Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
- Fra næste sæson, hvor det nye slutspil indføres, vil OB’s ambition være at slutte i top 6 hvert år
http://www.ob.dk/artikel/sportsdirek...ye-saeson.aspxTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH har lige lovet på TV2 at der kommer til at ske en del mere i OB..
Lød til at han mente specielt ind
har du et link til klip??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæguuuuh det lyder sgu spændende.....især fordi han altid plejer at tage så mage forbehold - og været meget tilbageholdende med sine udmeldinger.
har du et link til klip??
Nej så det på tv. Og der gik altså lige 3-4 sek inden jeg fik skruet op for lyden så fik ikke alt med..
Men det var 99,9% i den stil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan sagde jo så også at OB ikke er herre over alt.. Eller noget i den stil. Altså at man ikke får alt hvad man peger på..
Nej så det på tv. Og der gik altså lige 3-4 sek inden jeg fik skruet op for lyden så fik ikke alt med..
Men det var 99,9% i den stil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægselvfølgelig vil der være forbehold - men bare det man melder ud at der kommer til at ske en del......dejligt offensivt
Vi må se hvad der er muligt at hente..
2-3 ind og 1-2 ud er mit nuværende gæt efter denne melding
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan sagde jo så også at OB ikke er herre over alt.. Eller noget i den stil. Altså at man ikke får alt hvad man peger på..
Men det var 99,9% i den stilGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH svarede på om der skete mere i dette vindue
Det må så betyde at der kommer mange penge ind og det kan kun komme fra salg af Falk. Det bliver spændende.
Er den odenseanske målmand hos FCV Thomas Mikkelsen e.lign. er navnespasser - er han ikke et godt emne som målmand. Han er da langt bedre end samtlige vi betaler til pt.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment