Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Offensiv Midt
    venstre midt
    højre midt

    mangler , mangler, mangler.......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      Offensiv Midt
      venstre midt
      højre midt

      mangler , mangler, mangler.......
      Fuldstændig som en gammeldaws oplæsning af tipskuponen.
      JH's kupon har
      1
      x
      x
      2
      Samt 7 manglende indkøb til start 11.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Han er i hvert fald ikke en del af bestyrelsen længere.

        Jeg troede egentligt at sportsudvalget blev nedlagt ved ansættelsen af en sportsdirektør men det er det så ikke.

        Det må være en finte for at NT kan blande sig i den daglige drift ... Det er helt uhørt at en bestyrelsesformand i den grad blander sig i det daglige. Man kan måske endda opfatte det som om JH blot er en marionetdukke ... Hvorfor er der ikke en journalist der borer i det?

        Ville være meget relevant at nogen spurgte om:
        - er der et sportsudvalg i OB?
        - hvis, hven sidder så i det?
        - hvis NT sidder der, hvorfor?
        - er det ikke uhensigtsmæssigt hvis et bestyrelsesmedlem og/eller bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift?
        - hvad er sportsdirektørens mandat?
        - hvem har den endelige afgørelse omkring køb og salg af spillere?
        Nogen der kan belyse ovenstående ?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          I Ekstra Bladet skriver Tøffe en klumme, hvor han mener, at sædet brænder under - ikke bare Kent Nielsen - men også Jesper Hansen, hvis OB får en mager pointhøst over de næste tre kampe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            I Ekstra Bladet skriver Tøffe en klumme, hvor han mener, at sædet brænder under - ikke bare Kent Nielsen - men også Jesper Hansen, hvis OB får en mager pointhøst over de næste tre kampe.
            Jeg synes allerede at der lugter brændt ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Jeg synes allerede at der lugter brændt ;-)
              Det er godt. Holdet har ja brug for ild at smadre FCM i morgen. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det er godt. Holdet har ja brug for ild at smadre FCM i morgen. ;-)
                smadre som i 1-0 er godt nok til mig 😜
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  I Ekstra Bladet skriver Tøffe en klumme, hvor han mener, at sædet brænder under - ikke bare Kent Nielsen - men også Jesper Hansen, hvis OB får en mager pointhøst over de næste tre kampe.
                  Jeg tvivler stadig på at bestyrelsen er istand til, at adressere problemet ti at være Jesper Hansen. Og dermed tage ad notam, at der igen er ansat den forkerte mand på en ledende post.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Jeg lugter til gengæld et typisk click-bait fra EB og Tøffe. Tøfting får penge for, at lægge navn til en hårdtslående artikel, han ikke selv skriver, men blot nikker til, så der er ikke tale om en nyhed, der er tale om et vejring af stemningen herinde, for så at skrive noget, der får OB fans til at købe avisen.

                    Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at bestyrelsen for alvor har disse overvejelser. Det ville jo for alvor rette fokus mod en uduelig bestyrelse, der endnu engang tog et forkert valg af nøgleansatte. Jeg tror godt, JH og KN ville overleve en enkelt sæson, der røg uden for målsætningen.

                    Hvis Tøffe får ret, så vil jeg mene, at pilen faktisk peger mod en bestyrelse, der ikke er kompetent, ikke er enig om linjen, og så har klubben langt dybere problemer end hvem der er træner.

                    Personligt mener jeg, vi skal holde fast i KN. Og selvom jeg ikke kan døje JH, er jeg faktisk i tvivl om, hvorvidt det ville være klogt at fyre ham på gråt papir. Vi har brug for folk, som har erfaring med at arbejde i OB, og selvom der er begået mange fejl, ville en ny mand jo også skulle gøre sine erfaringer, og i den proces begå en del fejl. Og så frygter jeg for, hvilken uduelig mand bestyrelsen i så fald vil finde som afløser? Omvendt er JH en utrolig mangelfuld sportsdirektør på en række vitale områder.

                    Det er lidt en catch 22 OB er fanget i.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      smadre som i 1-0 er godt nok til mig 😜
                      Oh ja, en rigtig fedt 1:0 smadre. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Drenge, drenge!

                        Tøffe skriver det her: De tre kampe kan sagtens ende med en mager pointhøst, og så brænder lokummet for alvor for OB, Kent Nielsen og sportschef Jesper Hansen. Da drømmen om top 6 vil være forvandlet til et mareridt.

                        Skulle vi nu ikke liiiige, slå koldt vand i blodet.

