Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kæmpe ros til JH for at signe Matti Lund på en kort kontrakt. Det var jo nærmest et folkekrav fra mange fans. Han fik muligheden, men tog den ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Kæmpe ros til JH for at signe Matti Lund på en kort kontrakt. Det var jo nærmest et folkekrav fra mange fans. Han fik muligheden, men tog den ikke.
      Jeg får myrekryb og bliver harm hver gang JH udtaler sig .

      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...de-ikke-modet/

      Udslag og bump på vejen !!

      Hallo har du været frosset ned eller er du bare så virkeligheds fjern ???

      Der har været kæmpe udfald i mere end hver tredie kamp . Det er horribelt og grotesk ringe .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg får myrekryb og bliver harm hver gang JH udtaler sig .

        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...de-ikke-modet/

        Udslag og bump på vejen !!

        Hallo har du været frosset ned eller er du bare så virkeligheds fjern ???

        Der har været kæmpe udfald i mere end hver tredie kamp . Det er horribelt og grotesk ringe .
        Enig manden er åbentbart udenfor pædagogisk rækkevidde.....Håber en eller anden kan bitchslappe ham tilbage til virkeligheden.....endnu bedre sende ham retur til jylland...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg får myrekryb og bliver harm hver gang JH udtaler sig .

          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...de-ikke-modet/

          Udslag og bump på vejen !!

          Hallo har du været frosset ned eller er du bare så virkeligheds fjern ???

          Der har været kæmpe udfald i mere end hver tredie kamp . Det er horribelt og grotesk ringe .
          Den mand skulle have været politiker...
          Minister for "1 skridt frem og 1 tilbage, snor rundt og så sig øhh bøøh"
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Den mand skulle have været politiker...
            Minister for "1 skridt frem og 1 tilbage, snor rundt og så sig øhh bøøh"
            NT elsker åbenbart ansatte som taler, og siger det "rigtige".
            Ville være rart hvis man i stedet ansatte en kompetent sportsdirektør. Men det skal åbenbart være folk med gode talegaver uden indhold - som TC, PH, Jh - suk det er ringe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg får myrekryb og bliver harm hver gang JH udtaler sig .

              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...de-ikke-modet/

              Udslag og bump på vejen !!

              Hallo har du været frosset ned eller er du bare så virkeligheds fjern ???

              Der har været kæmpe udfald i mere end hver tredie kamp . Det er horribelt og grotesk ringe .
              Mener du helt seriøst at vores efterår har været grotesk ringe? Til info, er det vores bedste efterår i tre sæsoner. Jeg synes faktisk Jesper Hansen rammer meget godt, når han siger at der har været udfald, men at det overordnet har været godkendt. Hvad havde I egentlig forventet? At vi spillede med om guldet?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg får myrekryb og bliver harm hver gang JH udtaler sig .

                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...de-ikke-modet/

                Udslag og bump på vejen !!

                Hallo har du været frosset ned eller er du bare så virkeligheds fjern ???

                Der har været kæmpe udfald i mere end hver tredie kamp . Det er horribelt og grotesk ringe .
                Han ville være en elendig leder, hvis han offentligt hængte sine spillere ud. Det gælder også vores keepere og midterforsvarerer. Vi kan rase herinde og offentligt, men hvis Kent Nielsen eller Jesper Hansen gør det, så er de ikke modne til deres job.
                Det beskidte tøj skal vaskes internt (og der kan man sagtens tvivle på om hr. Hansen kan klare opgaven), ikke i fuld offentlighed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Mener du helt seriøst at vores efterår har været grotesk ringe? Til info, er det vores bedste efterår i tre sæsoner. Jeg synes faktisk Jesper Hansen rammer meget godt, når han siger at der har været udfald, men at det overordnet har været godkendt. Hvad havde I egentlig forventet? At vi spillede med om guldet?
                  Jeg havde forventet en sportsdirektør der kunne se at de forsvarsspillere vi havde ikke var gode nok...
                  Vores forsvar er historisk ringe og man frygtede det værste da vinduet lukkede og JH intet havde gjort på trods af stort transferoverskud...

                  Jeg frygter at den manglende prioritering af forsvaret bliver dyrt for klubben i det lange løb. Med et stærkt forsvar burde vi havde haft 5-6 point mere og kunne faktisk have spillet med i toppen. Dette kunne have resulteret i at Falk måske ville forlænge. Tv pengene havde været større. Flere tilskuere..

                  I know. Hvis og hvis og hvis

                  Alt dette er diskutteret 1000 gange og jeg stopper bare der. Kunne blive ved.
                  Men er enig i at efteråret overordnet har været godkendt rent pointmæssigt.. Det kunne bare have været så meget bedre med måske bare 1 forstærkning mere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Mener du helt seriøst at vores efterår har været grotesk ringe? Til info, er det vores bedste efterår i tre sæsoner. Jeg synes faktisk Jesper Hansen rammer meget godt, når han siger at der har været udfald, men at det overordnet har været godkendt. Hvad havde I egentlig forventet? At vi spillede med om guldet?
                    som jeg skriver hvor ?


