Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Vi kan vel stadig sådan teoretisk nå at blive nummer 6. Det er selvfølgelig svært at tro på efter dagens præstation, men mon ikke vi vinder i Randers, så skal det blot glippe. Aab eller Horsens et af holdene skal tabe deres næste 2 kampe eller få maks 1 point.
    Hvad får dig til at tro vi vinder i Randers ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvad får dig til at tro vi vinder i Randers ?
      Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre
        Så vil vi vel vinde. Du kan oddse på det.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre
          vi stiller vel bare med samme start 11 så er det nederlag vel sikret....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Så vil vi vel vinde. Du kan oddse på det.
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            vi stiller vel bare med samme start 11 så er det nederlag vel sikret....
            Hehe, to modsatte vurderinger om kampens resultat som begge funderer i OB's uduelighed. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Hvis de sidste kampe går så godt for os som det overhovedet kan lade dig gøre, så ender vi på 5. pladsen med 2 point ned til 7. pladsen.

              Hvis det hele går så galt som det overhovedet kan lade sig gøre, så slutter vi på 10. pladsen a point med den kedelige 11. plads.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Du her helt ret men:
                1. Jeg tror ikke vi vinder i Randers
                2. Horsens og AaB får mere end 1 point hver i deres sidste to kampe.
                Havde vi ikke manglet så mange stamspillere havde vi fået tre point mod det her AGF hold. Eller i al fald 1 (ved ikke lige hvem der skulle have scoret).
                Horsens og Aab kan også blive uheldige med skader og røde kort - plus selvfølgelig fejldomme.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg tror ikke at det er så "fluffy" som identitet - jeg tror at det er meget mere simpelt. De store udenlandske navne fra tidligere er væk. Og jeg tror altså også, at det handler om kvaliteten af spillet på banen. FCK har mistet en del af sit hjemmepublikum i denne sæson (13.400 / 14.850) en nedgang på ca. 10 %. Og så er det jo også sjovere at se på et hold, som spiller med om at kunne vinde noget - bare tænk på de sæsoner hvor OB lå i top 2. Der var snittet omkring 9.000 og rigtig mange herinde syntes dengang at spillet stank på banen - vi spillede røvsygt under LO - men placeringen betød, at alle "medløber"-fans blev mobiliseret (ikke noget ondt ment i det udtryk!) I FCN vil de naturligvis kæmpe med, at de er en relativt ny konstruktion, som det er meget svært at skabe et fangrundlag til - resultater eller ej.
                  Der er intet fluffy over identitet. Identitet er knyttet til kulturen, idet kulturen knytter menneskers identitet sammen og skaber fællesskaber. Din analyse er så mangelfuld og endimensionel, at den udviser en fundamental mangel på forståelse af hvordan fodboldkulturen fungerer.

                  Selvfølgelig betyder kvalitet meget, men det kan på ingen måde stå alene, det beviser virkeligheden simpelthen gang på gang, ellers må du simpelthen forklare mig disse to oversigter:

                  https://www.90min.com/posts/5059731-...2016-17-season
                  http://www.sportbible.com/football/n...-liga-20180117

                  Læs den her, og blive klogere på, hvor meget en ændret tilgang til kulturen, kan knytte mennesker til klubberne, uden nødvendigvis fantastiske resultater eller niveau, for Sverige har ikke højere niveau end DK, og allgevel lykkedes det. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-de-vigtigste

                  Superligaen kan aldrig nogensinde konkurrere på kvalitet, de må finde en anden identitet og tilgang til, hvordan de skaber opmærksomhed og tilknytning, det er den eneste vej frem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Der er intet fluffy over identitet. Identitet er knyttet til kulturen, idet kulturen knytter menneskers identitet sammen og skaber fællesskaber. Din analyse er så mangelfuld og endimensionel, at den udviser en fundamental mangel på forståelse af hvordan fodboldkulturen fungerer.

                    Selvfølgelig betyder kvalitet meget, men det kan på ingen måde stå alene, det beviser virkeligheden simpelthen gang på gang, ellers må du simpelthen forklare mig disse to oversigter:

                    https://www.90min.com/posts/5059731-...2016-17-season
                    http://www.sportbible.com/football/n...-liga-20180117

                    Læs den her, og blive klogere på, hvor meget en ændret tilgang til kulturen, kan knytte mennesker til klubberne, uden nødvendigvis fantastiske resultater eller niveau, for Sverige har ikke højere niveau end DK, og allgevel lykkedes det. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-de-vigtigste

                    Superligaen kan aldrig nogensinde konkurrere på kvalitet, de må finde en anden identitet og tilgang til, hvordan de skaber opmærksomhed og tilknytning, det er den eneste vej frem.
                    Er du nogensinde blevet konfronteret med, at du er ubehageligt arrogant i din måde at formulere dig på. Du har øjensynligt et grundlæggende behov for at demonstrere nedenladenhed over for andre mennesker, når du vurderer deres mangler på viden og intellektuel kapacitet. Det er decideret usympatisk. Jeg håber ikke, at du har med kommunikation med andre mennesker at gøre i din dagligdag - i så fald er det i hvert fald op af bakke for begge parter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Er du nogensinde blevet konfronteret med, at du er ubehageligt arrogant i din måde at formulere dig på. Du har øjensynligt et grundlæggende behov for at demonstrere nedenladenhed over for andre mennesker, når du vurderer deres mangler på viden og intellektuel kapacitet. Det er decideret usympatisk. Jeg håber ikke, at du har med kommunikation med andre mennesker at gøre i din dagligdag - i så fald er det i hvert fald op af bakke for begge parter.
                      i lige måde, det var dig der startede med at kalde mig fluffy og fuldstændig afvise identitet som en faktor. Hvis, du ikke kan tåle, at blive modsagt, skal du måske holde dig væk. Jeg kommer faktisk med dokumentation og konkrete argumenter.

