Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonkort

    Så er de nye sædonkort klar .
    Vi får dem stadig til en billig penge .

    Og så fejler OB stadig ved at junior kort ikke gælder til stiften , det er jo trods alt der de skal oplæres i at yde den opbakning som OB påstår de gerne vil have
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Ser ud til at den mulighed med 50kr iført OB trøje er væk

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ser ud til at den mulighed med 50kr iført OB trøje er væk
      Som Jack Jørgensen antydede i en podcast tidligere på foråret, havde OB solgt sig selv for billigt mente man, og at det i fremtiden ikke ville være ligeså billigt at gå på stadion for nogle. Set i lyset af det, er jeg faktisk lidt overrasket over, at man holder fast i sæsonkort til 600 kr., men der må have været gode erfaringer med det, ift. at skabe en trofast base i det segment i hvert fald.

      Comment


        #4
        Læste lige det her på ultras Odense Fb side.

        "Jo mere det koger på lægterne, jo bedre spiller Striberne. Derfor hvad enten du købet premium sæsonkort, Odense 1887 eller Club OB Junior, så går kr. 25,- fra hvert solgt sæsonkort fremover til Stemningspuljen - et beløb som OB herefter fordobler til 50 kroner."

        Støt op om dette fine tiltag, som vi har fået igennem til klubben! Stemningspuljen/tifopuljen eller kald den hvad du vil- hvis du køber et sæsonkort så støtter du det aktive fanarbejde omkring klubben.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Som Jack Jørgensen antydede i en podcast tidligere på foråret, havde OB solgt sig selv for billigt mente man, og at det i fremtiden ikke ville være ligeså billigt at gå på stadion for nogle. Set i lyset af det, er jeg faktisk lidt overrasket over, at man holder fast i sæsonkort til 600 kr., men der må have været gode erfaringer med det, ift. at skabe en trofast base i det segment i hvert fald.
          Det bliver spændende at se hvilken indflydelse det giver at de billige billetter fjernes .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Forklaring på de nye priser

            http://www.ob.dk/artikel/nye-priser-derfor.aspx

            Comment


              #7
              Nu det jo ikke fordi der kom specielt mange på stadion selvom man kunne komme ind til en flad 50er iført stribet trøje

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Så er de nye sædonkort klar .
                Vi får dem stadig til en billig penge .

                Og så fejler OB stadig ved at junior kort ikke gælder til stiften , det er jo trods alt der de skal oplæres i at yde den opbakning som OB påstår de gerne vil have
                Der står da at Club OB Junior sæsonkort gælder til valgfri unummereret plads?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  Bum....så røg vi næsten retur til de "gamle" priser før den markante prisnedsættelse.

                  Jeg kan ikke regne ud, hvad strategien har været. Eller jo, måske - vi fans kunne bade os i fribilletter. Der var et par sæsoner, hvor jeg slet ikke betalte entre, for jeg fik konstant et læs billetter smidt i nakken. Det troede jeg faktisk ville ændre sig med indførsel af de nye lavere priser. Det gjorde det måske også for en stund, men mit indtryk er da, at vi igen i især sidste sæson kunne bade i fribilletter.

                  Håbet var vel at fylde tribunerne? Det lykkedes ikke. Nu er man så i gang med et laaaaangt sejt træk for at komme op i "normalt" niveau igen, men det kommer til at tage år - år fyldt med brokkerier over stigende priser. Bare se på De Stribedes væg på facebook eller opslag omkring priserne på OB's facebook. Der er godt nok mange, for hvem det er slut med at komme på stadion pga. den prisstigning. Og herregud - det er jo "kun" 30/50 kr yderligere - jo jo, men det er 60-100% stigning. Forestil Jer at mælk pludselig steg til det dobbelte? 3. verdenskrig ville bryde ud med det samme startende her i lille DK.

                  Personligt betyder prisen mindre - spillet og tilknytningen til klubben betyder langt, langt mere - så længe vi ikke nærmer os engelske tilstande, hvor billetter koster mange hundrede kroner. Og sådan tror jeg i bund og grund de fleste har det, men når man leger med ilden (sænker priserne markant, for derefter at hæve dem ligeså markant), så får man bare utilfredse kunder i biksen (jeg øffer ikke selv, bare så den ged lige er barberet).

                  Det er til gengæld fedt at se, at de bibeholder en markant lav pris på sæsonkort til Stiften (selvom prisen her også er hævet markant siden de lavere priser blev meldt ud for et par år siden). Personligt skal jeg ikke selv have et sådan kort. Jeg var kun at finde på stadion 5 eller 6 gange i den forgangne sæson - og alle gange i forb. med at jeg skulle arbejde. Mit sæsonkort blev ikke bippet en eneste gang, desværre. Og sådan kommer de næste par sæsoner nok også til at se ud. Desværre.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Vores 4 sæsonkort bliver ikke fornyet. Det er der mange grunde til,hvor priserne så er en af dem. Men hvis kampene blev spillet søndag kl. 15 hver gang, så ville jeg nok købe sæsonkort til hele familien igen. Jeg tror ikke, at man skal undervurdere hvor meget kamptidspunkterne betyder.

                    Comment


                      #11
                      Der er jo ingen der er kommet på stadion de sidste par år. Eller ja maks 5000. selvom der har været det tilbud. Og i de 5000 er der jo Sæsonkort holdere og sikkert også VIP folk. Så OB har garanteret også mistet en del økonomisk på det tilbud. Fordi folk ikke har støtter nok op omkring det. Og OB skriver en billet er det i forsalg ? Koster 80kr. Det stadig nok ligaens billigst

                      Havde nok været noget andet hvis der var mange der udbyttede de billige stribede trøje billetter

                      Comment


                        #12
                        http://www.ob.dk/kampe/kommende-kamp.aspx?id=38821
                        OB-FCM søndag den 20. kl 12... suk

                        siden 1887

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          http://www.ob.dk/kampe/kommende-kamp.aspx?id=38821
                          OB-FCM søndag den 20. kl 12... suk

                          Stadigvæk bedre end mandagskampe IMO

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Vores 4 sæsonkort bliver ikke fornyet. Det er der mange grunde til,hvor priserne så er en af dem. Men hvis kampene blev spillet søndag kl. 15 hver gang, så ville jeg nok købe sæsonkort til hele familien igen. Jeg tror ikke, at man skal undervurdere hvor meget kamptidspunkterne betyder.
                            Jeg går i hvert fald glip af flere og flere kampe pga. tv tidspunkter. Særligt grelt var det elendige sluspil, hvor varslen var meget kort. De billige priser gør dog, at det stadig kan betale sig med stiften kort, men et sæsonkort på langsiden, ville efterhånden være spild af penge.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg går i hvert fald glip af flere og flere kampe pga. tv tidspunkter. Særligt grelt var det elendige sluspil, hvor varslen var meget kort. De billige priser gør dog, at det stadig kan betale sig med stiften kort, men et sæsonkort på langsiden, ville efterhånden være spild af penge.
                              Det er der, jeg også er.... de noget nær umulige kamptidspunkter gør, at det ofte bare ikke passer ind i mine planer at komme på stadion
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment

                              Working...
                              X