Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nu handler JH ud fra et af bestyrelsen udstukket budget , lige som Kim Brink gjorde .

    Mon ikke Brink generede flere indtægter via salg , sponsorere , mercendice , entre osv ..

    Under Brink lignede vi en klub i udvikling .
    Under JH ligner vi en klub under afvikling .
    KB generede helt sikkert mere mecandice, entre mm. Han generede beviseligt også kæmpe underskud på 30-40 mill. på trods af (sandsynligvis flere sponsorer)
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg har ikke gættet, old chap
      Der blev ikke spurgt til et gæt , men til din tiltro til ungdomsarbejdet .

      Tror du vi kan holde på de bedste talenter hvis vi ikke har et spændende superligahold ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        KB generede helt sikkert mere mecandice, entre mm. Han generede beviseligt også kæmpe underskud på 30-40 mill. på trods af (sandsynligvis flere sponsorer)

        2015: - 6,6 mio kr
        2014 : - 29 mlo kr
        2013: -32,0 mio. kr.
        2012: -27,8 mio. kr.
        2011: -21,7 mio. kr.
        2010: -9,4 mio. kr.
        2009: -11,4 mio. kr.
        2008: + 479.000 kr.
        Last edited by Magge; 25-09-2016, 06:04.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Der blev ikke spurgt til et gæt , men til din tiltro til ungdomsarbejdet .

          Tror du vi kan holde på de bedste talenter hvis vi ikke har et spændende superligahold ?
          der blev konstateret at mit GÆT er var baseret på ønsketænkning .. læs nu hvad der står
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            der blev konstateret at mit GÆT er var baseret på ønsketænkning .. læs nu hvad der står
            Hvis du baserer din tro på ønsketænkning så er der ikke noget at sige til dit forsvar af JH .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvis du baserer din tro på ønsketænkning så er der ikke noget at sige til dit forsvar af JH .
              Gør dig selv en tjeneste og gå tilbage og læs hvad Chris skriver, og hvad han egenhændigt tillægger mig på baggrund af noget som jeg ikke kan se er til stede i denne tråd ... det er noget vrøvl og tankespin som er grebet ud af luften.

              Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkert
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Gør dig selv en tjeneste og gå tilbage og læs hvad Chris skriver, og hvad han egenhændigt tillægger mig på baggrund af noget som jeg ikke kan se er til stede i denne tråd ... det er noget vrøvl og tankespin som er grebet ud af luften.

                Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkert
                Du må bestemt også have en god dag , som forhåbentlig indbefatter en sejr over BIF :-)

                Men vil dog lige konstatere at vi er helt enige om at ungdomsarbejdet blev syltet under LO/KB , hvilket også blev kritiseret og efterlyst af flere herinde bla mig selv , så for mig er det glædeligt at der er sket forbedringer .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Gør dig selv en tjeneste og gå tilbage og læs hvad Chris skriver, og hvad han egenhændigt tillægger mig på baggrund af noget som jeg ikke kan se er til stede i denne tråd ... det er noget vrøvl og tankespin som er grebet ud af luften.

                  Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkert
                  Du har nok ret i, at jeg tillægger dig noget; og at jeg formulerede mig forkert.

                  Det jeg faktisk ville frem til var, at jeg fornemmede, som Magge frembragte; at du har en tro på at omstruktureringen af ungdomsarbejdet, det vil bære frugt i "det lange seje træk"; og lige dét synes jeg er et udtryk for den ønsketænkning, som jeg snakkede om tidligere. Netop fordi Superligaholdet bliver udsultet og forsøgt bragt frem til toppen på den mest discount-agtige måde, man overhovedet kunne forestille sig.

                  Hvad nytte gør en omstrukturering på ungdomsarbejdet, hvis Superligaholdet hverken får de ressourcer og den behandling, som DET egentlig fortjener?

                  Du og andre har alt for stor tiltro til ledelsen. Alt for stor.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    KB generede helt sikkert mere mecandice, entre mm. Han generede beviseligt også kæmpe underskud på 30-40 mill. på trods af (sandsynligvis flere sponsorer)
                    Hvem generede han?

                    Nå, jeg forsøgte mig med lidt humor, men heller ikke det besidder du. Det skulle ellers vise, hvor langt ude din argumention er, så fandt du niveauet lavt, er det jo et spejl på dig selv. Men kan fornemme, du ikke evner at forstå pointen, så jeg er altså nødt til at tage dit vrøvl seriøst?

                    - at der kun til alle tider har eksisteret en præmis for at være sportsdirektør i OB
                    - at sportsdirektøren er egenrådig og eneanvarlig for økonomien
                    - at OBs økonomi er lig med OSEs økonomi.

                    Hvis du mener disse tre ting, og mener, at du skal tages seriøst, står jeg simpelthen af, det er absurd vrøvl, uden hold i nogen som helst form for virkelighed.

                    Hyg dig...

                    Comment


                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        +1
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          EBs 3 grunde til krisen... ingen tvivl om hvem den er henvendt til...

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-timer/6312750
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            EBs 3 grunde til krisen... ingen tvivl om hvem den er henvendt til...

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-timer/6312750
                            Helt vild med punkt nummer 3

                            Comment


                              Bestemt en anden tone der er kommet på nu...

                              http://ekstrabladet.dk/sport/kommentarer/allanolsen/ob-stirrer-lige-ned-i-afgrunden/6312830
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt vild med punkt nummer 3
                                Ja tak endelig er det ved at gå op for pressen .

                                Ligesom jeg skrev en mail til Leif Rasmussen i mandags så sendte jeg i dag en lignende til EB med opfordring til at stille skarpt på JH's regeringstid i OB . Ligesom jeg pointerede den afstand OB som klub er ved at skabe til sine fans samt berettede om det seneste skud på sammen med fanpleje lukning af fanshop .

                                Håber de bringer det på banen , så presset på ledelsen bliver større .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X