bredal, søn af vores assistenttræner og målscorer i dagens anden træningskamp.
Det er ham her:
http://www.bronshojboldklub.dk/Divis...re/Marc-Bredal
Comment
Comment