Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF Lørdag 13/5 kl 16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SIF Lørdag 13/5 kl 16

    Håber godt nok at det bliver bedre end i dag.. Fuck det var ringe.. Igen..
    Vi må ikke tabe. 1-0 ville være lækkert men kunne også leve med 0-0

    #2
    Nej nej nej nej. Er der andre end mig der skal sidde og brænde sammen til en skide konfirmation den dag?!?!?!??!?!?!?!

    Comment


      #3
      Jeg nøjes med at møde på arbejde kl. 16..

      Comment


        #4
        Fedt det blev lørdag

        Comment


          #5
          SIF kommer med 1 uafgjort, 2 tab og 1 sejr. De er sgu lige så svingende som os. Kæft, det bliver noget nervepirrende rod. To middelringe mandskaber der kan spille noget god bold i 1 ud af 10 kampe.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Hvis vi tager de to kampe i denne sæson, ja så er vi jo videre på udebanemål:-)
            Jeg syntes SIF har set sløje ud de sidste kampe, ligesom os. Jeg syntes vi har et bedre hold, og håber vi kan holde de få tekniske spillere de har ende. Så må vi håbe vi fysisk kan stå distancen. Vil langt hellere spille på udebane mod Silkeborg i den sidste, end i Aalborg hvor vi før er blevet pryglet.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              SIF kommer med 1 uafgjort, 2 tab og 1 sejr. De er sgu lige så svingende som os. Kæft, det bliver noget nervepirrende rod. To middelringe mandskaber der kan spille noget god bold i 1 ud af 10 kampe.

              MvT
              rod - ja det kunne det sagtens ende ud i. Nervepirrende....nja ikke så meget - nervepirrende havde det været var vi kommet ud i de grimme kampe....det her er....mildt ligegyldigt. Vi kan reelt kun vinde - og det er, ovenpå denne sæson bestemt positivt. Men skulle vi tabe - nå ja so what.....den der laaaangt ude i horisonten EL plads, den giver jeg bare ikke meget for.

              Kommer vi rent faktisk til den kamp mod nr 3 fra medalje spillet, kan det da godt være jeg begynder at finde det spændende igen, men reelt set betragter jeg denne sæson som værende ovre - efter det elendige efterår var der én målstreg - overlevelse.....den er heldigvis i hus og så kan en kamp for at få en kamp for at få en kamp om nogle kval kampe mod et estisk hold (eller lign.) ikke rigtigt få mit pis i kog.....

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                rod - ja det kunne det sagtens ende ud i. Nervepirrende....nja ikke så meget - nervepirrende havde det været var vi kommet ud i de grimme kampe....det her er....mildt ligegyldigt. Vi kan reelt kun vinde - og det er, ovenpå denne sæson bestemt positivt. Men skulle vi tabe - nå ja so what.....den der laaaangt ude i horisonten EL plads, den giver jeg bare ikke meget for.

                Kommer vi rent faktisk til den kamp mod nr 3 fra medalje spillet, kan det da godt være jeg begynder at finde det spændende igen, men reelt set betragter jeg denne sæson som værende ovre - efter det elendige efterår var der én målstreg - overlevelse.....den er heldigvis i hus og så kan en kamp for at få en kamp for at få en kamp om nogle kval kampe mod et estisk hold (eller lign.) ikke rigtigt få mit pis i kog.....
                Kan ikke helt forstå den holdning. Vi har reelt set en god mulighed for at komme i europa, efter et flot forår. Der er ikke nogle af de hold vi kommer til at møde på vej mod EL billtten vi ikke kan slå. Med mindre FCM glider ned som nummer 4, dem ser jeg ikke vi har så gode chancer imod. Overlevelse, og udsigt til EL bold næste sæson, er da et klasse lokke middel for ikke mindst de spillere vi gerne vil forlænge med. Men også for evt. spillere som Kusk. Jeg er enig i at det ville være storslemt at skulle spille om nedrykning. Men mildt ligegyldigt, det er jeg lodret uenig i. Jeg bliver vanvittig nervøs på lørdag.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  rod - ja det kunne det sagtens ende ud i. Nervepirrende....nja ikke så meget - nervepirrende havde det været var vi kommet ud i de grimme kampe....det her er....mildt ligegyldigt. Vi kan reelt kun vinde - og det er, ovenpå denne sæson bestemt positivt. Men skulle vi tabe - nå ja so what.....den der laaaangt ude i horisonten EL plads, den giver jeg bare ikke meget for.

                  Kommer vi rent faktisk til den kamp mod nr 3 fra medalje spillet, kan det da godt være jeg begynder at finde det spændende igen, men reelt set betragter jeg denne sæson som værende ovre - efter det elendige efterår var der én målstreg - overlevelse.....den er heldigvis i hus og så kan en kamp for at få en kamp for at få en kamp om nogle kval kampe mod et estisk hold (eller lign.) ikke rigtigt få mit pis i kog.....
                  I den gamle struktur, ville du så heller ikke finde det spændende, hvis vi med fire kampe igen have en mulighed for at få en Europa-plads?
                  Jeg er ikke enig i alt hvad ChrisOB skriver, men han har altså en pointe, når han italesætter manglende ærgerrighed og vinderkultur i OB - både hos klub og fans.

                  Korrekt, at overlevelse var vigtigst. Men mål er ligesom nået. Nu har vi et nyt mål vi kan gå efter - og det skal vi med fuld styrke. Det er sgu vagt at tænke, at det ikke gør noget om man vinder eller ej. Konsekvenserne ved at tabe/vinde kan være mere eller mindre, men det må fandme aldrig blive ligegyldigt om OB vinder.

                  Jeg vil eddermame hade, hvis SIF vinder 4-0 på lørdag. Så er vores sæson slut og kan klø os i røven, mens fans af de klubber der går videre kan se frem til ekstra kampe, hvor der er en stor gulerod. Tanken om suppen kan være slut for os på lørdag gør mig hverken glad eller ligegyldig. Jeg vil have mere. Efteråret er fortid. At undgå nedrykning er fortid.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Hvis OB taber samlet til SIF - er sæsonen så slut?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                      Hvis OB taber samlet til SIF - er sæsonen så slut?
                      Jeps. That's it. Så kan vi sidde og glo på SIF's fans nyde kamp når AaB eller RFC kommer på besøg.
                      Eller se AC Horsens spille mod Skive. For OB er der ikke mere tilbage end se frem mod næste sæson.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                        Hvis OB taber samlet til SIF - er sæsonen så slut?
                        Ja... De to taberes sæson slutter der...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Jeps. That's it. Så kan vi sidde og glo på SIF's fans nyde kamp når AaB eller RFC kommer på besøg.
                          Eller se AC Horsens spille mod Skive. For OB er der ikke mere tilbage end se frem mod næste sæson.

                          MvT
                          Så må de kraftedeme tage sig sammen og vinde over SIF - alt andet er jo latterligt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                            Så må de kraftedeme tage sig sammen og vinde over SIF - alt andet er jo latterligt.
                            Bingo. Så al snak om at kampene mod SIF er ligegyldig, kan jeg bare ikke forstå.
                            Er slet ikke klar til at undvære striwet suppebold for denne sæson endnu.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja... De to taberes sæson slutter der...
                              Var det ikke noget at de to tabere spiller om plads 9 og 10 hjemme og ude? Det er gratis-kampe uden ægte betydning men må de ikke spilles?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X