Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hm...lugter det lidt af problemer med forlængelser? Jønsson og Joan kunne begge være på vippen, Tingager tror jeg i hvert fald, vi forlænger med.
    Problemer med forlængelser var ikke noget af det jeg fangede i deres snak. "Men der er da ingen tvivl om" at hvis bla Tingager eller Joan ikke vil forlænge burde de skyde afsted hvis man kan få et pænt beløb for dem

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hm...lugter det lidt af problemer med forlængelser? Jønsson og Joan kunne begge være på vippen, Tingager tror jeg i hvert fald, vi forlænger med.
      Fangede jeg ikke.........til gengæld må jeg indrømme han egentligt fik gjort det ret fornuftigt den gode JH.....(oh my god...tænk jeg skriver det! Men æres den der æres skal!)
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Nej, det gjorde jeg godt nok heller ikke :-)

        Comment


          Nogen der i korte træk vil gengive hvad Jesper Hansen siger, da jeg sidder i en ødegård uden det der ligne god netforbindelse.
          På forhånd tak :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
            Nogen der i korte træk vil gengive hvad Jesper Hansen siger, da jeg sidder i en ødegård uden det der ligne god netforbindelse.
            På forhånd tak :-)
            Det arrogante referat: Han siger ingenting.

            Lidt længere: De er glade for truppen, antalsmæssigt nok, men altid opmærksomme, ordet kontiunitet blev brugt (igen igen)........I forhold til faciliteter afventer de kommunen får taget en beslutning. Betragter sig selv som midtbysklub og hvis amatørerne kan få nogen baner, så har prof. afdelingen nok plads i Ådalen. (Edit: og vi har penge til forbedringer, skal bare lige have at vide hvor vi må være).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Det arrogante referat: Han siger ingenting.Lidt længere: De er glade for truppen, antalsmæssigt nok, men altid opmærksomme, ordet kontiunitet blev brugt (igen igen)........I forhold til faciliteter afventer de kommunen får taget en beslutning. Betragter sig selv som midtbysklub og hvis amatørerne kan få nogen baner, så har prof. afdelingen nok plads i Ådalen. (Edit: og vi har penge til forbedringer, skal bare lige have at vide hvor vi må være).
              Tak.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                Nogen der i korte træk vil gengive hvad Jesper Hansen siger, da jeg sidder i en ødegård uden det der ligne god netforbindelse.
                På forhånd tak :-)
                I grove træk siger han:

                - Vi er glade for truppen som den er
                - Lund og Falkes er skiftet ud med Helenius og TM (samt de to unge vi har rykket op Oliver C og Julius E.)
                - Vi holder øje resten af vinduet, og er friske på både en her-og-nu forstærkning og én til længere sigt
                - Vi kan sagtens nå at sælge også
                - Vinduet er ikke lukket, men antalsmæssigt er vi hvor vi gerne vil være
                - OB er parate til at handle, skulle den rigtige dukke op
                - Vi vil gerne skabe kultur og indforståede automatikker gennem kontinuitet
                - Vi glæder os til en politisk afklaring ift banefordeling, OB amatører und so weiter

                Comment


                  5.40 inde: Som superligahold har vi egentlig de baneforhold vi skal have.

                  Og senere siger han de gerne må være up-to-date men tilføjer noget med amatørerne.

                  Den Lille Cykelhandler væver vist.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Jesper Hansen skal væk nu. Alle kan se, at han ikke kan sammensætte en trup som afspejler de penge som der bliver brugt. Ved at ansætte en ny sportsdirektør i morgen får den nye mand mulighed for at sammensætte det hold som skal kæmpe for overlevelse i foråret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Jesper Hansen skal væk nu. Alle kan se, at han ikke kan sammensætte en trup som afspejler de penge som der bliver brugt. Ved at ansætte en ny sportsdirektør i morgen får den nye mand mulighed for at sammensætte det hold som skal kæmpe for overlevelse i foråret.
                      Enig. Men det sker jo ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jesper Hansen skal væk nu. Alle kan se, at han ikke kan sammensætte en trup som afspejler de penge som der bliver brugt. Ved at ansætte en ny sportsdirektør i morgen får den nye mand mulighed for at sammensætte det hold som skal kæmpe for overlevelse i foråret.
                        Både Kent og Jesper bør være fortid og også Thorborg. Men ingen af tingene kommer til at ske, og det værste er, at vi ikke kommer til at høre noget om det. Ingen journalister stiller spørgsmålet om hvad det egentlig er klubben vil og OB producerer af en eller anden bizar grund stadigvæk tonsvis af boldmassagekommunikation fuldstændigt blottet for indhold, mens de sidste fans langsomt falder fra.

                        Jeg tænker det skyldes at ingen ansatte i OB heller ved hvad planen er og afventer at ejeren foretager sig et eller andet.

                        Den her klubs ageren er absurd - og det sker i fuldstændig stilhed. Det sidste gør mest ondt.

                        Comment


                          Der er kun 'en ting at gøre lad fødderne tale! ved modstandere af dette vil sige noooo...støt op om holdet unde kampen..men der er kun et sprog som ejeren forstår MONEY TALKS... så bliv væk
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Der er kun 'en ting at gøre lad fødderne tale! ved modstandere af dette vil sige noooo...støt op om holdet unde kampen..men der er kun et sprog som ejeren forstår MONEY TALKS... så bliv væk
                            Enig lad os få stablet en boycot på benene og få det bragt ud i medier , fb , Twitter og hvad det ellers hedder
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Enig

                              Comment


                                OB kan meget vel være ligaens mest formsvage hold efter denne runde (det er det lige pt.):

                                4 ud af 18 point i 6 kampe (0,66 point pr. kamp) 3 mål (0,5 mål pr. kamp)

                                Hvis det ikke kan få presse og den sportslige ledelse op af stolene i en klub af OBs størrelse, ved jeg ikke, hvad der kan.

                                De næste tre modstandere hedder RFC, Hobro og FCK - det lugter af 1 point i alt....

                                Comment

                                Working...
                                X