Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om den nye trøje. Hvad synes du?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Det er bare den flotteste og bedst designede trøje i årtier. Up to date og i tråd med tiden. Glæder mig til at se den i kamp og hylde spillerne efter kamp og sejre. Godt gået OB og Hummel.
    Hummel, er det dig?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Nej nej nej nej, hvad er det jeg kigger på??????????????

      Jeg har set lokumspapir der er pænere! Ganske forfærdelig trøje. Hvornår kommer den rigtige..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Tror man har en ambition om at nulstille klubben og slette alt der hedder identitet. Næste skridt er at omdøbe holdet til et eller andet branding navn; OSE eller lign.

        De har ikke gjort det nemt at holde med OB de sidste par år og den trøje gør det bare værre!
        Last edited by ilder69; 10-05-2017, 13:15.

        Comment


          #19
          Den er en skandale - intet mindre. Det må de simpelthen gøre om. Hvem har godkendt det her? Trøjen er jo hvid, det har intet med OB at gøre!

          Comment


            #20
            Nu har vi nærmet os vores fans nok nu... Kom! Lad os begynde at fucke det op igen ved at lave OB trøjen om til en hvid trøje med streger på. Næste år? Én streg og navneforandring til OSE Fodbold.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Ny afstemning:

              Hvilket clickbait-lortemedie laver først en artikel der hedder: "Superligafans raser over klubben" og citerer løst herinde fra?

              Comment


                #22
                Striberne - nu uden striber.
                Føj føj føj

                Comment


                  #23
                  Jeg synes næsten det meget letkøbte forsøg på at koble noget nordisk mytologi på er det værste. Der kunne findes så mange gode referencer, der ville fortælle en anden historie end: uopfindsom-provinsklub-militær-våbenskjoldshelvede.

                  Comment


                    #24
                    Man skulle tro, det var Jim Lyngvild, der havde designet trøjen.....Altså, da jeg så den hænge i kæmpe format på hjørnet af TBT og Østre stationsvej, synes jeg egentligt, den så pæn ud. Men jeg studsede lidt over de manglende striber. Jeg er derfor splittet, næsten sådan helt skizofrent, jeg både hader den og synes egentligt den er flot. Problemet er, at den er så overtænkt i designet, altså der må sgu have været tænkt en del, men det er endt med at blive lige en tand for smart, og så har man fuldstændig glemt folket. OB fans vil have markante striber, ergo lav en trøje med markante striber. Det er en FCK light trøje det der, og en våd klud i hovedet på det trofaste publikum, måske en vinder i en designkonkurrence, men folket er det vigtigste, og der sender OB lige et par signaler der, som er i modstrid med den charmeoffensiv, som Jack skulle indlede for at kompensere for Jesper Hansens fuldstændige mangel på kommunikative evner.

                    Comment


                      #25
                      Hvis man endelig VIL i gang med en radikal ændring, så synes jeg egentlig at "boble-trøjen" fra sidste år var langt pænere. Selvom den vist kun var en gimmick.

                      Comment


                        #26
                        Jeg synes den er fed! Man skal lige vende sig til de meget smallere striber. Men flot det er den og de historiske ting gør den fuldendt
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg synes den er fed! Man skal lige vende sig til de meget smallere striber. Men flot det er den og de historiske ting gør den fuldendt
                          Hold da fast en løs tilgang til historien. Den trøje er en skændsel og hån imod historien.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Man skulle tro, det var Jim Lyngvild, der havde designet trøjen.....Altså, da jeg så den hænge i kæmpe format på hjørnet af TBT og Østre stationsvej, synes jeg egentligt, den så pæn ud. Men jeg studsede lidt over de manglende striber. Jeg er derfor splittet, næsten sådan helt skizofrent, jeg både hader den og synes egentligt den er flot. Problemet er, at den er så overtænkt i designet, altså der må sgu have været tænkt en del, men det er endt med at blive lige en tand for smart, og så har man fuldstændig glemt folket. OB fans vil have markante striber, ergo lav en trøje med markante striber. Det er en FCK light trøje det der, og en våd klud i hovedet på det trofaste publikum, måske en vinder i en designkonkurrence, men folket er det vigtigste, og der sender OB lige et par signaler der, som er i modstrid med den charmeoffensiv, som Jack skulle indlede for at kompensere for Jesper Hansens fuldstændige mangel på kommunikative evner.
                            Lige præcis. Jeg ser den trøje som en spytklat i hovedet på de selvsamme traditioner og historier, som de har smidt i hovedet på os - åbenbart udelukkende som et marketingstrick, hvorefter de med hovederne under armen eller måske endda med fuldt overlæg er gået med den popsmarte løsning i fuldt ud bevidsthed om at de unge og børnene er totalt ligeglade med, at striberne er blevet til bastard-streger.

                            For mig - en total hån og skændsel.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hold da fast en løs tilgang til historien. Den trøje er en skændsel og hån imod historien.

                              MvH ChrisOB
                              Se jeg synes den er fed og kan godt lide de historiske træk. Du behøves ikke at være enig. Men jeg skal da gerne uddybe...

                              Den sorte sribe siger sig selv. Det er klubben historie. Ormen er der for at kæmpe som den altid har gjort og Odin behøves jeg vel ikke at skrive noget om. Men hey vi har været uenige før
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Se jeg synes den er fed og kan godt lide de historiske træk. Du behøves ikke at være enig. Men jeg skal da gerne uddybe...

                                Den sorte sribe siger sig selv. Det er klubben historie. Ormen er der for at kæmpe som den altid har gjort og Odin behøves jeg vel ikke at skrive noget om. Men hey vi har været uenige før
                                Og du forholder dig overhovedet ikke til at OBs historie ikke har været fyldt op med trøjer, der har så smalle striber, at det nærmere er streger. Hvis du kan vise mig en OB trøje med så smalle blå striber overfor de hvide andre tidspunkter i både nyere og gammel OB historie, så trækker jeg mig - indtil da er du "skyldig" i grov tilsidesættelse af OBs historie og traditioner der langt overstiger de fede ting ved trøjen.

                                Historieløs - det er hvad du og andre er, hvis I kan li trøjen.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X