Hov vent - positiv historie: vi har ligaens bedste forsvar! :D
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg3p ned til sidstepladsen og en aktuel 9. Plads..
Vi er godt på vej
Det ligner 2 nederlag eller maks 1. point ialt mod Randers og Hobro,, og så et point mod FCK, hvor alle humørspillernes gemte kræfter bliver udløst og indstilling og fight samt 10 til 15 klasseredninger fra Gryte overrasker FCK og giver os det ene point,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet kan sgu godt være at du har ret, når jeg har set den 25 gange. Synes det er vildt svært at afgøre, hvem det er der skubber til bolden lige inden Pukki falder.
Jeg undrer mig nu stadig over, at dommeren er så hurtig til at hive kortet op, når han nu er lidt på bagkant - synes stadig, at man skal være ekstrem sikker i sin sag for at tage sig til baglommen så hurtigt, og det forstår jeg simpelthen ikke, at han kan være. Der er jo også uvildige "eksperter", der ikke mener der er rødt, så det er i hvert fald til debat (http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...-ikke-rdt-kort). Men disciplinærudvalget har jo også givet dommeren ret, så den må jo være god nok.
Og ja ligemeget hvad, satser Izunna for meget. Ærgerligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægSpændende mod Randers. Har vi kræfter tilbage efter en hård pokal kamp. Taber vi den ja så er a point med Randers der pt er bundprop.
Det ligner 2 nederlag eller maks 1. point ialt mod Randers og Hobro,, og så et point mod FCK, hvor alle humørspillernes gemte kræfter bliver udløst og indstilling og fight samt 10 til 15 klasseredninger fra Gryte overrasker FCK og giver os det ene point,
I sidste sæson blev der ikke hentet mange der og det samme er tilfældet i denne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Ååååh hvor er det tilfredsstillende at høre Brüchmann SKILLE vores fallitprojekt ad verbalt. Ja, det er hårde ord, men det fandengalemig velvalgt.
Fra 1:19:50
https://itunes.apple.com/dk/podcast/...ks%2F342861198
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægÅåååh hvor er det tilfredsstillende at høre Brüchmann SKILLE vores fallitprojekt ad verbalt. Ja, det er hårde ord, men det fandengalemig velvalgt.
Fra 1:19:50
https://itunes.apple.com/dk/podcast/...ks%2F342861198
Han konkluderer jo faktisk, at spillerne bare underpræsterer ... og mener at "Casper Nielsen som kan rigtig meget ... måske mere ham der skal bære det". ... det er, som jeg ser det, en tung fejlvurdering, Nielsen har spillet langt over 100 kampe og har endnu ikke fået vist det han åbenbart kan.Last edited by Entusiastens; 19-09-2017, 07:59.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg synes faktisk ikke han rammer ret godt og han har jo også været forkert på den, i forhold til OB`s styrke tideligere.
Han konkluderer jo faktisk, at spillerne bare underpræsterer ... og mener at "Casper Nielsen som kan rigtig meget ... måske mere ham der skal bære det". ... det er, som jeg ser det, en tung fejlvurdering, Nielsen har spillet langt over 100 kampe og har endnu ikke fået vist det han åbenbart kan.
Comment
-
Vi mangler spillere med vindermentalitet. Det er vel derfor, at CN f.eks. ligner et friskt pust. Brüchmann er jo en af de såkaldte eksperter, som måske har fået klubben til at tro på holdet. Mens vi andre godt ved, at NH ikke ville gøre en forskel fordi, at der ikke er nogen til at sætte ham op. Hvis vores hold skal i top 6, så skal det købes en spiller i hver kæde, som ligger i perferien af de nordiske landshold - eller tilsvarende styrke fra andre lande. Vi flytter os når vi får en god VB, en god CM, en kreativ 10'er eller kant. Vores angribere er overvurderet, men kommer de øvrige, så kan vi godt leve med de 3 nuværende - også selvom de ikke ligne nogle som kunne forstærke Fredericia i øjeblikket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet kan sgu godt være at du har ret, når jeg har set den 25 gange. Synes det er vildt svært at afgøre, hvem det er der skubber til bolden lige inden Pukki falder.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment