Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forums vurdering af spillerne for sæson 2016/2017.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Fantastisk arbejde - tusind tak!

    Comment


      #17
      hold da op!! Der er brændt nogen timer af her kan man se:) Flot stykke arbejde:) Der er vel ikke så meget at sige til listen, dog havde jeg gerne set mål og assists vægtet lidt højere, vores magre måltotal in mente.. Men tak for indsatsen, det her bliver referencepunkt i fremtiden

      Comment


        #18
        I kan også lige få denne tabel med.:



        Der er vel to ting som skriger til himlen.

        1. Vores målmand har i 9 kampe været vores absolutte bedste spiller. Det er uhørt at en målmand skal have så mange MOM kåringer, hvilket jo siger meget godt hvilket niveau vi lå på i efteråret. Aldrig før har jeg oplevet at en målmand skulle have så stor betydning for én sæson, alene.

        2. Rasmus Jönsson har haft 11... 11 kampe hvor han har været banens værste. Det fortæller mig også at hans bundniveau er noget af det laveste vi har haft i klubben, men samtidig har noget af det højeste topniveau i den nuværende trup, når han vel og mærke gider.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          I kan også lige få denne tabel med.:



          Der er vel to ting som skriger til himlen.

          1. Vores målmand har i 9 kampe været vores absolutte bedste spiller. Det er uhørt at en målmand skal have så mange MOM kåringer, hvilket jo siger meget godt hvilket niveau vi lå på i efteråret. Aldrig før har jeg oplevet at en målmand skulle have så stor betydning for én sæson, alene.

          2. Rasmus Jönsson har haft 11... 11 kampe hvor han har været banens værste. Det fortæller mig også at hans bundniveau er noget af det laveste vi har haft i klubben, men samtidig har noget af det højeste topniveau i den nuværende trup, når han vel og mærke gider.
          det er vel også alarmerende at KEP optræder flittigt på de negative lister .


          Og tak for et fedt stykke arbejde ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            det er vel også alarmerende at KEP optræder flittigt på de negative lister .


            Og tak for et fedt stykke arbejde ..
            Helt sikkert. Det bekymre mig, men det gjorde det også inden jeg lavede denne liste. Jeg synes han er forfærdelig ringe.

            Det er også værd at bemærke, at de bedste indhoppere kun har 3-4 kampe, hvor de har gjort det godt. Jeg kan fortælle at der ikke ligger mange andre med gode indhop, og har de haft gode indhop ligger de på én enkelt god kamp. Det siger vel også lidt om, at vores indskiftere ikke er gode nok, og sjældent ændre noget i kampene. Der er rigtig mange anonyme og ligegyldige indhop i sæsonen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Helt sikkert. Det bekymre mig, men det gjorde det også inden jeg lavede denne liste. Jeg synes han er forfærdelig ringe.

              Det er også værd at bemærke, at de bedste indhoppere kun har 3-4 kampe, hvor de har gjort det godt. Jeg kan fortælle at der ikke ligger mange andre med gode indhop, og har de haft gode indhop ligger de på én enkelt god kamp. Det siger vel også lidt om, at vores indskiftere ikke er gode nok, og sjældent ændre noget i kampene. Der er rigtig mange anonyme og ligegyldige indhop i sæsonen.
              Er de gode indhop blevet belønnet i den næstfølgende kamp ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Igennem hele denne sæson, der synes jeg der har været et billede af at unge spillere og folk hentet i lavere divisioner, har overstrålet de "større" navne i truppen... Folk som Tingager, JJ, Joan, JBL, har vi kunne regne langt mere med end folk som KEP, Jønne, Per, Izu, AK... Det er selvfølgelig ikke kun negativt, altså det vidner jo også om at der er lavet handler med gode unge spillere, men det er dog alligevel noget bekymrende...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  AK på årets flophold i Tipsbladet

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-superligaen

                  og som ventet var der ingen OB'ere på årets hold

                  Comment

                  Working...
                  X