                      Synes, det er sindsygt tyndt, at spille sådan et offerkort, lad os da tage debatten i stedet. Jeg kan simpelthen ikke se, der er noget som helst nedladende i, at afvise en dårlig analyse, og komme med argumenter for noget andet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Havde vi ikke manglet så mange stamspillere havde vi fået tre point mod det her AGF hold. Eller i al fald 1 (ved ikke lige hvem der skulle have scoret).
                        Horsens og Aab kan også blive uheldige med skader og røde kort - plus selvfølgelig fejldomme.
                        Vi havde ikke vundet med alle klar. jønne havde stadig været en klods om benet, og GF havde stadig været farlige på hjørne og indkast.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          i lige måde, det var dig der startede med at kalde mig fluffy og fuldstændig afvise identitet som en faktor. Hvis, du ikke kan tåle, at blive modsagt, skal du måske holde dig væk. Jeg kommer faktisk med dokumentation og konkrete argumenter.

                          Synes, det er sindsygt tyndt, at spille sådan et offerkort, lad os da tage debatten i stedet. Jeg kan simpelthen ikke se, der er noget som helst nedladende i, at afvise en dårlig analyse, og komme med argumenter for noget andet?
                          Forskellen på dig og mig er, at du går efter manden og jeg går efter indholdet. Jeg skriver at "ordet identitet er fluffy" - du læser det som om, at jeg skriver at "du er fluffy".
                          Du skriver at jeg "udviser total mangel på forståelse..." - se det er at gå efter manden. Det klæder dig ikke - det udstiller dig som usympatisk og at du så halvhjertet forsøger at tørre den af på mig, gør dig bare endnu mere usympatisk, Hvis du er så skarp, som du selv forsøger at fremstå, ved du jo udmærket godt, at jeg ikke gik efter manden, som du hævder - du er en udmærket læser - men du fordrejer sandheden, fordi du ikke vil erkende at jeg havde ret angående min kritik af dig.

                          Offerkortet er din tilbagevendende floskel, som skal skjule, at du faktisk har et kæmpe problem med at debattere sagligt - du skal ofte lige smide en "du udviser jo total mangel på forståelse" ind i dine indlæg. Hvis du ikke kan se at det er nedladende udstiller det bare i endnu højere grad din mangel på empati, og dit usympatisk væsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Forskellen på dig og mig er, at du går efter manden og jeg går efter indholdet. Jeg skriver at "ordet identitet er fluffy" - du læser det som om, at jeg skriver at "du er fluffy".
                            Du skriver at jeg "udviser total mangel på forståelse..." - se det er at gå efter manden. Det klæder dig ikke - det udstiller dig som usympatisk og at du så halvhjertet forsøger at tørre den af på mig, gør dig bare endnu mere usympatisk, Hvis du er så skarp, som du selv forsøger at fremstå, ved du jo udmærket godt, at jeg ikke gik efter manden, som du hævder - du er en udmærket læser - men du fordrejer sandheden, fordi du ikke vil erkende at jeg havde ret angående min kritik af dig.

                            Offerkortet er din tilbagevendende floskel, som skal skjule, at du faktisk har et kæmpe problem med at debattere sagligt - du skal ofte lige smide en "du udviser jo total mangel på forståelse" ind i dine indlæg. Hvis du ikke kan se at det er nedladende udstiller det bare i endnu højere grad din mangel på empati, og dit usympatisk væsen.
                            Men bortset fra det, har selv haft fornøjelsen af su's "brand", har du så læst de artikler han linker til?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Forskellen på dig og mig er, at du går efter manden og jeg går efter indholdet. Jeg skriver at "ordet identitet er fluffy" - du læser det som om, at jeg skriver at "du er fluffy".
                              Du skriver at jeg "udviser total mangel på forståelse..." - se det er at gå efter manden. Det klæder dig ikke - det udstiller dig som usympatisk og at du så halvhjertet forsøger at tørre den af på mig, gør dig bare endnu mere usympatisk, Hvis du er så skarp, som du selv forsøger at fremstå, ved du jo udmærket godt, at jeg ikke gik efter manden, som du hævder - du er en udmærket læser - men du fordrejer sandheden, fordi du ikke vil erkende at jeg havde ret angående min kritik af dig.

                              Offerkortet er din tilbagevendende floskel, som skal skjule, at du faktisk har et kæmpe problem med at debattere sagligt - du skal ofte lige smide en "du udviser jo total mangel på forståelse" ind i dine indlæg. Hvis du ikke kan se at det er nedladende udstiller det bare i endnu højere grad din mangel på empati, og dit usympatisk væsen.
                              Det er da mig der går efter bolden og ikke manden, prøv lige at læse det igen, du er simpelthen for langt ude.

                              Comment


                                Ja når spillet på banen ikke kan underholde ....

                                Comment

                                Working...
                                X