Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hov vent - positiv historie: vi har ligaens bedste forsvar! :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Hov vent - positiv historie: vi har ligaens bedste forsvar! :D
      Vi har superligaens bedste målmand

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Skal da hilse og sige at AGF melder sig ind i kampen om top 6 .. 2-0 i Farum
        3p ned til sidstepladsen og en aktuel 9. Plads..
        Vi er godt på vej

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi har superligaens bedste målmand
          Og ligaens mest tilfredse sportsdirektør
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Og ligaens mest tilfredse sportsdirektør
            Og mest tilfredse træner. Han får en af ligaens bedste lønchecks. Og der underpræsterer vi.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Og mest tilfredse træner. Han får en af ligaens bedste lønchecks. Og der underpræsterer vi.
              Hold nu op, KN er jo ikke tilfreds. Han underpræsterer, det kan vi blive enige om, men han ikke tilfreds.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                3p ned til sidstepladsen og en aktuel 9. Plads..
                Vi er godt på vej
                Spændende mod Randers. Har vi kræfter tilbage efter en hård pokal kamp. Taber vi den ja så er a point med Randers der pt er bundprop.

                Det ligner 2 nederlag eller maks 1. point ialt mod Randers og Hobro,, og så et point mod FCK, hvor alle humørspillernes gemte kræfter bliver udløst og indstilling og fight samt 10 til 15 klasseredninger fra Gryte overrasker FCK og giver os det ene point,

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det kan sgu godt være at du har ret, når jeg har set den 25 gange. Synes det er vildt svært at afgøre, hvem det er der skubber til bolden lige inden Pukki falder.
                  Ja, jeg må jo også krybe til korset og er tilbøjelig til at give dig ret, men er stadig ikke sikker (hvis man ser det her: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...sode-med-pukki).
                  Jeg undrer mig nu stadig over, at dommeren er så hurtig til at hive kortet op, når han nu er lidt på bagkant - synes stadig, at man skal være ekstrem sikker i sin sag for at tage sig til baglommen så hurtigt, og det forstår jeg simpelthen ikke, at han kan være. Der er jo også uvildige "eksperter", der ikke mener der er rødt, så det er i hvert fald til debat (http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...-ikke-rdt-kort). Men disciplinærudvalget har jo også givet dommeren ret, så den må jo være god nok.

                  Og ja ligemeget hvad, satser Izunna for meget. Ærgerligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Spændende mod Randers. Har vi kræfter tilbage efter en hård pokal kamp. Taber vi den ja så er a point med Randers der pt er bundprop.

                    Det ligner 2 nederlag eller maks 1. point ialt mod Randers og Hobro,, og så et point mod FCK, hvor alle humørspillernes gemte kræfter bliver udløst og indstilling og fight samt 10 til 15 klasseredninger fra Gryte overrasker FCK og giver os det ene point,
                    Det er altså lidt en myte at OB klarer sig bedre mod topholdene, fordi de så er motiverede etc.
                    I sidste sæson blev der ikke hentet mange der og det samme er tilfældet i denne.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Ååååh hvor er det tilfredsstillende at høre Brüchmann SKILLE vores fallitprojekt ad verbalt. Ja, det er hårde ord, men det fandengalemig velvalgt.

                      Fra 1:19:50
                      https://itunes.apple.com/dk/podcast/...ks%2F342861198

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Ååååh hvor er det tilfredsstillende at høre Brüchmann SKILLE vores fallitprojekt ad verbalt. Ja, det er hårde ord, men det fandengalemig velvalgt.

                        Fra 1:19:50
                        https://itunes.apple.com/dk/podcast/...ks%2F342861198
                        Jeg synes faktisk ikke han rammer ret godt og han har jo også været forkert på den, i forhold til OB`s styrke tidligere.
                        Han konkluderer jo faktisk, at spillerne bare underpræsterer ... og mener at "Casper Nielsen som kan rigtig meget ... måske mere ham der skal bære det". ... det er, som jeg ser det, en tung fejlvurdering, Nielsen har spillet langt over 100 kampe og har endnu ikke fået vist det han åbenbart kan.
                        Last edited by Entusiastens; 19-09-2017, 07:59.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg synes faktisk ikke han rammer ret godt og han har jo også været forkert på den, i forhold til OB`s styrke tideligere.
                          Han konkluderer jo faktisk, at spillerne bare underpræsterer ... og mener at "Casper Nielsen som kan rigtig meget ... måske mere ham der skal bære det". ... det er, som jeg ser det, en tung fejlvurdering, Nielsen har spillet langt over 100 kampe og har endnu ikke fået vist det han åbenbart kan.
                          Han fremhæver vel bare de spillere, der tidligere har vist noget mht. energi, vilje og fandenivoldskhed? Jeg synes da netop, at hans pointe er god her: det største problem er, at OB attitudemæsdigt er gået totalt i baglås. Her viste CN i foråret, at meget kan komme fra ham (på kanten vel at mærke).

                          Comment


                            Vi mangler spillere med vindermentalitet. Det er vel derfor, at CN f.eks. ligner et friskt pust. Brüchmann er jo en af de såkaldte eksperter, som måske har fået klubben til at tro på holdet. Mens vi andre godt ved, at NH ikke ville gøre en forskel fordi, at der ikke er nogen til at sætte ham op. Hvis vores hold skal i top 6, så skal det købes en spiller i hver kæde, som ligger i perferien af de nordiske landshold - eller tilsvarende styrke fra andre lande. Vi flytter os når vi får en god VB, en god CM, en kreativ 10'er eller kant. Vores angribere er overvurderet, men kommer de øvrige, så kan vi godt leve med de 3 nuværende - også selvom de ikke ligne nogle som kunne forstærke Fredericia i øjeblikket.

                            Comment


                              Formen de sidste 5

                              1. FCM 5 3 1

                              Arrghhh link virkede ikke :-)

                              Vi ligger nr 13 3-6 i målscore og 3 point .
                              Last edited by Magge; 19-09-2017, 07:22.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det kan sgu godt være at du har ret, når jeg har set den 25 gange. Synes det er vildt svært at afgøre, hvem det er der skubber til bolden lige inden Pukki falder.
                                Synes i hvert fald ikke man kan sige noget definitivt. Altså de billeder der viser jo ikke helt 100% klart og tydeligt om han rører den eller ej. På det ene klip ligner det ikke han gør, på det næste ligner det han gør. Og ud fra den måde bolden ryger videre på, vil jeg også mene han rører den.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X