Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 16/5

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg vil modsat de fleste andre foretrække JJT på banen mod Silkeborg. Det bliver en helt anden kamp, hvor SIF kommer brusende for at få lavet et tidligt mål. Det kommer til at give huller bagude lige fra kampens start, og JJT's blik for spillet og gode stikninger kan lynhurtigt straffe SIF og dermed lukke kampen. Hvis der står 0-0 ved pausen, og han har levet en anonym tilværelse på midten, kan vi jo bare skifte ham ud. Izunna og Tverskov på midten kan godt blive for stillestående, frygter jeg. Desuden vil det give endnu en kamp til KEP, og det fortjener han bare slet ikke.
    Last edited by StateTrooper; 15-05-2017, 10:35.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

JJT har været en meget afgørende spiller for os, og det har Jønsson også. Jeres 'infight' minder lidt om diskussionen 'min far er stærkere end din..' Og som jeg allerede havde fortrængt, så kostede JJT netop mod Efb, og højst sandsynligt derfor Kent pillede ham ud mod SIF, det lå i luften at han ville koste igen.. Han har været stabil og vigtig, og en hjørnesten i vores omstillingsspil, men pt laver han for mange fejl, og på netop hans plads betyder det generelt farlige omstillinger imod. Han trænger til en pause, og kan altid skiftes ind. Jeg håber at Greve får chancen på hans plads, at Tverskov rykkes ned i forsvaret og at Izu bliver makker med Greve:)

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        JJT har været en meget afgørende spiller for os, og det har Jønsson også. Jeres 'infight' minder lidt om diskussionen 'min far er stærkere end din..' Og som jeg allerede havde fortrængt, så kostede JJT netop mod Efb, og højst sandsynligt derfor Kent pillede ham ud mod SIF, det lå i luften at han ville koste igen.. Han har været stabil og vigtig, og en hjørnesten i vores omstillingsspil, men pt laver han for mange fejl, og på netop hans plads betyder det generelt farlige omstillinger imod. Han trænger til en pause, og kan altid skiftes ind. Jeg håber at Greve får chancen på hans plads, at Tverskov rykkes ned i forsvaret og at Izu bliver makker med Greve:)

JJT er stadig ung og ikke helvedes erfaren , der vil altid være udsving med sådanne spillere . Han skal vises tillid på trods af fejlene og så skal stabiliteten nok komme . Jeg er ikke i tvivl om han har potentiale .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Vrøvl, vrøvl og atter vrøvl. JJT har enorm betydning for at spillet flyder, hvilket resultaterne åbenlyst også afspejler. Hvis du er yderligere i tvivl, kan du jo bare lytte til vores kære træner, der også ynder at lovprise hans vigtighed for holdet.
          Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ enig!!!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Men er det egentlig normalt, at være etableret Superligaspiller, som 22-årig? Selv med Falk sad vi og diskuterede om slutprodukt osv, og han var endda fast spiller. Det er klart, som du siger, at Greve skal op og ramme noget, der minder om 75 % af kampene fra start før, at det er fornuftigt for hans udvikling, men jeg tror stadig på ham. Han er i hvert fald teknisk dygtig, energisk, og så scorer han rent faktisk en del mål.

Jeg tror stadig på Greve i OB. Han har nogle spidskompetencer, som man ikke kan tage fra ham, men det handler nok om, at han skal slå Jönsson, Casper Nielsen af, og det ligger ikke lige i kortene med Kent Nielsen som træner.
            Det er bestemt heller ikke fordi, jeg har afskrevet ham. Og jeg er også enig med dig i, at man ikke skal nøjes med at tænke på talenter som nogle 18-19 årige spillere. En spiller som Tingager er jo også et godt eksempl på, at man kan forløs sit potentiale, selvom man ikke lige har gjort det som 20-årig. Min bekymring går bare på, at Greve nu har haft den her jokerrolle/inde og ude af holdet rolle i snart 3 år, og hvor meget mere kan han rykke sig, hvis det bliver ved med at være sådan de næste et-to år? Og kan han selv leve med det i længden?

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det er bestemt heller ikke fordi, jeg har afskrevet ham. Og jeg er også enig med dig i, at man ikke skal nøjes med at tænke på talenter som nogle 18-19 årige spillere. En spiller som Tingager er jo også et godt eksempl på, at man kan forløs sit potentiale, selvom man ikke lige har gjort det som 20-årig. Min bekymring går bare på, at Greve nu har haft den her jokerrolle/inde og ude af holdet rolle i snart 3 år, og hvor meget mere kan han rykke sig, hvis det bliver ved med at være sådan de næste et-to år? Og kan han selv leve med det i længden?
              Jeg tror vi er enige. Jeg har også længe under Jönsson dårlige periode undret mig over, hvorfor, at Greve ikke har spillet. Greve begynder dig langsomt at bevise, at han ikke blot er med fordi, at han er et talent. Han er med fordi, han bidrager med hårdt arbejde, mål og assists. Jeg er ligesom dig bekymret for hans fremtid i OB, for uden spilletid på højeste niveau, så udvikler han sig ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Jeg tror vi er enige. Jeg har også længe under Jönsson dårlige periode undret mig over, hvorfor, at Greve ikke har spillet. Greve begynder dig langsomt at bevise, at han ikke blot er med fordi, at han er et talent. Han er med fordi, han bidrager med hårdt arbejde, mål og assists. Jeg er ligesom dig bekymret for hans fremtid i OB, for uden spilletid på højeste niveau, så udvikler han sig ikke.
                6 mål og 4 oplæg på snart 3 hele Superliga-sæsoner er ikke et vanvittigt flot udbytte for en spiller som Mathias Greve.

