Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM EfB-OB

    Jeg tager Falkesgaard idag. Han gjorde det godt

    Bedste markspillere var vel Ryan,KEP,Tingager og Joan.. Glad for Ryans præstation idag

    #2
    KEP for rent faktisk at lukke godt af. Falkesgaard runner-up for at minimere savnet af Grytebust.

    Comment


      #3
      God kamp af Falkesgaard ja, men jeg giver den også til KEP.

      Comment


        #4
        KEP spillede fantastisk i 2. Halvleg. Han får også min. - Falkesgaard som næstbedst. Tingager og Joan kan slås om 3. Pladsen.
        Last edited by Matti1887; 09-05-2017, 09:41.

        Comment


          #5
          KEP får min stemme, men også fin kamp af Falke og Tingager. Resten af spillerne virkede uinspireret i dag
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            KEP får min stemme, men også fin kamp af Falke og Tingager. Resten af spillerne virkede uinspireret i dag
            Joan får min stemme. Ikke noget sindsoprivende fra hans fødder, men bare et bundsolidt stykke arbejde offensivt som defensivt. Fandt igen sammen i kombinationsspil med Ryan, som ellers også så meget lovende ud i opstartskampene. Fine dybdeløb for AK, kanonmål når han præsenteres for chancen. Men det er tydeligt at se, at rytmen han ellers var inde tidligere i foråret er blevet ødelagt lidt af de missede kampe på det seneste. Det er stadigvæk skiftevis Joan og Jønne som klarer paragraferne for os.

            KEP med nogle vigtige og rutinerede indgreb i dag. Falkesgaard var prisgivet ved Esbjergs scoring og spillede ellers en god kamp. Tingager gjorde hvad han skulle. Dog kommer Esbjerg frem til lidt for meget til ligefrem at føle sig begejstret over forsvaret i dag. Sløj kamp af Barret, Greve og Tomasen. På det jævne fra Izu, Ryan, Jønsson og AK, samlet set. Synes ellers at AK spillede en rin og godkendt første halvleg. Desler gjorde det fornuftigt på venstrebacken, og forsøgte at sætte tempo. Thrane og Yao same story.. Den ene fodboldsmæssigt intetsigende at best, mens den anden er 'overgearet' og anspændt, hver gang han får chancen, og dem har der været en del af!

            Vi mangler Gryte, Fester, Tverskov og Casper i dagens kamp, samt at vi var allerede sikret.. sommerkamp, 1 ligegyldigt point og videre!

            Comment


              #7
              Joan vil også kunne få min stemme, for det super fede mål han alligevel lavede.
              Ydermere kan Falke også få den for at lave en assist til det lækre mål.

              Men generelt var det ikke en Wauv kamp af nogen OB'er.

              Comment


                #8
                Joan herfra.

                Hæderligt uden at være prangende, men målet trækker op.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Joan får min stemme. Ikke noget sindsoprivende fra hans fødder, men bare et bundsolidt stykke arbejde offensivt som defensivt. Fandt igen sammen i kombinationsspil med Ryan, som ellers også så meget lovende ud i opstartskampene. Fine dybdeløb for AK, kanonmål når han præsenteres for chancen. Men det er tydeligt at se, at rytmen han ellers var inde tidligere i foråret er blevet ødelagt lidt af de missede kampe på det seneste. Det er stadigvæk skiftevis Joan og Jønne som klarer paragraferne for os.

                  KEP med nogle vigtige og rutinerede indgreb i dag. Falkesgaard var prisgivet ved Esbjergs scoring og spillede ellers en god kamp. Tingager gjorde hvad han skulle. Dog kommer Esbjerg frem til lidt for meget til ligefrem at føle sig begejstret over forsvaret i dag. Sløj kamp af Barret, Greve og Tomasen. På det jævne fra Izu, Ryan, Jønsson og AK, samlet set. Synes ellers at AK spillede en rin og godkendt første halvleg. Desler gjorde det fornuftigt på venstrebacken, og forsøgte at sætte tempo. Thrane og Yao same story.. Den ene fodboldsmæssigt intetsigende at best, mens den anden er 'overgearet' og anspændt, hver gang han får chancen, og dem har der været en del af!

                  Vi mangler Gryte, Fester, Tverskov og Casper i dagens kamp, samt at vi var allerede sikret.. sommerkamp, 1 ligegyldigt point og videre!
                  er rimelig enig med dig - lige for uden angående Joan, som jeg synes spiller meget mere under standard end andre i går. Han er simpelhen for doven i det defensive, hvor jeg eksempelvis synes at Jönsson faktisk gør det ok. Meget af kampen i går gik formodentlig i stykker pga JJ og Izunna kam meget dårligt fra start og aldrig fik løftet der spil. Uden en central midtbane er alle hold solgt.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Izunnas tilbageløb ved 1-0 målet må kandidere til årets mest ugidelige præstation i superligaen

                    Comment

                    Working...
                    X