Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Der er ingen her der forlanger mesterskaber, medaljer og pokal hvert eneste år. Bare en reel indsats for at gøre de drømme til realitet, med tilfredsstillende udtryk og placeringer undervejs. 2 mesterskaber og CL deltagelse inden 2015 var simpelthen en for stor en mundfuld, så det er ikke den vej at gå mere.
Men Max 7 år imellem en pokal, en medalje er ikke for meget "forlangt" i en klub, hvor det har været gængs "praksis" siden det første guld i 1977.
Der er intet i fodbold, der er umuligt, hvis man har de rigtige folk på de rigtige tidspunkter. Timingen kan man ikke rigtigt selv styre, mens det er mere lade sig gøreligt med ansættelsen af de rigtige folk.
AaB har vundet 4 DM guld, det seneste for 5 år siden, i den tid vi ikke har vundet det. Og Nordsjælland, Herfølge og Silkeborg.
Det kræver vi rammer et hold mens andre stærkere klubber er på nedgang.
Det virker ikke særligt sandsynligt, at tingene kommer til at flaske sig for os de næste mange år, men derfor skal man alligevel prøve.
Det nuværende hold har efter startvanskelligheder kun tabt 4 ud af de sidste 24 kampe eller sådan noget. Ærgerligt at det sandsynligvis ikke får lov til at fortsætte ind i næste sæson.
Jeg betragter ikke mig selv som én, der er FOR krævende. Min ambition om mesterskaber er en drøm. I mellemtiden synes jeg max 7 år imellem OB vinder et eller andet, er en sund ambition for en klub som vores.
Og ikke helt så urealistisk som mesterskaber.
MvH ChrisOB
Comment