Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det kommer nok ikke til at ske..
Men glæder mig til en kamp hvor jeg bagefter tænker " Fuuuuuck hvor spillede vi godt" og "Hold nu kæft en god kamp"...
Den kamp kan jeg ikke huske hvornår skete sidst. Måske den over AaB i foråret men kan ikke rigtig huske den..
Men det går år og dage imellem og man skal jo nærmest kæmpe for at holde sig vågen imellem de 5-10 gode minutter der dukker frem i perioder
Kampen mod Helsingør kunne have været sådan en kamp jeg efterlyser. Hvor vi havde kværnet dem ned og vundet 4-0 eller 5-0. Men der er længere perioder i både 1. og 2. halvleg hvor det er _dem_ der presser os i bund.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDet er lidt a la det jeg mener. Jeg ved godt ingen hold kan kontrollere 100% i 95 min. Der vil være ca. 10-15 min. af hver halvleg hvor selv Barcelona på deres bedste dage må løsne grebet lidt.
Kampen mod Helsingør kunne have været sådan en kamp jeg efterlyser. Hvor vi havde kværnet dem ned og vundet 4-0 eller 5-0. Men der er længere perioder i både 1. og 2. halvleg hvor det er _dem_ der presser os i bund.
MvT
I stedet lod vi dem have bolden i faser, hvor vi var i balance, hvorfor de ikke skabte en eneste reel chance i 2. halvleg.
Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg vil nu nok snarere mene, at vi kontrollerede den kamp hjem. Der var ikke grund til at oversatse i angrebet for at blive fanget på omstillinger.
I stedet lod vi dem have bolden i faser, hvor vi var i balance, hvorfor de ikke skabte en eneste reel chance i 2. halvleg.
Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.
EDIT: Tallene nederst på siden kan analyseres i mange retninger, men vi var i hvert fald ikke overlegne på bolden:
http://www.superliga.dk/kamp/2017-20...c-helsingor-ob
MvTLast edited by Marco van Tasten; 02-08-2017, 02:16.Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
De fleste mente også vi ville komme i top-6 sidste sæson - i lighed med Jesper H. Men klart nok vi er kommet meget bedre fra start i år. To af de tre kampe var så også mod nedrykningsaspiranter. Jeg tror IKKE på top-6, fordi der ikke er noget at have det fromme håb i lige nu.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg vil nu nok snarere mene, at vi kontrollerede den kamp hjem. Der var ikke grund til at oversatse i angrebet for at blive fanget på omstillinger.
Så hellere lidt kedeligt og sikkert end satset og underholdende - på udebane i hvert fald, for min smag.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDe fleste mente også vi ville komme i top-6 sidste sæson - i lighed med Jesper H. Men klart nok vi er kommet meget bedre fra start i år. To af de tre kampe var så også mod nedrykningsaspiranter. Jeg tror IKKE på top-6, fordi der ikke er noget at have det fromme håb i lige nu.
Jeg er derfor rigtig spændt på søndagens kamp, for så har vi endnu engang en direkte konkurrent. Horsens og Helsingør er pligtsejre og knebne sejrer over dem signalere ikke det store. Det er sejrer over hold som AaB, AGF, Fcn osv. der viser om vi har klassen. Derfor er det vigtigt at vi hiver 3 point i land på søndag, for så lugter det af top 6-klasse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvis jeg har opfordret til overmodig offensiv, så har jeg udtrykt forkert. Jeg er helt på linie med, at point på kontoen er altoverskyggende.
EDIT: Tallene nederst på siden kan analyseres i mange retninger, men vi var i hvert fald ikke overlegne på bolden:
http://www.superliga.dk/kamp/2017-20...c-helsingor-ob
MvT
Det sagt, så var det ikke nogen god 2. halvleg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHorsens igenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDe spiller fodbold så grimt som jeg tegner og det er godt nok slemt!
Men SIF minder om os sidste år(og tildels i år), de er bare uskarpe på den sidste 3. Del af banen mens man også giver meget væk i forsvaret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDe spiller fodbold så grimt som jeg tegner og det er godt nok slemt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSønderjyskE- AGF 3-0
Ja AGF har da så sandelig et fantastisk hold med alle deres nye indkøb.
7 mand fra 2016 start 11. Og for dem går det da fint...
Så hvis det er kontinuitet kontra gode indkøb med klar gameplan snakken er det spørgsmål altså stadig åben
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSdJ har skiftet mindst lige så meget i 2017.
7 mand fra 2016 start 11. Og for dem går det da fint...
Så hvis det er kontinuitet kontra gode indkøb med klar gameplan snakken er det spørgsmål altså stadig åben
Comment
Comment