Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Altså Fredericia har vi da tabt til flere gange... og vi har da heller ikke endnu vundet over oprykkerne fra 1. div. i den her sæson...
    Så napper vi da bare Hobro........... nåå nej...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Fodboldbossen - ny bog - udkommer fredag. Blandt andet med Jesper Hansen.

      http://www.bt.dk/superligaen/superli...ke-var-gode-no
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
        Fodboldbossen - ny bog - udkommer fredag. Blandt andet med Jesper Hansen.

        http://www.bt.dk/superligaen/superli...ke-var-gode-no
        "men alle mennesker har en interesse i at gøre det så godt vi nu kan, i det job som vi nu har..."

        Ja men du er så bare ikke og har på intet tidspunkt været i nærheden af at være dygtig nok.......så farvel

        "jeg synes det er gået lidt besærk med sociale medier, hvor folk kan sidde og skrive hjemme bag computerskærmene.."

        Når man gang på gang stiller sig op og taler mod sund fornuft/hvad alle med bare 2 brikker åbenlyst kan se, så bliver det sgu ind i mellem svært at holde kammertonen....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Fodboldbossen - ny bog - udkommer fredag. Blandt andet med Jesper Hansen.

          http://www.bt.dk/superligaen/superli...ke-var-gode-no
          Han har travlt ved håndvasken .
          Dårlig økonomi undkkylder ikke køb af spillere som ikke passer til de pladser de hentes til .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            "men alle mennesker har en interesse i at gøre det så godt vi nu kan, i det job som vi nu har..."

            Ja men du er så bare ikke og har på intet tidspunkt været i nærheden af at være dygtig nok.......så farvel

            "jeg synes det er gået lidt besærk med sociale medier, hvor folk kan sidde og skrive hjemme bag computerskærmene.."

            Når man gang på gang stiller sig op og taler mod sund fornuft/hvad alle med bare 2 brikker åbenlyst kan se, så bliver det sgu ind i mellem svært at holde kammertonen....
            Cry me a fucking river

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Han har travlt ved håndvasken .
              Dårlig økonomi undkkylder ikke køb af spillere som ikke passer til de pladser de hentes til .
              Jeg tror aldrig jeg har hørt den mand være selvkritisk. Ville faktisk klæde ham lidt

              Comment


                Tøfting tror JH står for skud hvis stimen fortsætter

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nsinde/6314407

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                  Fodboldbossen - ny bog - udkommer fredag. Blandt andet med Jesper Hansen.

                  http://www.bt.dk/superligaen/superli...ke-var-gode-no
                  Det ville godt nok være rart, hvis journalisten gad spørge, hvorfor man skriver fire år med fx Thomas Mikkelsen, som på ingen måde har eller kommer til at slå igennem. Fair nok, at JH ikke har evnerne og netværket til bedre spillere, men hvorfor lave så lange kontrakter med disse spillere, som man godt vidste ikke var gode nok?

                  JH er maksimalt presset. Det kan man tydeligt se i disse dage, hvor han stik mod sin natur er så meget ude i medierne. Jeg ville gerne se et interview, hvor han bliver spurgt ind til den ekstremt lange liste over uduelige spillere, som han har kastet penge efter i tre år. Men det vil han naturligvis ikke.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    "men alle mennesker har en interesse i at gøre det så godt vi nu kan, i det job som vi nu har..."

                    Ja men du er så bare ikke og har på intet tidspunkt været i nærheden af at være dygtig nok.......så farvel

                    "jeg synes det er gået lidt besærk med sociale medier, hvor folk kan sidde og skrive hjemme bag computerskærmene.."

                    Når man gang på gang stiller sig op og taler mod sund fornuft/hvad alle med bare 2 brikker åbenlyst kan se, så bliver det sgu ind i mellem svært at holde kammertonen....
                    Det sidste har han 100% ret i, det er faktisk et større samfundsproblem ... "skriv før du tænker efter", sådan bliver det ofte.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det sidste har han 100% ret i, det er faktisk et større samfundsproblem ... "skriv før du tænker efter", sådan bliver det ofte.
                      Korrekt. Det er et udbredt samfundsproblem..
                      Syntes bare ikke at det klæder ham at pive over det

                      Comment


                        Nå, så Jeppe fra 2. Division og de andre var ikke gode nok... surprise...

                        ... men de fleste af dem var da heldigvis væk igen året efter, hvor vi jo i stedet handlede de rigtige ind, og til de rigtige pladser... HAHAHA

                        I første vindue med KN, det hentede vi AK på en kæmpe kontrakt, Makrini, Festersen for 3 millioner, Koval, Lund, Falke, Tørnes, og sikkert flere endnu... Hvordan kunne der ikke være penge til at KN kunne sætte sit præg på holdet..? Og er det ikke KN ønsker..?

                        Jeg synes det virker krampagtig...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Korrekt. Det er et udbredt samfundsproblem..
                          Syntes bare ikke at det klæder ham at pive over det
                          I den specifikke sammenhæng er det selvfølgelig ikke helt så slemt, men tror faktisk at han lidt tænkte generelt her ... også.

                          Her er der i hvert fald en masse berettiget kritik at forholde sig til, på baggrund af de helt faktuelle forhold, hvilket ikke altid er tilfældet når folk sætter sig for at skrive en hurtig kommentar ... generelt.

                          Selvfølgelig vil der også være uigennemtænkte indlæg, "hvorfor køber vi ikke spillere for 30 millioner" eller i den stil ... men ja, han burde forholde sig til den reelle situation og have forståelse for frustrationen.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            I den specifikke sammenhæng er det selvfølgelig ikke helt så slemt, men tror faktisk at han lidt tænkte generelt her ... også.

                            Her er der i hvert fald en masse berettiget kritik at forholde sig til, på baggrund af de helt faktuelle forhold, hvilket ikke altid er tilfældet når folk sætter sig for at skrive en hurtig kommentar ... generelt.

                            Selvfølgelig vil der også være uigennemtænkte indlæg, "hvorfor køber vi ikke spillere for 30 millioner" eller i den stil ... men ja, han burde forholde sig til den reelle situation og have forståelse for frustrationen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nå, så Jeppe fra 2. Division og de andre var ikke gode nok... surprise...

                              ... men de fleste af dem var da heldigvis væk igen året efter, hvor vi jo i stedet handlede de rigtige ind, og til de rigtige pladser... HAHAHA

                              I første vindue med KN, det hentede vi AK på en kæmpe kontrakt, Makrini, Festersen for 3 millioner, Koval, Lund, Falke, Tørnes, og sikkert flere endnu... Hvordan kunne der ikke være penge til at KN kunne sætte sit præg på holdet..? Og er det ikke KN ønsker..?

                              Jeg synes det virker krampagtig...
                              Er jeg den eneste, som faktisk hellere ville have Jeppe på holdet end Thomas Mikkelsen?
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Er jeg den eneste, som faktisk hellere ville have Jeppe på holdet end Thomas Mikkelsen?
                                Det håber jeg...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X