Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 22/02/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Grunden til at OB fik point idag

    http://onside.dk/superligaen/tv-topp...-super-redning

    Comment


      Om Emil skal det også siges at han kommer ind i en kamp der ikke lige er hans game. Men ja, han ligner en startet i næste kamp.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Om Emil skal det også siges at han kommer ind i en kamp der ikke lige er hans game. Men ja, han ligner en startet i næste kamp.
        Korrekt. Men han lykkedes sgu ikke med meget og smed bolden væk 2 gange på midten hvor det blev farligt.
        Men vil stadigvæk hellere have ham på kanten end Azer

        Comment


          Emil skal have banket rusten af - så skal han nok bidrage med et godt forår. Azer er jeg sikker på nok skal løfte sig og med Kadrii på vej og Barret der presser dig på ... ja ... det hjælper alt sammen.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Samt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Emil skal have banket rusten af - så skal han nok bidrage med et godt forår. Azer er jeg sikker på nok skal løfte sig og med Kadrii på vej og Barret der presser dig på ... ja ... det hjælper alt sammen.

              MvT
              3-5 * enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Samt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
                jo jo.. Var nu også godt tilfreds med det ene point på det tidspunkt..

                Comment


                  Højdepunkter

                  http://onside.dk/superligaen/tv-ob-f...oejdepunkterne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Samt ikke at forglemme situationen omkring 80. Minut hvor Diarra mister bolden midt på egen halvdel men Kasper Larsen (?) redder os i sidste sekund med en glidende tackling på kanten af feltet. Der var jeg i gang med at forberede mig på 1-2
                    Det var så Skulason der mistede den.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                      Det var så Skulason der mistede den.
                      Hvis det er den samme situation vi tænker på, så så jeg den som en kikset Diarra aflevering, der i den grad "solgte" modtageren, som meget vel kan have været Skula. På det tidspunkt var mit blod frosset til is, så selvom jeg sad næsten ud for hvor det skete, kan jeg godt have misset nogle detaljer.

                      Comment


                        Hvor kan jeg finde billeder/film af dagens TIFO ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                          Hvor kan jeg finde billeder/film af dagens TIFO ?
                          Der er i hvert fald lidt her.... http://onside.dk/superligaen/tv-se-f...st-til-ricardo
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Det fra Busu:
                            http://www.bold.dk/nyt/OB-debutant-H...d-i-1-division

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Skidt, han fik ikke meget ud af det.
                              Azer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                                Azer skal have flere chancer for at vise om han kan bruges , det bedste man kan sige om hans indsats i går er vel at han ikke begik store graverende fejl. En debut under middelmådig , dog skal man til hans fordel pointere at han ikke spillede på sin vnte plads.
                                og så er han jo altså skiftet fra en 1 div. klub - det er jo et helt andet tempo han skal vende sig til. Mon dog også han havde fået en startplads i sin første kamp - hvis ikke det havde været for emils skade?
                                mon ikke det første halve år skal bruges på at spille ham ind stille og roligt

                                Comment

                                Working...
                                X