Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 29/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Da fug? Positiv evaluering fra uventet hold: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ygt-potentiale
    Positiv evaluering eller febervildelse?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Der er stor korrelation mellem at have den bedste ratio af skud på mål for og imod, og det at vinde fodboldkampe, så det at have flest skud på mål, er i hvert fald langt hen af vejen en forudsætning.

      Hvad er din alternative måleenhed? Det skulle vel aldrig være noget med, at man godt kunne tænke sig, at man burde have vundet en kamp?
      Man kunne vel altid godt tænke sig at vinde kampene:-) Jeg genkalder mig kampen i Herning, hvor vi efter en skidt første halvleg, faktisk, kører rundt med FCM, bliver snydt for et straffespark, og har flere chancer for både at udligne, og vinde, mens FCM virker tunge, frustreret og trætte. Det er min måleenhed.

      Randers og vi selv har haft flere kampe med flest skud på mål, hvor vi dog alligevel ikke vinder. Kvalitet er afgørende mere end antal af afslutninger. Læg dertil at et skud der sniger sig forbi stolpe eller overligger tæller som et skud udenfor mål, mens et slatten forsøg der triller ind til målmanden tæller som et på mål. Derfor er man ofte nødt til at have set kampene før man udtaler sig om man bør vinde eller ej(ikke at du ikke har set dem, men generelt). Statestik er en taknemmelig størrelse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Man kunne vel altid godt tænke sig at vinde kampene:-) Jeg genkalder mig kampen i Herning, hvor vi efter en skidt første halvleg, faktisk, kører rundt med FCM, bliver snydt for et straffespark, og har flere chancer for både at udligne, og vinde, mens FCM virker tunge, frustreret og trætte. Det er min måleenhed.

        Randers og vi selv har haft flere kampe med flest skud på mål, hvor vi dog alligevel ikke vinder. Kvalitet er afgørende mere end antal af afslutninger. Læg dertil at et skud der sniger sig forbi stolpe eller overligger tæller som et skud udenfor mål, mens et slatten forsøg der triller ind til målmanden tæller som et på mål. Derfor er man ofte nødt til at have set kampene før man udtaler sig om man bør vinde eller ej(ikke at du ikke har set dem, men generelt). Statestik er en taknemmelig størrelse
        Har nu også selv svært ved at se, at der var en kamp mod hverken Lyngby eller FCM som vi burde ha vundet ud fra det, der skete på banen.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Har nu også selv svært ved at se, at der var en kamp mod hverken Lyngby eller FCM som vi burde ha vundet ud fra det, der skete på banen.

          MvH ChrisOB
          I den ene kamp mod Lyngby vinder vi skudstatestikken 23-12, hvis vi kører efter tesen om at dem med flest skud bør vinde.

          Comment


            Det mislykkedes med at komme i 1 division , men prøv igen 2017-18

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              I den ene kamp mod Lyngby vinder vi skudstatestikken 23-12, hvis vi kører efter tesen om at dem med flest skud bør vinde.
              kører jeg ikke efter. Jeg mener, at det hold der scorer flest mål burde vinde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af linken Se indlæg
                Det mislykkedes med at komme i 1 division , men prøv igen 2017-18
                Selvom jeg gerne vil pudse den negative djævel der sidder på min skulder idag, kan jeg simpelthen ikke se hvordan vi skulle komme i nedrykningsfare næste sæson mm at vi sælger stort ud.. Det er holdet altså for godt til selvom vi spiller som lort til tider.. Og hvis blind høne finder korn er det måske muligt at truppen er endnu stærkere til næste sæson.
                Tvivler dog stadig på en top 6 placering mm vi henter 3-4 stykker som fx Kasper Kusk,Jeppe Andersen osv samt en midtbane spiller der kan styre vores spil bedre en JJ

                Comment


                  Kampen igår viste igen med al tydelighed at vi mangler spillere som kan det ekstraordinære. Et godt organiseret Randers-hold formår vi slet ikke at bryde igennem. De stiller sig bare og venter på vores fejl, hvor de var farlige enkelte gange, men hvor dygtigere hold havde smadret os. Vi mangler uforudsigelighed. Alt det op-ned-op spil og en bold ud på kanten, virker altså bedst, hvis ham ude på kanten kan sætte sin direkte medspiller og ikke bare spiller den bagud igen.
                  Jeg synes vi har mange fine tendenser i spillet. Vi kombinerer godt og kommer i mange gode situationer. Vi har bare ikke spillere som kan gøre det færdigt, og slet ikke når vi møder bedre hold en EfB, AGF og hvad der ellers er i bunden af rækken!
                  En kreatør vil gøre underværker på det her hold!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    I den ene kamp mod Lyngby vinder vi skudstatestikken 23-12, hvis vi kører efter tesen om at dem med flest skud bør vinde.
                    Hvis vi følger den, så skulle Casper Nielsen også være topscore i ligaen. Det nytter intet at have halve chancer eller håbløse afslutninger. Det afgørende er at skabe chancer som man kan score på - især hvis man har nogle lidt skarpere folk i første række, end det vi har. Falk gav i sin tid plads til Fester, kz og AK. Den luksus har vi ikke længere, og så viser Fester og AK deres sande styrke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      vi fik 10 point mod top 6 i efteråret, 8 mod bunden. Jeg ser ikke noget der peger på at vi er bedre mod de hold der ligger i bunden
                      Du må gerne være uenig, men jeg har siden sæsonstart skrevet, at vi har et hold til en 10. plads. Der var mange her, som mente holdet var bedre. Jeg mener fortsat, at holdet er til omkring 8-10, og at der skal meget momentum til hvis det her hold skal i top 6. Vi har simpelthen ikke materialet til det, og heller ikke stabiliteten. Så kan man jo altid mene, at KEP, Jønne og AK skulle have været bænket det meste af turneringen. KN må jo have ment, at han kunne få dem i gang. Personligt, så mener jeg ikke at de 3 som er vores lønførende spillere er gode nok til at være profilerne som skulle kunne løfte holdet.

                      Comment


                        Der mangler simpelthen én der er bedre end JJT på dén position. Det kan godt være, at han et god til 4-kantspil til træning, men det handler om at vinde fodboldkampe det her. Mere power og målrettethed. Og hvis det er Kent Nielsen der siger, at de kun skal spille nips firkant, så må han videre. Jeg gider ikke se på det. Men jeg tror også at spillerne mangler kvalitet.

                        Comment

                        Working...
                        X