Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg satte ikke mine ord op som var det fakta, det gør du med dine, og ligesom du startede med at spørge Sinus, spørger jeg også dig... men skal debatten være lemfældig, skjult bag talemåder eller ej, så vil jeg tillade mig at sige JH lige så godt kunne have forsøgt netop at sprænge banken, men stadig fik et nej...
    Hvis det betyder meget for dig ændrer jeg gerne ordlyden til "godt nok at JH ikke gik over budget for at tiltrække ham" .. så tror jeg alle er med på meningen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Hvis det betyder meget for dig ændrer jeg gerne ordlyden til "godt nok at JH ikke gik over budget for at tiltrække ham" .. så tror jeg alle er med på meningen
      Det betyder da så meget at jeg jo ikke kan gætte hvad du mener, og hvad du ikke helt mener... Hvis jeg så skal gå tilsvarende med, så vil jeg omformulere mit spørgsmål så: Ved du om det drejede sig om at gå over budgettet..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.fyens.dk/article/3120905?...d449fa0f66ce0d

        Lidt fra Jesper

        Comment


          Rigtige gode spørgsmål af Leif

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Rigtige gode spørgsmål af Leif
            Ja der kommer endelig noget konkret fra den side... desværre bliver de bare mødt af den sædvanlige sno sig ud af det...
            Last edited by Kaspernon; 06-02-2017, 20:53.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
              Tja. Havde ikke forventet andet af Jesper Hansen

              Men sandheden har det med at komme frem. Vinderen får ret i dette tilfælde. Bliver vi klart oppe har JH ret, er vi tilfældigheder fra at rykke ned eller rykker ned vil jeg nok mene at vi er en del fans der fik ret.. Men er sikker på at Jesper Hansen nok skal få forklaret noget andet hvis det sker..

              Comment


                Jeg bliver gang på gang rystet, når JH udtaler sig. Altså, det er som om, han er havnet det helt forkerte sted, som en rocker til en balletforestilling, eller rettere mads 5 øre til gallefest, han er totalt overmatchet.

                Bare dette stykke:
                - Det er frit for enhver at angribe os, som man vil og de overvejelser, har vi også gjort os. Men tidligere arbejdede vi ikke internt med andre muligheder i truppen som alternativer til angrebspositionerne. Det vil ske nu, og det har været vores akilleshæl, at hverken Jóan Símun Edmundsson eller Rasmus Jönsson er forsøgt arbejdet ind i front. Samtidig kan det give vores midtbane et helt andet udtryk, hvis en af dem eller begge to spiller helt fremme".....

                Hvad fanden foregår der? Har man ikke tænkt alternative angrebsmuligheder fra i sommers eller sågar før? har man ikke haft en plan b? er det at forstærke sig, at en i staben får den tanke, at man kunne bruge de to kanter på en anden måde? det lyder jo fuldstændigt amatøragtigt.

                KN og JH er færdige om et halvt år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det er jo ikke bare signalværdien, det er også det faktum, at manden gik ind i vinduet med det budskab, at vi skulle styrkes, primært i offensiven, og han slutter vinduet mange timer før det smækker i, med en trup der er svækket.
                  Ja problemet må jo ligge i forberedelsen.....den liste af potentielle spillere er enten for kort eller totalt urealistisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det er vel egentligt ret ligegyldigt - OB skulle aldrig ha nærmet sig Fellah.

                    MvH ChrisOB
                    Helt enig.....det eneste gode ved vi ikke fik hente en angriber var da at vi undgik ham.....fatter slet ike de har haft ham i tankerne

                    Comment


                      Lyder jo åndssvagt at JH bliver ved med at nævne at man gerne havde hentet Helenius nu, når han under ingen omstændigheder kunne spille for os alligevel
                      Kender han ikke reglerne eller ?

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...t-helenius-nu/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Helt enig.....det eneste gode ved vi ikke fik hente en angriber var da at vi undgik ham.....fatter slet ike de har haft ham i tankerne
                        Nej at forhandle med ham er jo fuldstændig tåbeligt... Det skriger til himlen hvor lidt han havde kunne hjulpet os..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Jeg bliver gang på gang rystet, når JH udtaler sig. Altså, det er som om, han er havnet det helt forkerte sted, som en rocker til en balletforestilling, eller rettere mads 5 øre til gallefest, han er totalt overmatchet.

