Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: Silkeborg vs OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Miserabel læsning.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #77
      Lund ind i stedet for JBL. Greve ind for Jønsson.

      Comment


        #78
        Peger pilen ikke på at Kent er dårlig til at sætte hold.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #79
          Er på arbejde og kan ikke se kampen. Kan nogen referere lidt om 1. halvleg?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            begriber simpelthen ikke at vi ikke spiller 4-5-1/4-3-3 i stedet.... og så AK langt væk...

            Comment


              #81
              Elendig første halvleg, hvor vi bliver kørt rundt i manegen af fucking Silkeborg.

              AK er helt væk fra vinduet, og skal jo selvfølgelig score på den giga-chance. Han fik muligheden fra start, greb den ikke og nu må han ud!

              Der skal eddermaneme strammes op, hvis ikke anden halvleg skal blive unødvendigt spændende qua en Silkeborg-scoring.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Hvordan kan man spille så langsomt?? VIL de bare have tidlig sommerferie?
                Det er ikke så skide langhåret. Ham der er katalysatoren for vores offensive spil og har mest ro og selvtillid på bolden, starter ude. Vi er et ringe hold uden en midtbanespiller med mod og kvalitet til at drive spillet, og JJT er den eneste i den nuværende trup, som har vist at han kan det.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Jeg fatter slet ikke hvor forbandet ringe AK er! Løs ham fra kontrakten og smid ham ad helvede til. Store fucking idiot og joke af en professionel fodboldspiller.
                  Træk lige vejret og få lidt ilt ind..
                  We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                    Træk lige vejret og få lidt ilt ind..
                    +1

                    Comment


                      #85
                      Han scorer 2 i anden halvleg

                      Comment


                        #86
                        0-0, helt ufatteligt, og så har vi haft de to-tre største chancer, endnu mere ufatteligt. Hvis Yao har den fart der altid tales om, så kan jeg ikke i min vildeste og videste fantasi forestille mig en kamp, hvor det er mere oplagt at bringe ham på banen. Offside bør heller ikke engang forekomme, han kan skydes af midt fra vores egen banehalvdel groft sagt. AK kommer ikke stærkt igen efter sommerferien, stop jer selv der bare drømmer om at det kunne ske. Han er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååå langt væk at han genfinder ikke formen igen før jeg skal til at indløse pensionsopsparingen. Og til dem der mener at han kan sælges, ha ha ha ha ha. Så kan man sælge sand i Sahara, hvis man kan afsætte AK, det er min påstand!!

                        kæft, Joan er al vores offensiv, det er tydeligt at se..desværre!

                        Comment


                          #87
                          AK burde gå på ferie. Få styr på den ryg, og være klar til næste sæson i fysisk topform. så må vi se om han fortsætter, eller om fysikken har hæmmet ham så tilpas meget, at han er elendig, og uden selvtillid. Jeg giver ikke op på ham, før jeg ser to dårlige sæsoner i træk. Men han skal ikke være ringe de første ti kampe, så er det bænken, eller væk. Han får hård konkurrence næste år. Fuck Helenius er stærk, hurtig og bevægelig. Gør ondt på os

                          Comment


                            #88
                            Kun 45 minutter fra at være tre kampe fra Europa playoffs :-)

                            Comment


                              #89
                              Vi skal have JJT og Greve på banen i 2. Halvleg. Der er mange, som burde skiftes ud. AK burde også ud, men vi må hellere vente til det 70. Minut og smide Yao ind, så han kan løbe dem i stykker.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Kun 45 minutter fra at være tre kampe fra Europa playoffs :-)
                                "Vi skal på Skopje away, ALLEZ"

                                Comment

                                Working...
                                X