                        Artiklen er i øvrigt fremragende i forhold til noget af det andet rygklapperi og mikrofonholderi man ser lavet om OB. Lasse Vøge havde også et fremragende interview i BT med Jesper Hansen den anden dag, keep it up
                        Last edited by RASH; 17-09-2016, 12:19.

                        Comment


                          Jeg har så mange gange tænkt tanken om man ikke bare pænt skulle skrive til Jesper Hansen og bede ham inderligt om at tage sit gode tøj og gå.

                          Han har virkelig ødelagt min klub alt for meget allerede.

                          Men igen så tænker jeg også at det ikke er den rigtige måde at gøre det på, men man bliver alligevel lidt modløs når han bare tosser rundt mere og mere og ødelægger min klub helt vildt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg har så mange gange tænkt tanken om man ikke bare pænt skulle skrive til Jesper Hansen og bede ham inderligt om at tage sit gode tøj og gå.

                            Han har virkelig ødelagt min klub alt for meget allerede.

                            Men igen så tænker jeg også at det ikke er den rigtige måde at gøre det på, men man bliver alligevel lidt modløs når han bare tosser rundt mere og mere og ødelægger min klub helt vildt.
                            Tvivler på, du får noget som helst ud af dét.

                            Reelt er der jo ikke én eneste af os herinde, der har nogen som helst viden om, hvilket råderum Jesper Hansen har, og hvilke midler han har at bruge af. Måske han i virkeligheden "overpræsterer" i forhold til, hvad han har af økonomi at gøre med? Du ved det ikke. Jeg ved det ikke. Kun meget få ved det.

                            Det her er intet forsvar for Jesper Hansen overhovedet. Men uanset hvor utilfredse du, jeg, vi er med resultaterne, så må vi blot slå os tilbage i sædet og se, hvor det bærer henad.

                            Som jeg har sagt tidligere - udtalelser om at man vil være med i top 6 bliver nødt til at blive fulgt op sportsligt via indkøb til truppen og ikke mindst sejre. HVIS økonomien ikke er til det, som det ser ud lige nu, så ville det klæde OB at melde det ud. Det tror jeg ville give en helt anderledes ro på i og omkring klubben, hvis tilfældet er, at det ikke er lige nu, at man kan komme i top 6 pga. økonomi (bl.a.). De andre udmeldinger omkring at "vi har økonomien", "vi har truppen til top 6", "vores målsætning er top 6" - de virker pt. bare... hmm... komiske.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Jeg har så mange gange tænkt tanken om man ikke bare pænt skulle skrive til Jesper Hansen og bede ham inderligt om at tage sit gode tøj og gå.

                              Han har virkelig ødelagt min klub alt for meget allerede.

                              Men igen så tænker jeg også at det ikke er den rigtige måde at gøre det på, men man bliver alligevel lidt modløs når han bare tosser rundt mere og mere og ødelægger min klub helt vildt.
                              Jesper Hansen tror skam, at han gør det godt nok. I hans øjne har han nedbragt forbruget (hvilket er godt), og han har også hentet en mestertræner og nogle spillere, som, i hvert fald på papiret, burde være profiler. Han ved også godt, at han har lavet klart flest fejlskud, men han har været presset til at købe halve løsninger for overhovedet at kunne fylde truppen ud.

                              Alt i alt må man vel sige, at det er meget godt gået, at OB ikke er rykket ned. Det kan vi så primært takke Ove Pedersen for, for jeg tror faktisk, at vi var røget ned, hvis Troels Bech havde fået lov at blive.

                              Nej, Jesper Hansen gør skam, hvad han kan, og vi er nødt til at huske på, at ingen er forpligtet over deres evner. Jesper Hansens evner rækker IKKE længere end det her. Hans netværk er ikke godt nok, og han er for stolt til at indse, at han ikke er dygtig nok. Derfor bliver han ved med at sige, at vi er på rette vej, men sandheden er, at det eneste sted, som vi er på vej til, er nedrykningsspil og ENDNU et transfervindue, hvor vi skal ud og lave et eller andet panisk, fordi heller ikke sidste transfervindues plan holdt.

                              Det giver et meget dårligt regnestykke for os, når vinterpausen kommer. Vi ligger med stor sandsynlighed isoleret i bunden og skal være med i nedrykningsspillet. En nedrykning er selvfølgelig fuldstændig uacceptabel, så Jesper Hansen bliver nødt til at gøre noget. Han vil derfor prøve at hente en eller flere offensive forstærkninger, men det bliver højst noget skravl fra divisionerne eller en lejespiller. En dygtig sportsdirektør ville naturligvis have forskellige emner klar allerede nu, men Jesper Hansen begynder formentlig først det arbejde til januar.

                              Behov for akut forstærkning = højere priser = Større tendens til at slå til = Større tendens til at fejle = Stor sandsynlighed for at bruge for mange penge på den forkerte spiller.

                              Og jo, det har vi skam set gang på gang. Se bare på Lasse Kryger, Thomas Mikkelsen, Dvalishvili m.fl.

                              Og sådan ender det formentlig igen, når det er Jesper Hansen, som skal gøre arbejdet. Tro mig.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Tvivler på, du får noget som helst ud af dét.

                                Reelt er der jo ikke én eneste af os herinde, der har nogen som helst viden om, hvilket råderum Jesper Hansen har, og hvilke midler han har at bruge af. Måske han i virkeligheden "overpræsterer" i forhold til, hvad han har af økonomi at gøre med? Du ved det ikke. Jeg ved det ikke. Kun meget få ved det.

                                Det her er intet forsvar for Jesper Hansen overhovedet. Men uanset hvor utilfredse du, jeg, vi er med resultaterne, så må vi blot slå os tilbage i sædet og se, hvor det bærer henad.

                                Som jeg har sagt tidligere - udtalelser om at man vil være med i top 6 bliver nødt til at blive fulgt op sportsligt via indkøb til truppen og ikke mindst sejre. HVIS økonomien ikke er til det, som det ser ud lige nu, så ville det klæde OB at melde det ud. Det tror jeg ville give en helt anderledes ro på i og omkring klubben, hvis tilfældet er, at det ikke er lige nu, at man kan komme i top 6 pga. økonomi (bl.a.). De andre udmeldinger omkring at "vi har økonomien", "vi har truppen til top 6", "vores målsætning er top 6" - de virker pt. bare... hmm... komiske.
                                Jeg har så heller ikke skrevet.
                                Men tænkte det kunne være rart hvis han havde bare lidt indsigt i det job han burde gøre.

                                For i min optik har han fejlet på alle punkter pånær et.

                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jesper Hansen tror skam, at han gør det godt nok. I hans øjne har han nedbragt forbruget (hvilket er godt), og han har også hentet en mestertræner og nogle spillere, som, i hvert fald på papiret, burde være profiler. Han ved også godt, at han har lavet klart flest fejlskud, men han har været presset til at købe halve løsninger for overhovedet at kunne fylde truppen ud.

                                Alt i alt må man vel sige, at det er meget godt gået, at OB ikke er rykket ned. Det kan vi så primært takke Ove Pedersen for, for jeg tror faktisk, at vi var røget ned, hvis Troels Bech havde fået lov at blive.

                                Nej, Jesper Hansen gør skam, hvad han kan, og vi er nødt til at huske på, at ingen er forpligtet over deres evner. Jesper Hansens evner rækker IKKE længere end det her. Hans netværk er ikke godt nok, og han er for stolt til at indse, at han ikke er dygtig nok. Derfor bliver han ved med at sige, at vi er på rette vej, men sandheden er, at det eneste sted, som vi er på vej til, er nedrykningsspil og ENDNU et transfervindue, hvor vi skal ud og lave et eller andet panisk, fordi heller ikke sidste transfervindues plan holdt.

                                Det giver et meget dårligt regnestykke for os, når vinterpausen kommer. Vi ligger med stor sandsynlighed isoleret i bunden og skal være med i nedrykningsspillet. En nedrykning er selvfølgelig fuldstændig uacceptabel, så Jesper Hansen bliver nødt til at gøre noget. Han vil derfor prøve at hente en eller flere offensive forstærkninger, men det bliver højst noget skravl fra divisionerne eller en lejespiller. En dygtig sportsdirektør ville naturligvis have forskellige emner klar allerede nu, men Jesper Hansen begynder formentlig først det arbejde til januar.

                                Behov for akut forstærkning = højere priser = Større tendens til at slå til = Større tendens til at fejle = Stor sandsynlighed for at bruge for mange penge på den forkerte spiller.

                                Og jo, det har vi skam set gang på gang. Se bare på Lasse Kryger, Thomas Mikkelsen, Dvalishvili m.fl.

                                Og sådan ender det formentlig igen, når det er Jesper Hansen, som skal gøre arbejdet. Tro mig.
                                Du har fuldstændig ret.
                                Men mon ikke vi lige kan give en eller anden la la spiller en høj løn i foråret, som også flopper på det vildeste.

                                Comment

                                Working...
                                X