Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det bliver langt og ender først når vi rykker ned. JH er inkompetente, og hvis flugten fra stadion skal stoppe, så skal han væk. Jeg kender efterhånden få som gider tage på stadion. OB er for utroværdige over for omverden. Det bedste billede jeg kan sætte på JH er Komiske Ali.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det bliver langt og ender først når vi rykker ned. JH er inkompetente, og hvis flugten fra stadion skal stoppe, så skal han væk. Jeg kender efterhånden få som gider tage på stadion. OB er for utroværdige over for omverden. Det bedste billede jeg kan sætte på JH er Komiske Ali.
      Enig , som jeg skrev for efterhånden længe siden : han er gift for klubben .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Bliver spændende når Niels (bestyrelsen) skal evaluere denne sæson.

        Er der nogen der ved noget om hvornår de skal det?

        Hvis man nu antager de vil af med JH fordi han ikke har leveret, kunne Ole Nielsen (tidl. Randers) så være en mulig ny sportsdirektør?
        Hvis bestyrelsen havde mistet tilliden til Jesper Hansen. Tror jeg man havde skredet ind,senest da vi var sikret mod at rykke ned.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Hvis bestyrelsen havde mistet tilliden til Jesper Hansen. Tror jeg man havde skredet ind,senest da vi var sikret mod at rykke ned.

          De sidste fortalere som forsvarede JH herinde argumenterede med JH's økonomiske evner over for os intetanende tåbelige kritikere . Hvor er de henne efter årsregnskabet er fremlagt ?
          Kunne godt tænke mig at høre deres syn på JH's evner nu .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            De sidste fortalere som forsvarede JH herinde argumenterede med JH's økonomiske evner over for os intetanende tåbelige kritikere . Hvor er de henne efter årsregnskabet er fremlagt ?
            Kunne godt tænke mig at høre deres syn på JH's evner nu .
            Arghhhhhhhh Magge.. Jeg hader at skulle forsvare JH men ret skal være ret... I regnskabet står der at fodbolden stortset går i nul.. Så vidt jeg husker..
            Han kan vel ikke lastes for svigtende JVB koncerter og et dårligt hotel år..

            Kan vi ikke holde os til det som han er dårlig til og grunden til at vi ønsker ham væk.. Dårlige indkøb i stakkevis, ingen samhørighed med os fans osv

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Arghhhhhhhh Magge.. Jeg hader at skulle forsvare JH men ret skal være ret... I regnskabet står der at fodbolden stortset går i nul.. Så vidt jeg husker..
              Han kan vel ikke lastes for svigtende JVB koncerter og et dårligt hotel år..

              Kan vi ikke holde os til det som han er dårlig til og grunden til at vi ønsker ham væk.. Dårlige indkøb i stakkevis, ingen samhørighed med os fans osv
              Er der andre end mig, der skal have trykt en T-shirt med "Jeg så fmprOB forsvare Jesper Hansen"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Er der andre end mig, der skal have trykt en T-shirt med "Jeg så fmprOB forsvare Jesper Hansen"
                De er allerede sat i trykken

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Arghhhhhhhh Magge.. Jeg hader at skulle forsvare JH men ret skal være ret... I regnskabet står der at fodbolden stortset går i nul.. Så vidt jeg husker..
                  Han kan vel ikke lastes for svigtende JVB koncerter og et dårligt hotel år..

                  Kan vi ikke holde os til det som han er dårlig til og grunden til at vi ønsker ham væk.. Dårlige indkøb i stakkevis, ingen samhørighed med os fans osv

                  Med tanke på de salg der har været og hvad der er hentet ind så er et regnskab i nul ikke prangende .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er helt enig. Han er ikke den rette mand i mit OB men jeg har på fornemmelsen at ledelsen vil have ro på og have kontinuitet.. Lidt ala man ved hvad man har men ved ikke hvad man får..
                    Det lyder til at der ikke bliver handlet det store i dette vindue så man vurderer nok at det ikke vil gøre den store forskel at skifte sportsdirektør..
                    Men det er da om muligt det eneste forkerte at gøre.
                    Når en sportsdirektør melder en målsætning ud, så er det det han skal bedømmes på.
                    Top 6, og det var vi alligevel ikke engang i nærheden af, det bør fandme koste, og da man ikke hygger hovedet af folk mere, må en fyring/fritstillelse være den eneste mulighed.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    han kunne bestemt være en mulighed. Men det bliver ikke et scenarie. Man holder snotten i måtten og fortsætter det laaaaaaaaaaaaaaaange og seeeeeeeeeeje træk
                    Ja, det frygter jeg også, og hvor fanden har det ført os hen?

                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Hvis bestyrelsen havde mistet tilliden til Jesper Hansen. Tror jeg man havde skredet ind,senest da vi var sikret mod at rykke ned.
                    Ja, men der ville det muligvis give mere ballade og støj end det vil nu hvor holdet er taget på ferie.

