Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Tak tak.
    Det må så betyde at der kommer mange penge ind og det kan kun komme fra salg af Falk. Det bliver spændende.

    Er den odenseanske målmand hos FCV Thomas Mikkelsen e.lign. er navnespasser - er han ikke et godt emne som målmand. Han er da langt bedre end samtlige vi betaler til pt.
    Han har skrevet med Fredericia

    Og mht til penge/Falk kunne det sagtens være scenariet, men vi har jo ikke set de store transfers endnu og gør det måske heller.. Det er indtil videre bare signon fee's og ombytning af lønkroner..
    Tingager har vi selvfølgelig betalt lidt for men ikke noget vildt da hans gamle klub fik en højere vidresalgsklausul istedet
    Last edited by fmprOB; 14-01-2016, 16:47.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er nye toner der oser af ambitioner.. Spørgsmålet er vel om det er for sent ift Falk..
      Vi må se hvad der er muligt at hente..
      2-3 ind og 1-2 ud er mit nuværende gæt efter denne melding
      Jeg køber ikke den udlægning, at hvis vi havde brugt flere penge og signet f.eks. en god midterforsvarer her i sommers, så ville Falk gerne forlænge med OB. For Falk må overvejelserne handle om penge og sportslige muligheder; og i den sammenhæng tror jeg ikke en eller to spillere ville have den store betydning for Falks beslutning.

      Eller, sagt på en anden måde: hvis OB havde pengene til at signe SÅ markante forstærkninger, at Falk og andre ville begynde at tro på pokaler til OB bare på grund af nye spillere; så ville vi jo også have råd til at matche evt. tilbud fra BIF og FCM på Falks løn. Jeg mener ikke den argumentation hænger sammen. Vi har ikke så mange penge som FCM (og BIF), plain and simple. Vi har heller ikke haft sportslig succés igennem længere tid. Derfor står vi med dårlige kort på hånden i forhold til Falk, som naturligvis som 23-årig skal prøve at malke en kort karriere for det maksimale.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg køber ikke den udlægning, at hvis vi havde brugt flere penge og signet f.eks. en god midterforsvarer her i sommers, så ville Falk gerne forlænge med OB. For Falk må overvejelserne handle om penge og sportslige muligheder; og i den sammenhæng tror jeg ikke en eller to spillere ville have den store betydning for Falks beslutning.

        Eller, sagt på en anden måde: hvis OB havde pengene til at signe SÅ markante forstærkninger, at Falk og andre ville begynde at tro på pokaler til OB bare på grund af nye spillere; så ville vi jo også have råd til at matche evt. tilbud fra BIF og FCM på Falks løn. Jeg mener ikke den argumentation hænger sammen. Vi har ikke så mange penge som FCM (og BIF), plain and simple. Vi har heller ikke haft sportslig succés igennem længere tid. Derfor står vi med dårlige kort på hånden i forhold til Falk, som naturligvis som 23-årig skal prøve at malke en kort karriere for det maksimale.
        Vi er vel som sådan ikke langt derfra?

        Altså vi har 5 point op til Brøndby, samt 7 op til den delte 3. plads der er nu (såfremt FCM taber til FCK), samt vi har scoret 3. flest mål i Superligaen (såfremt FCM scorer mindre end 4 mål i mod FCK).

        Det er da slet ikke så dårlig som folk lægger det ud.
        Ved godt en pokal er mester skabe. Men når du ligger i top 3, så er forskellen for alvor lille.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Vi er vel som sådan ikke langt derfra?

          Altså vi har 5 point op til Brøndby, samt 7 op til den delte 3. plads der er nu (såfremt FCM taber til FCK), samt vi har scoret 3. flest mål i Superligaen (såfremt FCM scorer mindre end 4 mål i mod FCK).

