Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det har jo været sådan i mange år. Kan man også hører når Viasats kommentatorer kommentere kampe. Hvor deres sympati ligger

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så er der dømt hyl fra de norske fjelde

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/6823983
      Det er jo decideret pinligt at følge, hvordan Ståle har ageret i medierne den sidste måneds tid. Hele sidste år fik de (med rette) ikke andet end ros, og man kunne stort set ikke tænde for er fodboldprogram uden at høre på, om det FCK hold ikke var det bedste gennem tiderne osv osv. Nu er tonen så skiftet lidt efter en shaky sæson start, og så skal man se på ham hyle og skabe sig. Manden som ellers ikke holder sig for god til at påpege, når andre piber og ikke tager deres ansvar på sig (feks Glenn da han var i FCM og også BIF).
      Sgu ligefør, at han får mig til at håbe, at BIF bliver mestre - men også kun ligefør

      Comment


        Den FCK-tackling i feltet som bagerste mand, som var i minut 71, synes jeg er 100% sammenlignelig med Izunnas udvisning. Den gav et hjørnespark og et gult kort til HIF-spilleren for at brokke sig. FCKeren rammer bolden, så den løber lidt hurtigere og bagefter fælder han HIF-spilleren. Var det ikke cirka det der skete i Izunna-situationen?

        Er I enige?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Den FCK-tackling i feltet som bagerste mand, som var i minut 71, synes jeg er 100% sammenlignelig med Izunnas udvisning. Den gav et hjørnespark og et gult kort til HIF-spilleren for at brokke sig. FCKeren rammer bolden, så den løber lidt hurtigere og bagefter fælder han HIF-spilleren. Var det ikke cirka det der skete i Izunna-situationen?

          Er I enige?
          Syntes det her er mere tydeligt at FCK'eren rammer bolden først . Med Izunna's var jeg ikke i tvivl før jeg så den i slow på tv .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Den FCK-tackling i feltet som bagerste mand, som var i minut 71, synes jeg er 100% sammenlignelig med Izunnas udvisning. Den gav et hjørnespark og et gult kort til HIF-spilleren for at brokke sig. FCKeren rammer bolden, så den løber lidt hurtigere og bagefter fælder han HIF-spilleren. Var det ikke cirka det der skete i Izunna-situationen?

            Er I enige?
            Izunna rammer ikke bolden. Jeg kiggede den grundigt efter på viaplay.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Izunna rammer ikke bolden. Jeg kiggede den grundigt efter på viaplay.
              Og uanset hvad, så skulle Izunna bare have ladet ham løbe. Grybust er on fire og Pukki er en lorteafslutter. Worst case, så kunne vi have spillet 11 mod 11 med stilling 1-1 og vi havde momentum.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Izunna rammer ikke bolden. Jeg kiggede den grundigt efter på viaplay.
                Der er en vinkel, hvor det er tydeligt, at han rammer bolden.
                Men dommeren har naturligvis ikke den luksus, at han kan se den i flere forskellige vinkler, så den er svær - især når man er så langt fra situationen, som tilfældet var (hvilket jeg egentligt heller ikke synes, at man kan klandre ham synderligt for, da bolden bliver flyttet over lang afstand, og man ikke kan forvente, at han kan løbe hurtigere end bolden trods alt). Synes til gengæld, at dommeren skal være helt sikker i sin sag for at trække det røde kort, og det kan jeg simpelthen ikke forstå, at han føler, at han er

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Og uanset hvad, så skulle Izunna bare have ladet ham løbe. Grybust er on fire og Pukki er en lorteafslutter. Worst case, så kunne vi have spillet 11 mod 11 med stilling 1-1 og vi havde momentum.

                  MvT
                  Enig, det var et stort sats.

                  Comment


                    Enig i vi har en dårlig dårlig sportsdirektør, og en træner der har vist sig dårlig i OB.

                    Spillerne er selvfølgelig også KN og JH ansvar. Men syntes det er bemærkelsesværdigt at de kan motiverer sig til kampe mod BIF og FCK, og så udviser mangel på mod og gejst mod hold som Siilkeborrg. Det viser sig gang på gang, og er efterhånden til at brække sig over.

