Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det kommer nok ikke til at ske..
    Men glæder mig til en kamp hvor jeg bagefter tænker " Fuuuuuck hvor spillede vi godt" og "Hold nu kæft en god kamp"...
    Den kamp kan jeg ikke huske hvornår skete sidst. Måske den over AaB i foråret men kan ikke rigtig huske den..
    Men det går år og dage imellem og man skal jo nærmest kæmpe for at holde sig vågen imellem de 5-10 gode minutter der dukker frem i perioder
    Enig..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det kommer nok ikke til at ske..
      Men glæder mig til en kamp hvor jeg bagefter tænker " Fuuuuuck hvor spillede vi godt" og "Hold nu kæft en god kamp"...
      Den kamp kan jeg ikke huske hvornår skete sidst. Måske den over AaB i foråret men kan ikke rigtig huske den..
      Men det går år og dage imellem og man skal jo nærmest kæmpe for at holde sig vågen imellem de 5-10 gode minutter der dukker frem i perioder
      Det er lidt a la det jeg mener. Jeg ved godt ingen hold kan kontrollere 100% i 95 min. Der vil være ca. 10-15 min. af hver halvleg hvor selv Barcelona på deres bedste dage må løsne grebet lidt.

      Kampen mod Helsingør kunne have været sådan en kamp jeg efterlyser. Hvor vi havde kværnet dem ned og vundet 4-0 eller 5-0. Men der er længere perioder i både 1. og 2. halvleg hvor det er _dem_ der presser os i bund.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Det er lidt a la det jeg mener. Jeg ved godt ingen hold kan kontrollere 100% i 95 min. Der vil være ca. 10-15 min. af hver halvleg hvor selv Barcelona på deres bedste dage må løsne grebet lidt.

        Kampen mod Helsingør kunne have været sådan en kamp jeg efterlyser. Hvor vi havde kværnet dem ned og vundet 4-0 eller 5-0. Men der er længere perioder i både 1. og 2. halvleg hvor det er _dem_ der presser os i bund.

        MvT
        Jeg vil nu nok snarere mene, at vi kontrollerede den kamp hjem. Der var ikke grund til at oversatse i angrebet for at blive fanget på omstillinger.

        I stedet lod vi dem have bolden i faser, hvor vi var i balance, hvorfor de ikke skabte en eneste reel chance i 2. halvleg.

        Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg vil nu nok snarere mene, at vi kontrollerede den kamp hjem. Der var ikke grund til at oversatse i angrebet for at blive fanget på omstillinger.

          I stedet lod vi dem have bolden i faser, hvor vi var i balance, hvorfor de ikke skabte en eneste reel chance i 2. halvleg.

          Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.
          Hvis jeg har opfordret til overmodig offensiv, så har jeg udtrykt forkert. Jeg er helt på linie med, at point på kontoen er altoverskyggende.

          EDIT: Tallene nederst på siden kan analyseres i mange retninger, men vi var i hvert fald ikke overlegne på bolden:

          http://www.superliga.dk/kamp/2017-20...c-helsingor-ob

          MvT
          Last edited by Marco van Tasten; 02-08-2017, 02:16.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            De fleste mente også vi ville komme i top-6 sidste sæson - i lighed med Jesper H. Men klart nok vi er kommet meget bedre fra start i år. To af de tre kampe var så også mod nedrykningsaspiranter. Jeg tror IKKE på top-6, fordi der ikke er noget at have det fromme håb i lige nu.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg vil nu nok snarere mene, at vi kontrollerede den kamp hjem. Der var ikke grund til at oversatse i angrebet for at blive fanget på omstillinger.

              I stedet lod vi dem have bolden i faser, hvor vi var i balance, hvorfor de ikke skabte en eneste reel chance i 2. halvleg.

              Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.
              Men en sådan 50/50, tvunget og selvvalgt nedgravning, mod rækkens ringeste budget i i hvert fald et årti, er vel ikke skide smart eller prangende?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                De fleste mente også vi ville komme i top-6 sidste sæson - i lighed med Jesper H. Men klart nok vi er kommet meget bedre fra start i år. To af de tre kampe var så også mod nedrykningsaspiranter. Jeg tror IKKE på top-6, fordi der ikke er noget at have det fromme håb i lige nu.
                Jeg knytter heller ikke meget håb omkring vores egne præstationer indtil videre, men til gengæld synes jeg bare heller ikke klubber som Randers, AGF, AaB og Sønderjyske komme med noget særligt. Lyngby har også vist der er huller i deres betonforsvar. De eneste der har vist klasse af dem som kan betegnes som direkte konkurrenter er fcn, men de når nok også at miste minimum 1 mand mere.
                Jeg er derfor rigtig spændt på søndagens kamp, for så har vi endnu engang en direkte konkurrent. Horsens og Helsingør er pligtsejre og knebne sejrer over dem signalere ikke det store. Det er sejrer over hold som AaB, AGF, Fcn osv. der viser om vi har klassen. Derfor er det vigtigt at vi hiver 3 point i land på søndag, for så lugter det af top 6-klasse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Hvis jeg har opfordret til overmodig offensiv, så har jeg udtrykt forkert. Jeg er helt på linie med, at point på kontoen er altoverskyggende.

                  EDIT: Tallene nederst på siden kan analyseres i mange retninger, men vi var i hvert fald ikke overlegne på bolden:

                  http://www.superliga.dk/kamp/2017-20...c-helsingor-ob

                  MvT
                  Nej, det var vi ikke. Jeg mener dog heller ikke, at vi var i reelle problemer i den kamp.

                  Det sagt, så var det ikke nogen god 2. halvleg.

                  Comment


                    Horsens igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Horsens igen
                      De spiller fodbold så grimt som jeg tegner og det er godt nok slemt!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        De spiller fodbold så grimt som jeg tegner og det er godt nok slemt!
                        Ja man ved snart ikke om man skal grine eller græde. Jeg så det meste og det var fuldt fortjent de vandt. Burde have vundet større..
                        Men SIF minder om os sidste år(og tildels i år), de er bare uskarpe på den sidste 3. Del af banen mens man også giver meget væk i forsvaret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          De spiller fodbold så grimt som jeg tegner og det er godt nok slemt!
                          Horsens startede godt og spillede mindst lige så godt som vi har gjort under KN. Det varede så kun til de kom foran, så blev det Horsens classic. Jeg tror der er mere bund i Horsens i år. Er ikke længere overbevist om at de ikke ender i top 10.

                          Comment


                            SønderjyskE- AGF 3-0
                            Ja AGF har da så sandelig et fantastisk hold med alle deres nye indkøb.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              SønderjyskE- AGF 3-0
                              Ja AGF har da så sandelig et fantastisk hold med alle deres nye indkøb.
                              SdJ har skiftet mindst lige så meget i 2017.
                              7 mand fra 2016 start 11. Og for dem går det da fint...
                              Så hvis det er kontinuitet kontra gode indkøb med klar gameplan snakken er det spørgsmål altså stadig åben

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                SdJ har skiftet mindst lige så meget i 2017.
                                7 mand fra 2016 start 11. Og for dem går det da fint...
                                Så hvis det er kontinuitet kontra gode indkøb med klar gameplan snakken er det spørgsmål altså stadig åben
                                Måske slipper vi for Duncan. Det vil bestemt ikke gøre AGF bedre hvis han må sidde ude. Jeg troede på, at GF ville blive farlige i år. Det virkede som om, de havde fået styr på forsvaret i foråret. Men lad os da endelig give dem endnu et søm til kisten. Desværre så er vi på trods af vores fornuftige pointhøst jo ikke et flyvende hold.

                                Comment

                                Working...
                                X