                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Er der andre end mig, der skal have trykt en T-shirt med "Jeg så fmprOB forsvare Jesper Hansen"
                    Ja, det var alligevel en ny.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Med tanke på de salg der har været og hvad der er hentet ind så er et regnskab i nul ikke prangende .
                      Enig.

                      Det var også kun det at JH var ansvarlig for vores dårlige regnskab i OSE jeg protesterede imod..

                      Når man sælger for 15 mill incl lidt fra EM og kun lige går i nul er det da meget bekymrende..
                      Derfor bliver der nok heller ikke brugt det store her til sommer.. Vi skulle jo nødigt få et hold der kunne komme i top 6 som kunne få folk tilbage på stadion

                      Comment


                        Jeg er vel JH-forsvarer. Det overrasker faktisk mig selv lidt, men det er nok mest en trodsreaktion. Når man ser en mand blive svinet så meget til på så spinkelt et grundlag, så støder det mig.

                        Mht hans 'økonomiske evner', så er han hyret til at holde et budget. Det er han stort set ved at gøre nu. Det er nok også grunden til, at bestyrelsen næppe kan være helt utilfredse med hans arbejde. Samtidigt er han jo også en buffer for bestyrelsen, som bliver hængt ud, når det går dårligt - og det skal jeg så love for, at han bliver. På den kant kan bestyrelsen næppe heller være utilfredse med ham.

                        Hans budget ligger i området med f.eks. Peter Christiansen i AGF, Ole Nielsen i Randers og lidt over Gaardes i AaB. Når man ser på hans arbejdsbetingelser; gør han det så så meget dårligere end dem? Det kan jeg simpelthen ikke se.

                        Fans kan være frustrerede over resultater og med rette fremhæve, at klubber med mindre budgetter (Lyngby, Sønderjyske især) klarer sig bedre. Men betyder det, at hvis vi fik deres sportschefer, så ville vi automatisk stige i tabellen? Det får vi nok aldrig svar på, men jeg tvivler stærkt.

                        Jeg kan forstå frustationen, men jeg forstår ikke haten på Jesper Hansen, som jeg opfatter som en hårdtarbejdende, loyal sportschef, der hverken klarer sig så meget bedre eller værre end hans kolleger ville gøre i samme situation. Han bliver en skydeskive - og ja, fair nok, det ligger i jobbet. Men der dælme også mange nemme gentagelser i den her kritik. Det er bare Jesper Hansens skyld - det hele. Det er simpelthen for letkøbt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig.

                          Det var også kun det at JH var ansvarlig for vores dårlige regnskab i OSE jeg protesterede imod..

                          Når man sælger for 15 mill incl lidt fra EM og kun lige går i nul er det da meget bekymrende..
                          Derfor bliver der nok heller ikke brugt det store her til sommer.. Vi skulle jo nødigt få et hold der kunne komme i top 6 som kunne få folk tilbage på stadion
                          Et regnskab som kun lige balancerer efter salg på 15 mill og har efterladt os med en ukomplet trup med meget få salgsemner er ikke fordrende for det kommende regnskabsår som er startet med svigtende tilskuere og færrere TV-penge end man må have forventet samt muligvis større lønbudget end foregående regnskabsår .
                          Derfor er regnskabet imo ikke flot , havde vi stået med en god trup som ikke skriger på oprydning havde det været en anden snak . De 15 mill har ikke skabt grundlag for bedring fremadrettet . Frygter for næste regnskab og ser ikke de store mulige indtægter via salg fra en stort set profil løs trup .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg er vel JH-forsvarer. Det overrasker faktisk mig selv lidt, men det er nok mest en trodsreaktion. Når man ser en mand blive svinet så meget til på så spinkelt et grundlag, så støder det mig.

                            Mht hans 'økonomiske evner', så er han hyret til at holde et budget. Det er han stort set ved at gøre nu. Det er nok også grunden til, at bestyrelsen næppe kan være helt utilfredse med hans arbejde. Samtidigt er han jo også en buffer for bestyrelsen, som bliver hængt ud, når det går dårligt - og det skal jeg så love for, at han bliver. På den kant kan bestyrelsen næppe heller være utilfredse med ham.

                            Hans budget ligger i området med f.eks. Peter Christiansen i AGF, Ole Nielsen i Randers og lidt over Gaardes i AaB. Når man ser på hans arbejdsbetingelser; gør han det så så meget dårligere end dem? Det kan jeg simpelthen ikke se.

                            Fans kan være frustrerede over resultater og med rette fremhæve, at klubber med mindre budgetter (Lyngby, Sønderjyske især) klarer sig bedre. Men betyder det, at hvis vi fik deres sportschefer, så ville vi automatisk stige i tabellen? Det får vi nok aldrig svar på, men jeg tvivler stærkt.

                            Jeg kan forstå frustationen, men jeg forstår ikke haten på Jesper Hansen, som jeg opfatter som en hårdtarbejdende, loyal sportschef, der hverken klarer sig så meget bedre eller værre end hans kolleger ville gøre i samme situation. Han bliver en skydeskive - og ja, fair nok, det ligger i jobbet. Men der dælme også mange nemme gentagelser i den her kritik. Det er bare Jesper Hansens skyld - det hele. Det er simpelthen for letkøbt.
                            JH får ros når det er berigtiget som for eksempel Zohore køb/salg og Tingager .
                            Men der er bare så helvedes mange fejlskud at de klart overskygger det gode han gør . Lige som hans mildest talt klodsede måde at optræde på i medierne med horribelt absurde udmeldinger gør vreden større .
                            Og nej det er ikke JH's skyld alt sammen KN bærer en stor del og bestyrelsen ligeså .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              De sidste fortalere som forsvarede JH herinde argumenterede med JH's økonomiske evner over for os intetanende tåbelige kritikere . Hvor er de henne efter årsregnskabet er fremlagt ?
                              Kunne godt tænke mig at høre deres syn på JH's evner nu .
                              Vil du smide et link - så vil jeg gerne kommentere..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg er vel JH-forsvarer. Det overrasker faktisk mig selv lidt, men det er nok mest en trodsreaktion. Når man ser en mand blive svinet så meget til på så spinkelt et grundlag, så støder det mig.

                                Mht hans 'økonomiske evner', så er han hyret til at holde et budget. Det er han stort set ved at gøre nu. Det er nok også grunden til, at bestyrelsen næppe kan være helt utilfredse med hans arbejde. Samtidigt er han jo også en buffer for bestyrelsen, som bliver hængt ud, når det går dårligt - og det skal jeg så love for, at han bliver. På den kant kan bestyrelsen næppe heller være utilfredse med ham.

                                Hans budget ligger i området med f.eks. Peter Christiansen i AGF, Ole Nielsen i Randers og lidt over Gaardes i AaB. Når man ser på hans arbejdsbetingelser; gør han det så så meget dårligere end dem? Det kan jeg simpelthen ikke se.

                                Fans kan være frustrerede over resultater og med rette fremhæve, at klubber med mindre budgetter (Lyngby, Sønderjyske især) klarer sig bedre. Men betyder det, at hvis vi fik deres sportschefer, så ville vi automatisk stige i tabellen? Det får vi nok aldrig svar på, men jeg tvivler stærkt.

                                Jeg kan forstå frustationen, men jeg forstår ikke haten på Jesper Hansen, som jeg opfatter som en hårdtarbejdende, loyal sportschef, der hverken klarer sig så meget bedre eller værre end hans kolleger ville gøre i samme situation. Han bliver en skydeskive - og ja, fair nok, det ligger i jobbet. Men der dælme også mange nemme gentagelser i den her kritik. Det er bare Jesper Hansens skyld - det hele. Det er simpelthen for letkøbt.
                                Jesper Hansen er den øverst ansvarlige for fodboldbutikken i OB. Derfor må han selvfølgelig også finde sig i at stå på mål for kritikken, der helt forståeligt vælter ned over OB i denne sæson.

                                Er han den eneste ansvarlige? Du godeste nej. Både Kent Nielsen, bestyrelsen og spillerne på banen sidder med et kæmpe ansvar, og jeg kan slet ikke genkende, at vi herinde KUN er ude efter Jesper Hansen. Men det er nu engang sådan, at Kent har ansvaret for spillerne, Jesper har ansvaret for Kent og bestyrelsen har ansvaret for Jesper. Ergo falder rigtig meget af ansvaret på Jesper Hansen, og det må man simpelthen bare acceptere.

                                Har Jesper Hansen fået budgettet til at balancere? Det vil jeg godt stille mig tvivlende overfor. Selv med et par gode salg går regnskabet kun i nul. Vi har hentet den ene falliterklæring efter den anden ind i truppen og betalt dem for at smutte igen. På den facon er Jesper Hansen skyld i et gigantisk misbrug af klubbens i forvejen stærkt begrænsede ressourcer. Han fik heller ikke forlænget med eller solgt klubbens største guldfugl i 20-25 år.

                                Ja, Jesper Hansen har lavet nogle få gode handler, men de overskygges af den ene katastrofe efter den anden. Han er en dyr mand for OB, og så længe han sidder i chefstolen, kommer det ikke til at gå bedre for vores klub.

                                Så kan du sige, at det også går dårligt i AGF og AaB, og det er også rigtigt. AGF bliver formentlig aldrig en topklub igen, om de så blev udstyret med hele FCK's setup og pengetank. Vi ved jo, at AaB kommer tilbage, og de hiver formentlig endnu et DM hjem inden for de næste 5-10 år. Derfor kan de i Aalborg leve med dårlige mellemsæsoner.

                                I OB ved vi, at der ikke er udsigt til bedre tider - slet ikke så længe Jesper Hansen er sportsdirektør. DERFOR er vi mange, som gerne vil af med ham.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X