Midtbanen... Skidt...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd: Silkeborg vs OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægInteressant. Jeg er i udgangspunktet ikke glad for at se Tverskov og Izunna sammen centralt. Det minder for meget om to 6ere, hvor der mangler lidt kreativitet i det fremadrettede spil, til min smag, og vi har jo set til hudløshed, hvordan det i hvert fald ikke har fungeret for det her hold. Vi må håbe, at Tverskov viser klassen sammen med Izunna, og at de viser, at de godt kan sætte det fremadrettede spil og spille sig fornuftigt ud af det pres, der vil komme på et eller andet tidspunkt, for jeg tror ikke på, at vi kommer til at klare os særligt godt, hvis vi skal stå og modtage et tryk på vores egen sidste 1/3.
Comment
-
Rystende at Kent sætter Tverskov og Izunna sammen. Det er Izunna og Makrini om igen! Vi risikerer at tabe med så stillestående en midtbane. Og samtidig er KEP på banen og kostet nok minimum et mål igen. Klamt at ville spille så defensivt og håbe på det bedste, når man kunne spille sig ud af det og angribe i stedet. Silkeborg scorer lige om lidt, kan jeg mærke.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægPænt vildt at vi ikke er bagud 2-0.
MvTDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment