Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 22/02/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nok ikke.. Men så længe at Falk, Larsen, Kadrii er i klubben og lucas Jensen på vej, skal vi nok stille med offensivt på kanterne..
    men hvor længe er de det?
    Nu skal vi jo ikke længere tilbage end den sidste kamp i efteråret for at finde en håbløs opstilling ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
    Vi blev efter udskiftningen presset helt i bund, og det kan skyldes træthed samt andre faktorer, men vi mistede noget defensiv tyngde med Emils indskiftning. Ingen tvivl om Emils offensive kvaliteter er essentielle for holdet, jeg havde dog håbet, man havde taget en angriber ud i stedet for vores nye mand, men måske var hans batterier flade.
    Vi gik efter sejren og derfor blev der jo skiftet offensivt ind.. Men ja det ødelagde rytmen lidt..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Det kan vel ikke afvises så længe T.B er træner .
    Nok ikke.. Men så længe at Falk, Larsen, Kadrii er i klubben og lucas Jensen på vej, skal vi nok stille med offensivt på kanterne..
    men hvor længe er de det?

    Leave a comment:


  • Urten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Azer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.
    Vi blev efter udskiftningen presset helt i bund, og det kan skyldes træthed samt andre faktorer, men vi mistede noget defensiv tyngde med Emils indskiftning. Ingen tvivl om Emils offensive kvaliteter er essentielle for holdet, jeg havde dog håbet, man havde taget en angriber ud i stedet for vores nye mand, men måske var hans batterier flade.

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Azer skal nok blive en god spiller for OB.
    Men tror altså ikke at det bliver som kantspiller, medmindre vi skal til at spille som under LO hvor HHA og AJ var "kantspillere"
    Det kan vel ikke afvises så længe T.B er træner .

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Azer skal nok blive en god spiller for OB.
    Men tror altså ikke at det bliver som kantspiller, medmindre vi skal til at spille som under LO hvor HHA og AJ var "kantspillere"

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Azer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.
    og så er han jo altså skiftet fra en 1 div. klub - det er jo et helt andet tempo han skal vende sig til. Mon dog også han havde fået en startplads i sin første kamp - hvis ikke det havde været for emils skade?
    mon ikke det første halve år skal bruges på at spille ham ind stille og roligt

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Skidt, han fik ikke meget ud af det.
    Azer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Det fra Busu:
    http://www.bold.dk/nyt/OB-debutant-H...d-i-1-division

    MvT

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Hvor kan jeg finde billeder/film af dagens TIFO ?
    Der er i hvert fald lidt her.... http://onside.dk/superligaen/tv-se-f...st-til-ricardo

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Hvor kan jeg finde billeder/film af dagens TIFO ?

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
    Det var så Skulason der mistede den.
    Hvis det er den samme situation vi tænker på, så så jeg den som en kikset Diarra aflevering, der i den grad "solgte" modtageren, som meget vel kan have været Skula. På det tidspunkt var mit blod frosset til is, så selvom jeg sad næsten ud for hvor det skete, kan jeg godt have misset nogle detaljer.

    Leave a comment:


  • SAN
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Samt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
    Det var så Skulason der mistede den.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Højdepunkter

    http://onside.dk/superligaen/tv-ob-f...oejdepunkterne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Samt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
    jo jo.. Var nu også godt tilfreds med det ene point på det tidspunkt..

    Leave a comment:

Working...
X