Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spillede Reginiussen ikke kun i midtforsvaret mens han var i OB?

    Og Kryger har da været den ringeste HB i mands minde btw
    Kryger også. Tore spillede HB i et par kampe når Ruud havde karantæne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så er Nyrén, HHA, og Rurik de ringeste forsvarsspillere vi har haft...
      Spillede Nyren og HHA back??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Kryger også. Tore spillede HB i et par kampe når Ruud havde karantæne.
        Ja okay. Den kunne jeg ikke lige huske.. Men han ikke have været ringere end Kryger på den plads

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Kryger også. Tore spillede HB i et par kampe når Ruud havde karantæne.
          Fik Tore ikke kun en enkelt kamp på højrebacken? Han spillede i hvert fald CF, og var hentet til pladsen som CF. Han var ikke særlig god. Skogseid var MEGET middelmådig - Han var ikke dårlig, men han var bestemt ikke god, og det at kalde ham for stærkt spillende, det er sgu en hån mod det niveau vi burde have, og som vi forsøger at ramme.

          Da Skogseid var i klubben, husker jeg ingen herinde beskrive ham som god. Tværtimod. Det er også ligegyldigt - han er væk fra klubben, og det er godt for alle parter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Spillede Nyren og HHA back??
            De har i hvert fald spillet forsvar... mener Nyrén også fik kort tid som back i Skotland mod Motherwell, hvor han ellers sluttede af som midterforsvarer...
            HHA er jeg sikker på har været noget wingback et eller andet, ved enkelte lejligheder...

            -

            Edit: Sorry, det var Traoré der der fik back-minutter da Ruud blev smidt ud og indtil Rurik overtog... my bad...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Tror det var Oliver Lund der spillede back i den ene af de kampe hvor Ruud var væk... kan det passe..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Tror det var Oliver Lund der spillede back i den ene af de kampe hvor Ruud var væk... kan det passe..?
                Har de været i OB samtidig??

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  De har i hvert fald spillet forsvar... mener Nyrén også fik kort tid som back i Skotland mod Motherwell, hvor han ellers sluttede af som midterforsvarer...
                  HHA er jeg sikker på har været noget wingback et eller andet, ved enkelte lejligheder...

                  -

                  Edit: Sorry, det var Traoré der der fik back-minutter da Ruud blev smidt ud og indtil Rurik overtog... my bad...
                  Haha, Nyrén i forsvaret lød også helt vildt...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har de været i OB samtidig??
                    Nej.. Ruud stoppede 6 mdr før Oliver kom til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har de været i OB samtidig??
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Nej.. Ruud stoppede 6 mdr før Oliver kom til.
                      Min fejl, det var Oliver Larsen der skulle have stået, ikke Lund...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Haha, Nyrén i forsvaret lød også helt vildt...
                        Han var i forsvaret, bare ikke som back... Det skal så lige med at vi ikke havde nogen forsvarer på bænken, og Atle blev skadet i kampen, samt vi fik 2 røde kort...

