Når vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægNår vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)
Spillede han i BIF ville prisen være 15-22,5 mill. Vi kan nok max få 7,5 desværre.
Men han er nok det næste store salg som givetvis bliver sommeren 18 da han så har 1 år tilbage
Hvis det rigtige tilbud ikke kommer der kan man håbe på en 1 årig forlængelse med håb om salg sommeren 19
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægNår vi sælger Gryte for 8 mill. så må han hjem igen ;)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægNok den værste kamp jeg har set i sæsonen. Pinligt niveau. De burde ikke komme i nærheden af os i år.
Det burde ikke ske men det kan det sagtens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRanders var 13p foran os sidste år på samme tid og vi hentede vel de 11 af dem på 16 runder.. i år er vi 10p foran dem.
Det burde ikke ske men det kan det sagtens
Comment
-
Jeg tør simpelthen ikke spå om det. Vi ser det hver sæson, at hold går kolde eller pludselig blomstre op. Der var heller ikke mange som tog Sønderjyske alvorligt i lang tid i sidste sæson, og bum, så havnede de i top-6... omvendt gik Horsens helt kolde. AaB gik ned, vi blomstrede også selv op, FcN det samme.
Jeg synes kun det er ganske få hold som man kan spå om, og selv det kan svipse.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment