Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 29/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Rutine er også kvalitet. ;-) Jönsson har kvalitet - men et helt ufatteligt lavt bundniveau, som vi fik et spetakulært eksempel på i dag. AK og Fester har ramt toppen af deres formåen. JJ skal have rutine ved siden af sig. Der er stadig fatal mangel på lederskab. Så hvordan man kan se på et godkendt forår, hvor vi kun kan præstere på hjemmebane imod hold, der er på eller omkring vores niveau, og så stadig tænke "fortrøstningsfuld", det forstår jeg personligt ikke. Vi har stadig langt til top 6 niveau. Men vi har nærmet os i dette forår. Men de sidste 6 kampe har altså generelt ikke været gode. Herunder 2 katastrofer i Randers og Silkeborg.

    Ingen grund til overdreven optimisme. Men så heller ikke katastrofe. Vi er rigeligt gode til at undgå nedrykningskampe. Men så heller ikke ret meget mere over en hel sæson, som i første omgang kun er 26 kampe.

    MvH ChrisOB
    KEP har også rutine

    Men ellers enig. Tror nu godt Helenius kan blive en leder også.
    Men vi mangler en general på midten helt vildt

    Comment


      OB's sang er sgu da også fesen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Den sang Randers spiller når de scorer. Må da kandaere til ligaens ringeste sammen med FCM's ulvehyl. Damn de irriterende ar høre på

        Vi har heldigvis kun hørt den 9 gange i denne sæson

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Justeringer på papiret - ikke nødvendigvis i praksis. Det er Jesper Hansen...

          MvH ChrisOB
          Spændende at se hvad han får lavet af handler ind og ud til sommer. Bare han ikke gør holdet svagere end nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            kan vi over en hel sæson præstere som vi gjorde i foråret er vi automatisk kommet tættere på.

            MEN - det vil næppe være nok, AK/fester skal genfinde sidste sæsons niveau (eller de skal erstattes - og hvem tror på det?)
            Jönsson skal være mere stabil (stabilt god)
            KEP skal LANGT væk fra start 11

            Bænken skal styrkes - Thrane, hvad laver den mand her? Og hvordan kan det blive til spilletid?
            Holdet er til en 10. Plads, og det ændres der ikke meget ved. Tænk på at vi mødte alle de dårlige hold, og at vi langt fra splittede dem ad. Der skal markante forstærkninger til, hvis vi skal i top 6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Holdet er til en 10. Plads, og det ændres der ikke meget ved. Tænk på at vi mødte alle de dårlige hold, og at vi langt fra splittede dem ad. Der skal markante forstærkninger til, hvis vi skal i top 6
              vi fik 10 point mod top 6 i efteråret, 8 mod bunden. Jeg ser ikke noget der peger på at vi er bedre mod de hold der ligger i bunden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Jeg vil altid have ambitioner for mit hold når jeg ser fodbold, ellers bliver det resignation. Vi har slået FCNx2, slået Brøndby, burde have slået Lyngby og FCM. Det var vel kun GF vi gjorde rent bord imod i bunden. Jeg snakker ikke om at vi med nuværende hold kommer i top 6. Men det er ihvertfald min ambition pt. Får de rigtige spillere tilsat, og igen, spil med de rigtige spillere hvor de hører til eks. KEP på bænken
                Det er også min ambition - men for at lette presset så skal ledelsen ikke have det som åben ambition.

                I stedet skal der fokuseres på opbygning, så det bliver mere realistisk, at vi kommer i top 6. Som det er nu, at selv om vi kommer i top 6 så tror jeg, vi bliver prügelknaber som Haderslev var det i år.

                Vi kan jo sagtens vinde enkeltkampe mod top 6 hold. Men over en hel sæson - og i en "lukket liga" som mesterskabsslutspillet reelt er, så er vi ikke i nærheden af at være gode nok - med mindre der sker noget radikalt.

                Begår vi fejlen med at kalde top 6 igen uden at bakke det op på banen, så der kommer efterslæb, så sætter vi os under et pres, som truppen bare ikke kan bære. Og så bliver næste sæson bare en gentagelse af denne.

                Nej. Fokus på en kamp ad gangen og se hvad det rækker til.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Jeg vil altid have ambitioner for mit hold når jeg ser fodbold, ellers bliver det resignation. Vi har slået FCNx2, slået Brøndby, burde have slået Lyngby og FCM. Det var vel kun GF vi gjorde rent bord imod i bunden. Jeg snakker ikke om at vi med nuværende hold kommer i top 6. Men det er ihvertfald min ambition pt. Får de rigtige spillere tilsat, og igen, spil med de rigtige spillere hvor de hører til eks. KEP på bænken
                  Hvad i alverden er det for en kamp, som vi burde have slået FCM i? Den kamp, hvor de havde 3 skud på mål mere end os, eller den hvor de havde 7 mere? Er det en joke? I så fald er det for subtilt til mig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det er også min ambition - men for at lette presset så skal ledelsen ikke have det som åben ambition.

                    I stedet skal der fokuseres på opbygning, så det bliver mere realistisk, at vi kommer i top 6. Som det er nu, at selv om vi kommer i top 6 så tror jeg, vi bliver prügelknaber som Haderslev var det i år.

                    Vi kan jo sagtens vinde enkeltkampe mod top 6 hold. Men over en hel sæson - og i en "lukket liga" som mesterskabsslutspillet reelt er, så er vi ikke i nærheden af at være gode nok - med mindre der sker noget radikalt.

                    Begår vi fejlen med at kalde top 6 igen uden at bakke det op på banen, så der kommer efterslæb, så sætter vi os under et pres, som truppen bare ikke kan bære. Og så bliver næste sæson bare en gentagelse af denne.

                    Nej. Fokus på en kamp ad gangen og se hvad det rækker til.

                    MvH ChrisOB
                    kan sådan set godt følge tanken - men hvis man på nogen måde mener at OB skal tilbage i toppen af dansk fodbold - så SKAL holdet og spillerne også kunne håndtere det pres - og nu snakker vi jo ikke noget massivt pres om mesterskaber eller lign. - det er en top 6....Sønderjydske, Lyngby og FCN - det er altså alle hold vi skal kunne måle os med over en sæson.

                    Så at man ikke skal gå ud og melde ud mener jeg vil være forkert - selvfølgelig skal man det.

                    Og selvfølgelig skal der følges op på det - med justeringer i truppen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hvad i alverden er det for en kamp, som vi burde have slået FCM i? Den kamp, hvor de havde 3 skud på mål mere end os, eller den hvor de havde 7 mere? Er det en joke? I så fald er det for subtilt til mig.
                      Så de kampe hvor man har flest forsøg på mål bør man vinde, er det din logik?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        OB's sang er sgu da også fesen
                        Den hører vi så ikke ret tit ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          kan sådan set godt følge tanken - men hvis man på nogen måde mener at OB skal tilbage i toppen af dansk fodbold - så SKAL holdet og spillerne også kunne håndtere det pres - og nu snakker vi jo ikke noget massivt pres om mesterskaber eller lign. - det er en top 6....Sønderjydske, Lyngby og FCN - det er altså alle hold vi skal kunne måle os med over en sæson.

                          Så at man ikke skal gå ud og melde ud mener jeg vil være forkert - selvfølgelig skal man det.

                          Og selvfølgelig skal der følges op på det - med justeringer i truppen
                          Men vi har jo set, at de ikke kan håndtere det pres. De har det bedre med at skulle bevise noget.

                          Det handler om at pinpointe truppens mentale tilstand - og så agere ud fra det.

                          Det nytter jo ikke noget at tænke "vi burde slå bla bla bla" når det på banen bare ikke sker, fordi vores modstandere lige har den og den spiller der scorer mål, laver den og den tackling på de rigtige tidspunkter og som ikke falder sammen, når man kommer bagud.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Så de kampe hvor man har flest forsøg på mål bør man vinde, er det din logik?
                            Der er stor korrelation mellem at have den bedste ratio af skud på mål for og imod, og det at vinde fodboldkampe, så det at have flest skud på mål, er i hvert fald langt hen af vejen en forudsætning.

                            Hvad er din alternative måleenhed? Det skulle vel aldrig være noget med, at man godt kunne tænke sig, at man burde have vundet en kamp?

                            Comment


                              Da fug? Positiv evaluering fra uventet hold: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ygt-potentiale

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Da fug? Positiv evaluering fra uventet hold: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ygt-potentiale
                                Min interesse for hans udsagn stoppede ved: "De spillede en fantastisk kamp". Det er der ikke noget raskt menneske der kan mene.

                                Comment

                                Working...
                                X