                    Efteråret har samlet set været ok . Men seks kampe ( altså hver tredie ) hvor vi har lukket mindst 4 mål ind plus de 3 mål hjemme mod RFC , det har været grotesk ringe . Kan du se forskellen ?

                    Havde været små nederlag hvor vi bare havde været dårlige , så kunne man dække det ind under udfald og bagatellisere forsvaret/målmandens elendigheder på den måde .

                    sorry skal lige rette mig selv , det er 5 og ikke 6 gange 4+ mål imod .. Beklager .. Ret skal være ret .
                    Last edited by Magge; 07-12-2015, 11:55.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Han ville være en elendig leder, hvis han offentligt hængte sine spillere ud. Det gælder også vores keepere og midterforsvarerer. Vi kan rase herinde og offentligt, men hvis Kent Nielsen eller Jesper Hansen gør det, så er de ikke modne til deres job.
                      Det beskidte tøj skal vaskes internt (og der kan man sagtens tvivle på om hr. Hansen kan klare opgaven), ikke i fuld offentlighed.
                      Han optræder utroværdig og håner intelligensen hos dem som følger klubben . Det er sket gentagne gange . Det beskidte tøj har JH selv på , længere er den ikke .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Os der griber efter halmstrå kan jo ligge en masse i at det er Ole Bang Nielsen og ikke JH der trykker Stadil i hånden på Hummelpræsentationen ... Det er jo ikke OS&E men OB der sponsoreres ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          - Noget kan vi styre, andet kan vi ikke styre. Men ja, det kunne godt se ud som om, der kommer til at ske ændringer i januar, siger Hansen, men vil ikke love forstærkninger til en ellers meget gavmild defensiv

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-boss-uholdbar-situation-for-emil-l/

                          Hvem starter..? Unleash hell
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            - Noget kan vi styre, andet kan vi ikke styre. Men ja, det kunne godt se ud som om, der kommer til at ske ændringer i januar, siger Hansen, men vil ikke love forstærkninger til en ellers meget gavmild defensiv

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-boss-uholdbar-situation-for-emil-l/

                            Hvem starter..? Unleash hell
                            Jeg vil da for én gangs skyld tage JH i forsvar. Han kan jo ikke melde ud, at vi død og pine SKAL have forstærkninger til forsvaret. Det ville stille os betragteligt sværere i forhandlingssituationer med andre klubber, så det burde sgu være en no-brainer for selv den mest inkarnerede modstander af JH's virke i klubben.

                            Hvis der mod (min) forventning IKKE skulle komme de forstærkninger, så er JH endnu mere inkompetent end jeg har fantasi til at forestille mig. Og det er ellers en del.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Jeg vil da for én gangs skyld tage JH i forsvar. Han kan jo ikke melde ud, at vi død og pine SKAL have forstærkninger til forsvaret. Det ville stille os betragteligt sværere i forhandlingssituationer med andre klubber, så det burde sgu være en no-brainer for selv den mest inkarnerede modstander af JH's virke i klubben.

                              Hvis der mod (min) forventning IKKE skulle komme de forstærkninger, så er JH endnu mere inkompetent end jeg har fantasi til at forestille mig. Og det er ellers en del.
                              Selvfølgelig kan en sportsdirektør da melde ud(endda klart) at vi skal forstærkes på det absolut svageste område i truppen, det er da også den slags sportsdirektører alle dage har gjort, også JH(læs: angriber - back - Målmand) De andre i fodboldverdenen er da heller ikke dumme, no-braineren består jo i at vi skal have en forsvarer... Pokerspil bliver der rigelig mulighed for at lave...
                              Man kan selvfølgelig ikke love noget i fodboldens verden, så på den måde er jeg enig, han skal ikke gå ud og garantere noget... selv tror jeg heller ikke der sker det store i vinduet, alt efter om Falk, Emil, eller Azer ryger...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                - Noget kan vi styre, andet kan vi ikke styre. Men ja, det kunne godt se ud som om, der kommer til at ske ændringer i januar, siger Hansen, men vil ikke love forstærkninger til en ellers meget gavmild defensiv

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-boss-uholdbar-situation-for-emil-l/

                                Hvem starter..? Unleash hell
                                Selvom jeg godt kunne tænke mig en mere udfarende sportschef har jeg forståelse for at han melder sådan ud i et svært og kort vinter vindue hvor vi kun har 1 kontrakt udløb.. Nogen skal ud for at nogen kan komme ind.. Det er fair nok..
                                Det der afgør for mig i vinduet om JH er sin opgave voksen er om det lykkedes at afsætte nogle marginal spillere samt Emil så vi kan få lidt kvalitet ind..
                                Og om det lykkedes at holde på Falk eller få solgt ham til udlandet..

                                Jeg giver ikke en skid for hans udtalelser mere.. Kun hans handlinger

                                Comment

                                Working...
                                X