                        (Traoré)Rurik-HHA-Nyrén-Chris

                        Once in a life
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Nixchas analyse kommer nu frem til en mere nuanceret konklusion end dette. Pointen er vel, at også sportschefens hitrate, hænger sammen med klubbens øvrige udvikling, kontinuiteten og strategien. Det er et godt argument for, at JH i nogle tilfælde kan undskyldes. Men jeg er nu heller ikke videre imponeret af netværk og scoutingskills hos JH, alt andet ufortalt.
                          Nemlig.
                          Og så må jeg tage ordene om Sønderjyskes fejlrate i mig for det seneste vindue: navnene Kees Luijxx, Pereira og Okwi sagde mig ikke lige noget; men Pereira er fast VB, Luijx (staveplade) har spillet de sidste to hele kampe og Okwi tror de ret meget på. Det er vel kun Marc Dal Hende, der måske ikke helt har overbevist af deres nye i år. Det er faktisk 13 spillere ind, vi taler om - altså halvdelen af truppen skiftet ud, og de kører i øverste halvdel med ny træner, stadig relativt ny sportschef, 13 nye spillere og det næstmindste budget. Man må bare tage hatten af. Måske kan der læres noget af dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Nemlig.
                            Og så må jeg tage ordene om Sønderjyskes fejlrate i mig for det seneste vindue: navnene Kees Luijxx, Pereira og Okwi sagde mig ikke lige noget; men Pereira er fast VB, Luijx (staveplade) har spillet de sidste to hele kampe og Okwi tror de ret meget på. Det er vel kun Marc Dal Hende, der måske ikke helt har overbevist af deres nye i år. Det er faktisk 13 spillere ind, vi taler om - altså halvdelen af truppen skiftet ud, og de kører i øverste halvdel med ny træner, stadig relativt ny sportschef, 13 nye spillere og det næstmindste budget. Man må bare tage hatten af. Måske kan der læres noget af dem.
                            Og de har minsandten plus på kontoen ovenikøbet.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Som jeg har skrevet flere gange så kunne det have været et fantastisk vindue med få ændringer .
                              Det er ingen hemmelighed at jeg anser de 3 målmænd som forfejlet ( Falke ville være en rigtig god 2 keeper ) og at det trækker vildt ned at efterlade os med det forsvar vi har , især set i lyset af at KN som udgangspunkt ikke ville bruge LN .

                              Jeg vurderer vinduet som lidt ærgerligt når jeg kigger på hvor lidt der skulle til for at det havde set godt ud . Jeg sammenholder det med at der gennem lang til blev lovet bedring fra sommer 2015 , hvilket i høj grad blev indfriet offensivt og på trænerposten . Men at der på trods af salg ikke var midler til at købe bare en enkelt midterforsvarer , når truppen kun indeholdt 1 skolet cb , og den ene var langt nede på listen hos KN , det må jeg sige undrer mig , også fordi der ikke var tale om sidste øjebliks salg .
                              som jeg jeg også har sagt og skrevet før så jeg også uforstående og ærgerlig over at der ikke blev hentet en direkte erstatning for DH. Falke har jeg klart fidus til endnu, og jeg glæder mig til at se ham i hele forårssæsonen, hvis han når at blive klar til det. Udover det så synes jeg det bliver for sortsynet at lade en manglende handel overskygge de 4-5 særdeles fine handler hvor vi er forstærket i de, som minimum, 2 kæder. I forsvaret er OL en bedre type end Skogseid var. DH salget var fortjent for DH personligt som jeg på mdet tidspunkt vurderede som større salgspotentiale end Falk, ogdet manglende køb trækker ned her. Målmandspladsen kan jeg acceptere status qou, når jeg har den vished at Høgh træner med ham, og har tiltro til at hans talent kan udvikles positivt. Falke synes jeg er en bedre målmand end MT, specielt set på den måde at MT ofte varmede bolden i lang tid så omstillinger var ikke ekststerende. Falke passer helt enkelt bedre ind på holdet i den stil der skal spilles
                              Last edited by manner; 04-12-2015, 05:39.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Lyder det bedre han står frem og erklærer sig tilfreds med sine indkøb og at de passer ind i strategien som hedder at hente profiler udefra som skal støtte vores unge folk ? ( tidligere vinduer )

                                Lyder det troværdigt at han stiller sig frem ok erklærer fuld tillid til et amputeret forsvar hvor af den ene ( LN ) ikke indgik i KN's overvejelser i starten ?

                                For mig er troværdighed vigtigt , så derfor flegner jeg over sådanne meldinger der ikke harmonerer med virkeligheden . Så er man imo ikke bedre til at kommunikere end det vi har set med Emil Larsen .
                                det kan jeg svare helt klart på. JA det lyder bedre, enhver fornuftig sportschef bakker op om sin trup.

                                Troværdigheden er et andet spørgsmål, og hermed giver jeg gerne at det ser underligt udi fht. fans (og konkurrenter i SL) at sælge diamanten og samtidig (næsten) sige vi ikke er svækket, men du er som relativt fodboldkyndig godt i stand til at vurdere "den varme luft/spinnet" i sådanne situationer. Personligt ville jeg nødigt arbejde for en (sports)chef der bagtaler, og går i pressen og siger at der ikke tillid til truppens formåen i fht. målsætningen.
                                Last edited by manner; 04-12-2015, 05:53.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X