Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mæ å min Budget - mæ å min Budget
    OB budget den æ oltins numme jet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Mæ å min Budget - mæ å min Budget
      OB budget den æ oltins numme jet


      VERDENSKLASSE!!!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Mæ å min Budget - mæ å min Budget
        OB budget den æ oltins numme jet
        Forstår det ikke (og google-translater hjælper desværre også ikke). Kan du forklare den for en tysk fan? :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Forstår det ikke (og google-translater hjælper desværre også ikke). Kan du forklare den for en tysk fan? :-)
          Det er et omkvæd fra en sang der hed noget med : Mig og min Kadett(opel)
          Bare rappet på rigtig sønderjysk

          Tror han hed El Ron Harald.

          Prøv at google det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Forstår det ikke (og google-translater hjælper desværre også ikke). Kan du forklare den for en tysk fan? :-)
            Der bliver lavet lidt sjov med et gammelt dansk "rap" nummer af L:RON:HARALD. Han "rapper" om sin opel kadet med følgende omkvæd:

            "Mig og min Kadett, mig og min kadett - Opel Kadett den er altid nummer 1".

            https://www.youtube.com/watch?v=xUNrhJ4HaFI
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er et omkvæd fra en sang der hed noget med : Mig og min Kadett(opel)
              Bare rappet på rigtig sønderjysk

              Tror han hed El Ron Harald.

              Prøv at google det
              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Der bliver lavet lidt sjov med et gammelt dansk "rap" nummer af L:RON:HARALD. Han "rapper" om sin opel kadet med følgende omkvæd:

              "Mig og min Kadett, mig og min kadett - Opel Kadett den er altid nummer 1".

              https://www.youtube.com/watch?v=xUNrhJ4HaFI
              Tak for det. Nu kan jeg grine med. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Mæ å min Budget - mæ å min Budget
                OB budget den æ oltins numme jet
                Hahahaha
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tak for det. Nu kan jeg grine med. :-)
                  En vigtig egenskab som OB-fan.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...erliga-chance/

                    Jeg er ikke specielt stor fan af ham her, men han kan måske være en mulig løsning indtil KEP kommer, hvis ikke HJ og LH hæver niveauet inden sæsonstarten. Han har SL erfaring og kan også kastes frem som angriber hvis der skal skal spilles "simpel" fodbold med høje indlæg i feltet senti kampene
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...erliga-chance/

                      Jeg er ikke specielt stor fan af ham her, men han kan måske være en mulig løsning indtil KEP kommer, hvis ikke HJ og LH hæver niveauet inden sæsonstarten. Han har SL erfaring og kan også kastes frem som angriber hvis der skal skal spilles "simpel" fodbold med høje indlæg i feltet senti kampene
                      Han har aldrig imponeret mig det store og tvivler på at han kan forstærke os..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...erliga-chance/

                        Jeg er ikke specielt stor fan af ham her, men han kan måske være en mulig løsning indtil KEP kommer, hvis ikke HJ og LH hæver niveauet inden sæsonstarten. Han har SL erfaring og kan også kastes frem som angriber hvis der skal skal spilles "simpel" fodbold med høje indlæg i feltet senti kampene
                        Han er dårlig på bolden og efter fcv's første fine sæson i superligaen formåede han året efter at blive sat af store dele af nedrykningssæsonen. Desuden har vi nu Tingager, som ligeledes kan kastes frem i kampe hvor vi mangler et mål til sidst, så tror kun han ville få en marginal rolle, selv vores sølle midterforsvar til trods

                        Comment


                          JH om opstarten og målsætningen for sæsonen

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...dterplacering/

                          Comment


                            TV 2/FYN ‏@tv2fyn 42 min.42 minutter siden Kl. 15.03 har vi premiere på et nyt ugentligt #obdk-magasin på TV 2/FYN. Vi får besøg af sportsdirektør Jesper Hansen og @offenbax - se med!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Nu har der været diskuteret i flere tråde om hvorvidt Jesper Hansen skulle have hente en erstatning for Zohore eller ej.
                              Den snak vil jeg slet ikke gå ind i. Blot fortælle en lille historie om en arbejdsplads jeg kender.

                              I firmaet er der en afdeling, der er berammet til fire medarbejdere. Der er altid to på vagt, men det skifter lidt mellem hvem der er på vagt og hvornår. I afdelingen arbejder der Rasmus, Kenneth, Anders og Mathias. Altså det vil sige at de er faktisk 3½ mand, fordi Mathias tit er udlånt til arbejde i andre afdelinger, så han er ikke helt så up-to-date og skarp på opgaverne, da han ikke har den daglige rutine som f.eks. Rasmus og Kenneth. Afdelingen har også været lidt ramt af, at Anders har været nødsaget til at tage noget sygeorlov, så det faktisk kun Rasmus og Kenneth der har passet butikken i det daglige med lidt hjælp fra Mathias. Så sker der pludselig det at Kenneth får et jobtilbud, som han takker ja til. Kenneth har ingen opsigelsesvarsel og begynder på sit nye job med det samme. Dog er Anders kommet tilbage fra sygeorlov, men skal jo lige igang igen, før han er helt klar til at nå de daglige mål. Mathias udlånes stadig til andre afdelinger, så meget afhænger nu af Rasmus, da de lige pt. kun er på 2½ mand, hvor den ene lige er kommet tilbage. Men Rasmus og Anders klør på med højt humør, fordi de har hørt at BigBoss har lavet en annonce på jobindex.dk og når de kommer tilbage fra sommerferie bliver det bare den fedeste afdeling nogensinde.

                              Snip snap snude.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Nu har der været diskuteret i flere tråde om hvorvidt Jesper Hansen skulle have hente en erstatning for Zohore eller ej.
                                Den snak vil jeg slet ikke gå ind i. Blot fortælle en lille historie om en arbejdsplads jeg kender.

                                I firmaet er der en afdeling, der er berammet til fire medarbejdere. Der er altid to på vagt, men det skifter lidt mellem hvem der er på vagt og hvornår. I afdelingen arbejder der Rasmus, Kenneth, Anders og Mathias. Altså det vil sige at de er faktisk 3½ mand, fordi Mathias tit er udlånt til arbejde i andre afdelinger, så han er ikke helt så up-to-date og skarp på opgaverne, da han ikke har den daglige rutine som f.eks. Rasmus og Kenneth. Afdelingen har også været lidt ramt af, at Anders har været nødsaget til at tage noget sygeorlov, så det faktisk kun Rasmus og Kenneth der har passet butikken i det daglige med lidt hjælp fra Mathias. Så sker der pludselig det at Kenneth får et jobtilbud, som han takker ja til. Kenneth har ingen opsigelsesvarsel og begynder på sit nye job med det samme. Dog er Anders kommet tilbage fra sygeorlov, men skal jo lige igang igen, før han er helt klar til at nå de daglige mål. Mathias udlånes stadig til andre afdelinger, så meget afhænger nu af Rasmus, da de lige pt. kun er på 2½ mand, hvor den ene lige er kommet tilbage. Men Rasmus og Anders klør på med højt humør, fordi de har hørt at BigBoss har lavet en annonce på jobindex.dk og når de kommer tilbage fra sommerferie bliver det bare den fedeste afdeling nogensinde.

                                Snip snap snude.

                                MvT

                                Comment

                                Working...
                                X