          Det er da slet ikke så dårlig som folk lægger det ud.
          Ved godt en pokal er mester skabe. Men når du ligger i top 3, så er forskellen for alvor lille.
          Mht sportslig succés er vi ikke så langt fra Brøndby, nej. FCM har et mesterskab og europæisk succés, det er noget andet. Men der er stadig pengene, hvor vi ikke kan være med, hvis f.eks. FCM vil strække sig så langt, som EkstraBladet har skrevet det. Jeg håber da, at Falk vælger det sportslige ved at spille i en større liga højest. Desværre er muligheden for et dansk mesterskab og europæisk bold også noget, der tæller sportsligt, f.eks. sat overfor mindre muligheder for europæisk bold og pokaler i en hollandsk midterklub.

          Jeg mener stadig bare, at det at kunne klare springet til en bedre liga - som den hollandske trods alt stadig er - ville være den bedste investering Falk kan gøre i sin karriere. Han risikerer at hænge fast i Superligaen, hvis han skifter til en dansk klub. Hvis FCM smider mange penge efter Falk, så er han nok dér min. to sæsoner, med mindre han pludselig går mål-amok og shiner så sindssygt, at de helt store bud kommer. Om to sæsoner er Falk 26; så skal han hentes ind som dyr, etableret profil - det kræver at den nye klub ser ham som en bærende spiller fra day 1. It's time you go, Rasmus; se at prøve eventyret af - en fodboldkarriere er kort.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Mht sportslig succés er vi ikke så langt fra Brøndby, nej. FCM har et mesterskab og europæisk succés, det er noget andet. Men der er stadig pengene, hvor vi ikke kan være med, hvis f.eks. FCM vil strække sig så langt, som EkstraBladet har skrevet det. Jeg håber da, at Falk vælger det sportslige ved at spille i en større liga højest. Desværre er muligheden for et dansk mesterskab og europæisk bold også noget, der tæller sportsligt, f.eks. sat overfor mindre muligheder for europæisk bold og pokaler i en hollandsk midterklub.

            Jeg mener stadig bare, at det at kunne klare springet til en bedre liga - som den hollandske trods alt stadig er - ville være den bedste investering Falk kan gøre i sin karriere. Han risikerer at hænge fast i Superligaen, hvis han skifter til en dansk klub. Hvis FCM smider mange penge efter Falk, så er han nok dér min. to sæsoner, med mindre han pludselig går mål-amok og shiner så sindssygt, at de helt store bud kommer. Om to sæsoner er Falk 26; så skal han hentes ind som dyr, etableret profil - det kræver at den nye klub ser ham som en bærende spiller fra day 1. It's time you go, Rasmus; se at prøve eventyret af - en fodboldkarriere er kort.
            Du har helt ret. det var også mere for at sige at så gode er BIF heller ikke i forhold til os.

            Men håber også at Falk enten giver os 1-3 år mere (sker desværre nok næppe) eller tager til udlandet (sker nok).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Jeg mener stadig bare, at det at kunne klare springet til en bedre liga - som den hollandske trods alt stadig er - ville være den bedste investering Falk kan gøre i sin karriere. Han risikerer at hænge fast i Superligaen, hvis han skifter til en dansk klub. Hvis FCM smider mange penge efter Falk, så er han nok dér min. to sæsoner, med mindre han pludselig går mål-amok og shiner så sindssygt, at de helt store bud kommer. Om to sæsoner er Falk 26; så skal han hentes ind som dyr, etableret profil - det kræver at den nye klub ser ham som en bærende spiller fra day 1. It's time you go, Rasmus; se at prøve eventyret af - en fodboldkarriere er kort.
              Spot on!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Nåh Jesper Hansen. Så skal der sgu spenderes lønkroner!!!! Min egen vurdering på hvor mange der spares/er at bruge af...

                Kirkeskov 80.000/måned
                Matti 70.0000/måned
                Kryger 75.000/måned
                Falk 200.000/måned
                Emil 175.000/måned

                Samlet estimat pr måned
                600.000/måned

                Håber på at de spenderes på 3 klasse spillere i stedet for 5 nye, hvor de 2 af dem helst skal være en central midt samt en venstrekant

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nåh Jesper Hansen. Så skal der sgu spenderes lønkroner!!!! Min egen vurdering på hvor mange der spares/er at bruge af...

                  Kirkeskov 80.000/måned
                  Matti 70.0000/måned
                  Kryger 75.000/måned
                  Falk 200.000/måned
                  Emil 175.000/måned

                  Samlet estimat pr måned
                  600.000/måned

                  Håber på at de spenderes på 3 klasse spillere i stedet for 5 nye, hvor de 2 af dem helst skal være en central midt samt en venstrekant
                  Truppen er pt. meget smal ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Truppen er pt. meget smal ...
                    Med 3 kvalitetsspillere når vi op på 21 markspillere og 4 målmænd. Det syntes jeg nu er meget passende hvis der bare er en masse kvalitet..
                    Hvad hjælper det at have en stor trup men det meste er fyld?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nåh Jesper Hansen. Så skal der sgu spenderes lønkroner!!!! Min egen vurdering på hvor mange der spares/er at bruge af...

                      Kirkeskov 80.000/måned
                      Matti 70.0000/måned
                      Kryger 75.000/måned
                      Falk 200.000/måned
                      Emil 175.000/måned

                      Samlet estimat pr måned
                      600.000/måned

                      Håber på at de spenderes på 3 klasse spillere i stedet for 5 nye, hvor de 2 af dem helst skal være en central midt samt en venstrekant
                      Mon ikke KEP's løn skal modregnes der - tvivler på at hans løn (omend det først er om 6 måneder) er en direkte hævning af budgettet ;)

                      Edit: Er der egentligt nogen forlydender om hvad han får i løn? Jeg tvivler på at han billig alting taget i betragtning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Mon ikke KEP's løn skal modregnes der - tvivler på at hans løn (omend det først er om 6 måneder) er en direkte hævning af budgettet ;)

                        Edit: Er der egentligt nogen forlydender om hvad han får i løn? Jeg tvivler på at han billig alting taget i betragtning.
                        I forhold til KEPs løn kan vi vel regne med yderligere besparelser på lønfronten qua de mange øvrige kontraktudløb til sommer, som næppe (forhåbentlig) alle bliver forlænget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Mon ikke KEP's løn skal modregnes der - tvivler på at hans løn (omend det først er om 6 måneder) er en direkte hævning af budgettet ;)

                          Edit: Er der egentligt nogen forlydender om hvad han får i løn? Jeg tvivler på at han billig alting taget i betragtning.
                          KEP "modregnes" til sommer når Diarra og/eller Lasse bliver cuttet. Jeg gætter på 150.000-165.000/måned.. Dog muligt det er mindre hvis Aab virkelig havde tilbudt ham en skidt kontrakt pga alderen..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            I forhold til KEPs løn kan vi vel regne med yderligere besparelser på lønfronten qua de mange øvrige kontraktudløb til sommer, som næppe (forhåbentlig) alle bliver forlænget.
                            Ja. Lasse bliver nok cuttet så den kan modregnes der. Men mon ikke at KEP's løncheck er en del højere end Lasse's

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja. Lasse bliver nok cuttet så den kan modregnes der. Men mon ikke at KEP's løncheck er en del højere end Lasse's
                              Som du nævner i dit indlæg over dette, så kan du bare tage Diarra's løn med i, så er vi ved at være der tror jeg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Som du nævner i dit indlæg over dette, så kan du bare tage Diarra's løn med i, så er vi ved at være der tror jeg.
                                Jooo.. Men det kræver jo at man skærer lidt i antallet af spillere i truppen.
                                Fint for mig. Hellere 23 med en masse kvalitet end 26 med en masse fyld

                                Comment

                                Working...
                                X