Jeg synes netop, at han bidrager for lidt med mål og oplæg i forhold til, hvor god han er til at finde mellemrum og det drive, han har med bolden.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  6 mål og 4 oplæg på snart 3 hele Superliga-sæsoner er ikke et vanvittigt flot udbytte for en spiller som Mathias Greve.

Jeg synes netop, at han bidrager for lidt med mål og oplæg i forhold til, hvor god han er til at finde mellemrum og det drive, han har med bolden.

MvH ChrisOB
                  Hans helt store problem har generelt været, at han ikke én eneste gang har kunne følge op på en flot præstation. Han har aldrig spillet to gode kampe i streg, og derfor kunne jeg da også godt ty til tanken om at han skal starte på bænken i morgen, da han jo havde en god kamp i lørdags...

Han har fået overraskende mange chancer fra Kent til at sende en anden på bænken, men har aldrig grebet chancen. Desværre for ham og os. Jeg er sikker på alle her på forum ønsker og håber at han bliver stamspiller.

Jeg tror stadigvæk på at han bliver rigtig god for os, men næste sæson skal det altså være, hvis han vil gribe chancen og skabe en karriere i OB. Sidste udkald siger jeg, ellers skal han ud og spille i en klub hvor han er garanteret en starter hver gang, så han kan udvikle sig på erfaringsområdet. Det mangler han i den grad.

Comment

http://www.fyens.dk/sport/OB-Edmunds...rtikel/3149954

Ser ud til at vi må undvære Joan. Dette kunne så være en kærkommen lejlighed for Greve til at starte inde. Håber virkelig at vi ikke starter med AK på toppen, men smider Jönsson (som jo SKAL spille) derop, og giver Greve plads på én af kanterne.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      http://www.fyens.dk/sport/OB-Edmunds...rtikel/3149954

Ser ud til at vi må undvære Joan. Dette kunne så være en kærkommen lejlighed for Greve til at starte inde. Håber virkelig at vi ikke starter med AK på toppen, men smider Jönsson (som jo SKAL spille) derop, og giver Greve plads på én af kanterne.
                      Desværre ikke overraskende. Og som du skriver bliver det spændende at se om man vælger Greve frem for AK efter hans pragtpræstation..
                      Jeg tvivler dog

Comment

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...n-defensiv-op/

Yep. Man kunne starte med at genskabe alliancen Tingager/Tverskov.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...n-defensiv-op/

Yep. Man kunne starte med at genskabe alliancen Tingager/Tverskov.
                          Ja tak. Uden tvivl den bedste sammensætning i midterforsvaret. Som en person skriver i kommentarfeltet på bold.dk - Tverskov i CF, og Izunna ind på midten.

Vi kan også gå all in offensivt med Casper og JJT på midten, Greve på højre, jønne på venstre. Festersen på toppen sammen med Yao.

Casper gjorde det godt på midten da Greve kom ind i lørdags. Silkeborg skal over stepperne, så det giver os nemmere og flere muligheder offensivt. Scorer vi et mål, så tror jeg vi er videre.. Tror ikke på at Silkeborg lave tre kasser mod os, så længe vi har Tingager og Tverskov i CF.

Jeg tror vi vinder 1-2 i morgen. Hvor mange tager til Silkeborg?

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Hvor mange tager til Silkeborg?
                            Cirka 12,5 eftersom det er på en fucking tirsdag klokken 18:00 i Silkeborg

Comment

De stribede sender ihvertfald en bus. De har sagt se har kørsels garanti denne kamp. Om det så er en minibus det ved jeg ikke. Plus der er alligevel en del der også samlede i biler og kører selv derop

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Hans helt store problem har generelt været, at han ikke én eneste gang har kunne følge op på en flot præstation. Han har aldrig spillet to gode kampe i streg, og derfor kunne jeg da også godt ty til tanken om at han skal starte på bænken i morgen, da han jo havde en god kamp i lørdags...

Han har fået overraskende mange chancer fra Kent til at sende en anden på bænken, men har aldrig grebet chancen. Desværre for ham og os. Jeg er sikker på alle her på forum ønsker og håber at han bliver stamspiller.

Jeg tror stadigvæk på at han bliver rigtig god for os, men næste sæson skal det altså være, hvis han vil gribe chancen og skabe en karriere i OB. Sidste udkald siger jeg, ellers skal han ud og spille i en klub hvor han er garanteret en starter hver gang, så han kan udvikle sig på erfaringsområdet. Det mangler han i den grad.
                                Nu stiller jeg mig helt ud på den tossede planke og gør mig klar til en mindre slagtning:

Men jeg har en fornemmelse omkring Greve jeg ikke kan slippe. Jeg tror Greve kunne blive en virkelig god og dynamisk 6'er. Han er for tung til kant og han har ikke instinktet til 9'er. Men han har fysik, er løbevillig, arbejder hårdt og har et nogenlunde godt blik for spillet.

Så værsgo: Tæsk løs - jeg ka' ta' det

MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Working...
                                X