Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 22/02/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægOm Emil skal det også siges at han kommer ind i en kamp der ikke lige er hans game. Men ja, han ligner en startet i næste kamp.
Men vil stadigvæk hellere have ham på kanten end Azer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægSamt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægSamt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægDet var så Skulason der mistede den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægHvor kan jeg finde billeder/film af dagens TIFO ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægSkidt, han fik ikke meget ud af det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægAzer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.
mon ikke det første halve år skal bruges på at spille ham ind stille og roligt
Comment
Comment