                          Bare dette stykke:
                          - Det er frit for enhver at angribe os, som man vil og de overvejelser, har vi også gjort os. Men tidligere arbejdede vi ikke internt med andre muligheder i truppen som alternativer til angrebspositionerne. Det vil ske nu, og det har været vores akilleshæl, at hverken Jóan Símun Edmundsson eller Rasmus Jönsson er forsøgt arbejdet ind i front. Samtidig kan det give vores midtbane et helt andet udtryk, hvis en af dem eller begge to spiller helt fremme".....

                          Hvad fanden foregår der? Har man ikke tænkt alternative angrebsmuligheder fra i sommers eller sågar før? har man ikke haft en plan b? er det at forstærke sig, at en i staben får den tanke, at man kunne bruge de to kanter på en anden måde? det lyder jo fuldstændigt amatøragtigt.

                          KN og JH er færdige om et halvt år.
                          Plus at det så slet ikke passer Jönsson har da været brugt i angrebet....mener måske også Joan har men ikke helt sikker......Men de var måske ikke "tænkt" på de pladser så på den måde er det noget nyt......Come on

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Plus at det så slet ikke passer Jönsson har da været brugt i angrebet....mener måske også Joan har men ikke helt sikker......Men de var måske ikke "tænkt" på de pladser så på den måde er det noget nyt......Come on
                            Manden fylder os konstant med "alternative sandheder" så det passer ind i hans agenda

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg bliver gang på gang rystet, når JH udtaler sig. Altså, det er som om, han er havnet det helt forkerte sted, som en rocker til en balletforestilling, eller rettere mads 5 øre til gallefest, han er totalt overmatchet.

                              Bare dette stykke:
                              - Det er frit for enhver at angribe os, som man vil og de overvejelser, har vi også gjort os. Men tidligere arbejdede vi ikke internt med andre muligheder i truppen som alternativer til angrebspositionerne. Det vil ske nu, og det har været vores akilleshæl, at hverken Jóan Símun Edmundsson eller Rasmus Jönsson er forsøgt arbejdet ind i front. Samtidig kan det give vores midtbane et helt andet udtryk, hvis en af dem eller begge to spiller helt fremme".....

                              Hvad fanden foregår der? Har man ikke tænkt alternative angrebsmuligheder fra i sommers eller sågar før? har man ikke haft en plan b? er det at forstærke sig, at en i staben får den tanke, at man kunne bruge de to kanter på en anden måde? det lyder jo fuldstændigt amatøragtigt.

                              KN og JH er færdige om et halvt år.
                              Jeg har nogle gange lidt fornemmelsen af, at alt hvad Jesper Hansen siger er lige dele ønsketænkning og lige dele ting, han har samlet op fra Kent Nielsens mund og spyttet dem ud, som den store dreng, der har lært sine første nye ord...

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tja. Havde ikke forventet andet af Jesper Hansen

                                Men sandheden har det med at komme frem. Vinderen får ret i dette tilfælde. Bliver vi klart oppe har JH ret, er vi tilfældigheder fra at rykke ned eller rykker ned vil jeg nok mene at vi er en del fans der fik ret.. Men er sikker på at Jesper Hansen nok skal få forklaret noget andet hvis det sker..
                                Syntes det lidt virker som om nedrykning slet ikke er et tema.....det kan åbenbart ikke ske.
                                De 2 tilgange det blev til kan som sådan være fine nok men at man ikke gjorde mere for at forbedre ens position og de alternativer der bør være i en trup- det fatter jeg intet af.
                                Undgår vi nedrykning gør ikke at JH har ret.....han sammensatte en trup der skulle lande i top 6 det mål misser han. Men lad os håbe han får ret i sin sidste udmelding om at truppen er god nok til overlevelse.....Men bare huske på at det var ikke det den var formet til, målet var trods alt sat lidt højere

                                Comment

                                Working...
                                X