                    Spillerne har også et ansvar og jeg syntes de burde kæmpe meget hårdere for det. Så alle odds er imod OB, godt nok svært at se hvor fremgangen skal komme fra. Håber der kommer nogle kanon dygtige alenter fra egne rækker, vi skal nok bruge minimum 2 stks. af Falks Kaliber for igen at kunne lugte til top 3. Vores egne talenter har i det mindste mod og hjerte, de er desværre ikke af en sådan kaliber at de kan kompenserer for alle de elendige indkøb, og spillere der render rundt og besmudser OB trøjen med deres tilsyneladende totale ligegyldighed når de spiller mod små hold.

                    Der er rystende og beskæmmende at holdet der engang var øen stolthed efterhånden er engang ligegyldig tyndskid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Der er en vinkel, hvor det er tydeligt, at han rammer bolden.
                      Men dommeren har naturligvis ikke den luksus, at han kan se den i flere forskellige vinkler, så den er svær - især når man er så langt fra situationen, som tilfældet var (hvilket jeg egentligt heller ikke synes, at man kan klandre ham synderligt for, da bolden bliver flyttet over lang afstand, og man ikke kan forvente, at han kan løbe hurtigere end bolden trods alt). Synes til gengæld, at dommeren skal være helt sikker i sin sag for at trække det røde kort, og det kan jeg simpelthen ikke forstå, at han føler, at han er
                      Superliga.Dk > højdepunkter > stop den ved 1.10. Izunna rammer definitivt ikke bolden, men det er sandt at det er svært at se fra de fleste vinkler.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Der er en vinkel, hvor det er tydeligt, at han rammer bolden.
                        Men dommeren har naturligvis ikke den luksus, at han kan se den i flere forskellige vinkler, så den er svær - især når man er så langt fra situationen, som tilfældet var (hvilket jeg egentligt heller ikke synes, at man kan klandre ham synderligt for, da bolden bliver flyttet over lang afstand, og man ikke kan forvente, at han kan løbe hurtigere end bolden trods alt). Synes til gengæld, at dommeren skal være helt sikker i sin sag for at trække det røde kort, og det kan jeg simpelthen ikke forstå, at han føler, at han er
                        Men hvad laver mållinjedommeren, som står i perfekt situation til at bedømme den?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Men hvad laver mållinjedommeren, som står i perfekt situation til at bedømme den?
                          1. Izunna rammer ikke bolden, det er helt definitivt (brug superliga.dk, der vil du se det ... kør den ved 1.10 og stop den eventuelt omkring slutningen af 1.10.).

                          2. Uanset er det en dom man ikke kan klandre nogen for og OB har også haft sit dommertække.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            1. Izunna rammer ikke bolden, det er helt definitivt (brug superliga.dk, der vil du se det ... kør den ved 1.10 og stop den eventuelt omkring slutningen af 1.10.).

                            2. Uanset er det en dom man ikke kan klandre nogen for og OB har også haft sit dommertække.
                            Uanset om han rammer eller ej, så giver han dommeren muligheden for at vise ham ud. Uden, at jeg skal være forud indtaget, så tror jeg IZU vil ryge ud for ting som Kvist dårligt ville få et kort for. Da IZU næppe får en indbydelse til dommernes julefrokost, så skal han være klog og holde sig ude af de stuationer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              1. Izunna rammer ikke bolden, det er helt definitivt (brug superliga.dk, der vil du se det ... kør den ved 1.10 og stop den eventuelt omkring slutningen af 1.10.).

                              2. Uanset er det en dom man ikke kan klandre nogen for og OB har også haft sit dommertække.
                              Det kan sgu godt være at du har ret, når jeg har set den 25 gange. Synes det er vildt svært at afgøre, hvem det er der skubber til bolden lige inden Pukki falder.

                              Comment


                                Skal da hilse og sige at AGF melder sig ind i kampen om top 6 .. 2-0 i Farum
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X