Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Fin weekend for os, så alle de andre hold omkring os spiller uafgjort. Så har vi vinder 2 point mod flere konkurrenter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Gryte og Tingager på månedens hold i tipsbladet
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gaen-oktober-2
Comment
-
Og Nordsjælland-Lyngby spiller også uafgjort. Så med en sejr i morgen kan vi skabe en rigtig god udgangssposition for kampen om mesterskabsspillet!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg Nordsjælland-Lyngby spiller også uafgjort. Så med en sejr i morgen kan vi skabe en rigtig god udgangssposition for kampen om mesterskabsspillet!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi kan i hvert fald lægge os på en god posi.. pose.. potsi... whatever, placering til den sjove ende med en sejr i morgen, men som KN så rigtigt siger er det først afgjort efter 26 runder"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Mjae, jeg synes vi har et OK program i resten af 2017, hvor jeg synes ACH har et lidt sværere, og Hobro ligger midt imellem.
Flasker tingene sig, både vores egne, og ACH+Hobros sig, så ser tingene rigtig fornuftige ud ved nytår 😎
Når dét så er sagt, så skal vi allesammen spille to kampe mod alle hold, inden grundspillet er ovre...
Men jeg vil hellere tage hul på foråret med et lille hul ned, end at skulle komme fra baghjul - især fordi jeg anser vores program i foråret for at være sværere 😉
Men ja, alle kampe er vigtige - især vores egne, og især de indbyrdes opgør mod direkte konkurrenter!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSikker. Men Hobro og AaB spiller mod hinanden. Så med en sejr vi henter enten Hobro eller slår et hul til Aab.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment