Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg lidt det jeg ville frem til. Hvis vi ikke vil betale for det. Får vi svært ved at få direkte kvalitet. Det skal vi selv forme. Vores mulighed kunne derfor ligge i at leje en kvalificeret forsvarsspiller som kun er idviklingsspiller i sin nuværende klub.
Problemet har været at finde de rigtige, og som JH også har fortalt, så blev der mange løsninger som ikke havde noget med fremtiden at gøre, og det har bare skubbet processen, og samtidig samlet de nye "problemer" foran sig...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægNu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægNu har vi jo generelt betalt vores trænere en god løn. Vi har vel reelt ligget i top 3 siden LO tiden. Så lige der synes jeg ikke den kan bruges. Da der vist har været en del fejlskud i mellem tiden og Kent er jo ikke købt men hentet frit. Hvis vi så siger festersen købet 3 mil fin pris men inden ham var der vel reelt 5 mislykkede angribere der blev hentet ind. Havde man fra starten haft pungen oppe kunne man " måske " havde haft undgået de 5 fejl køb.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er rigtig vi har hentet Kent Nielsen. dog kan man stille? Til om andre ville have Kent Nielsen på daværende tidspunkt. Tror slet ikke udlandet var aktuelt. Så blev det os og den gode løn der fulgte med. Hverken du eller jeg ved hvilket transfer/ lønbudget vi har og om det ene modregnes i det andet. Jeg håber det ikke da kvaliteten måske så er endnu længere væk end julen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægfrit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægfrit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis
Caca? AJ?
Røde og Fall lavede vi penge på ...
Hvem fandt Junior?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFall var 1 mio euro ... Og røde er nævnt som 8 mio flere steder ... Men ok ... Vi har været deroppe om end det er lang tid siden... I nyere tid var det Rurik for 6 og Fester for 3 ...
Caca? AJ?
Røde og Fall lavede vi penge på ...
Hvem fandt Junior?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægHvis der ikke bliver købt 2 kvalitets centraleforsvarsspillere i det kommende transfervindue, så er din tid forbi i Odense..
Comment
-
Der er kun én mand, der både er skyld i og ansvarlig for, at holdet har så vanvittig en slagside.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment