Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes det er lidt svært med sådan et indlæg som du skriver her, for det virker lidt som om du bare lukker øjnene og så "finder bilen selv hjem i garagen"... Vi er ikke engang halvvejs igennem foråret, og heller ikke i gruppespillet hvor der kun er spillet to kampe, og godt nok har vi en kamp i hånden, men pt. er vi under stregen... Jeg synes det er svært at sige han har ret, og sige "når" nedrykningschancen er væk, både ud fra at Fester og AK kun har scoret i en enkelt kamp ud af 7, og det kun er Joan der scorer kontinuerligt i offensiven, og så ganske enkelt fordi intet overhovedet er afgjort.
    Det er nok lidt dybt vand jeg bevæger mig ud i, jeg anfægter på ingen måde at der tidligere er begået fejl, og har også været en del af de fleste som syntes at JH var ringe og burde udskiftes

    Men syntes udviklingen er meget positiv, klar fremgang og KN har vist store evner til at få meget ud af truppen, eksempel vis da Izunna igen fik chancen, selv om vi havde vundet de sidste kampe, og han mildest talt ikke havde præsteret for os, KN fik ham så igang igen.

    Måske for optimistisk og tager glæderene på forskud, har bare meget svært ved at tro at vi kan rykke ned, med det spil og den styrke vi har vist i de fleste af de sidste mange kampe.

    Det er så på fornemmelser og tro på at vi fortsætter fremgangen, og vi i løbet af nogle sæsoner kan begynde at være stabilt med i top 6.

    Hvis JH kan skaffe det KN ønsker, og være åben for hjælp til transfers fra vores scout m.m, forsætte og udbygge sammenholdet mellem fans og spillere, få flere på stadion m.m, må han gerne blive.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Alle sagde at KEP var over the Hill og fodboldmæt. KEP levede af vildskab og hårdhed. Når det er væk, så er han ikke længere en spiller til top 6. Kan KEP leve med at være 3. Valg så er han en god reserve, om end en dyr en AF slagsen. Jeg husker heller ikke at AK og Helenius var en frygtet konstellation. Svenskeren var just heller ikke yndlings spiller blandt fans i AaB. Det er OK, men mig at du er tilfreds med holdet og tilstanden. Jeg er ikke tilfreds og mener ikke vi har er top 6 hold. Jeg mener vi på papiret er omkring nr. 10. Hvis vi havde haft en fuldblods angriber i gruppen, så kunne vi på en god sæson have knebet os i top 6.
      Jeg ved ikke rigtig med top 6 syntes ikke vi er så langt fra nummer 4 til 6, spillemæssigt pt. så med fortsat fremgang burde vi nok kunne komme derop. FCK svært at se at vi kan nå derop, BIF og FCM ligeså, men et af de 2 sidstnævnte skal nok fejle i nogle sæsoner,

      FCN Lyngby og Sønderjydske, det virker bestemt ikke urealistisk at OB kan komme på dette niveau

      Comment


        Efter et forår med et point-snit på 2,0 indtil videre bliver det naturligvis let at være over-positiv; ligesom det var let at være over-negativ i efteråret.

        Jeg ser det sådan, at vi ligger i et felt med 11-12 hold (afhængigt af om man regner FCM med) pt, hvor det kan blive til hvadsomhelst. At forvente top-6 giver ingen mening i den situation for mig - men jeg er med på, at den suppedas er klubben selv med til at skabe ved at 'melde stærkt ud', hvilket jeg ikke fatter en bjælde af. Jeg forstår så generelt ikke meningen med at melde 'top'-anything ud, men det er sikkert mig, der er håbløst gammeldags.

        Samtidigt er vi i en mudret situation - ligesom mange andre klubber - hvor man begynder at sige farvel til en realistisk mulighed for at vinde et mesterskab (fordi der står "FCK - og enkelte svipsere" indgraveret i pokalen på forhånd). Det er også utopisk at regne med en kontinuerlig deltagelse i europæiske kampe; det kan max blive til et enkelt års HURRA-overraskelse (hvorefter holdet sandsynligvis bliver plukket for profiler).
        Derfor skal der andre ting til at motivere en klub m vores størrelse og budget. Det kan være talentarbejde (FCN, FCM, AaB), 'regionens stolthed', evt. pokal-succés, det bedste fan-arbejde, mm. Her har OB - ligesom AGF - sovet gevaldigt i timen og kan pt ikke byde ind med så meget andet end traditionsklub-kortet; "øh, vi er ligesom meget ..øh ...gamle, ikk'? Vi har sgu været der længe!" [flot, Sherlock Holmes; og hvad kan I så byde ind med, udover en runken røv?]

        Det er OBs helt store problem (og AGFs, som bedste pendant). Jeg synes fortsat, det er alt for nemt at gøre Jesper Hansen, eller hvem der end er sportschef, til syndebuk i den problematik; for den går meget længere tilbage, og den vil sandsynligvis stadigvæk trække spor i fremtiden. Der er sat nogle umiddelbart fornuftige tiltag i værk; men det kommer sandsynligvis til at tage noget tid, før man rigtigt kan se evt. afkast af dem. Håber virkelig, at vi kan få 3-4 points imod Randers, og at Esbjerg lige tager sig sammen i en enkelt kamp imod Horsens, sådan at vi kan afgøre tingene selv på hjemmebane - primært fordi det også vil give ro til at få ting op at køre.

        Uanset hvordan det går, så vil der altid være en sportschef, som til en hver tid udfører bestyrelsens ordrer. Hvis man fyrer Jesper Hansen; så kommer der bare en ny. Og vi har haft værre folk end JH. Der findes sandsynligvis også bedre. Men hvis ikke der er klarhed over, hvilken vej klubben vil gå for på en eller anden måde at bryde dødvandet og forlade den hule "top-6"-retorik, så er det for mig nærmest lige meget, hvem der er sportschef. Det bliver alligevel sikkert de samme floskler og de samme 'profiler', der bliver hentet ind i jagten på pis-i-bukserne-for-at-holde-varmen succés.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Efter et forår med et point-snit på 2,0 indtil videre bliver det naturligvis let at være over-positiv; ligesom det var let at være over-negativ i efteråret.

          Jeg ser det sådan, at vi ligger i et felt med 11-12 hold (afhængigt af om man regner FCM med) pt, hvor det kan blive til hvadsomhelst. At forvente top-6 giver ingen mening i den situation for mig - men jeg er med på, at den suppedas er klubben selv med til at skabe ved at 'melde stærkt ud', hvilket jeg ikke fatter en bjælde af. Jeg forstår så generelt ikke meningen med at melde 'top'-anything ud, men det er sikkert mig, der er håbløst gammeldags.

          Samtidigt er vi i en mudret situation - ligesom mange andre klubber - hvor man begynder at sige farvel til en realistisk mulighed for at vinde et mesterskab (fordi der står "FCK - og enkelte svipsere" indgraveret i pokalen på forhånd). Det er også utopisk at regne med en kontinuerlig deltagelse i europæiske kampe; det kan max blive til et enkelt års HURRA-overraskelse (hvorefter holdet sandsynligvis bliver plukket for profiler).
          Derfor skal der andre ting til at motivere en klub m vores størrelse og budget. Det kan være talentarbejde (FCN, FCM, AaB), 'regionens stolthed', evt. pokal-succés, det bedste fan-arbejde, mm. Her har OB - ligesom AGF - sovet gevaldigt i timen og kan pt ikke byde ind med så meget andet end traditionsklub-kortet; "øh, vi er ligesom meget ..øh ...gamle, ikk'? Vi har sgu været der længe!" [flot, Sherlock Holmes; og hvad kan I så byde ind med, udover en runken røv?]

          Det er OBs helt store problem (og AGFs, som bedste pendant). Jeg synes fortsat, det er alt for nemt at gøre Jesper Hansen, eller hvem der end er sportschef, til syndebuk i den problematik; for den går meget længere tilbage, og den vil sandsynligvis stadigvæk trække spor i fremtiden. Der er sat nogle umiddelbart fornuftige tiltag i værk; men det kommer sandsynligvis til at tage noget tid, før man rigtigt kan se evt. afkast af dem. Håber virkelig, at vi kan få 3-4 points imod Randers, og at Esbjerg lige tager sig sammen i en enkelt kamp imod Horsens, sådan at vi kan afgøre tingene selv på hjemmebane - primært fordi det også vil give ro til at få ting op at køre.

          Uanset hvordan det går, så vil der altid være en sportschef, som til en hver tid udfører bestyrelsens ordrer. Hvis man fyrer Jesper Hansen; så kommer der bare en ny. Og vi har haft værre folk end JH. Der findes sandsynligvis også bedre. Men hvis ikke der er klarhed over, hvilken vej klubben vil gå for på en eller anden måde at bryde dødvandet og forlade den hule "top-6"-retorik, så er det for mig nærmest lige meget, hvem der er sportschef. Det bliver alligevel sikkert de samme floskler og de samme 'profiler', der bliver hentet ind i jagten på pis-i-bukserne-for-at-holde-varmen succés.
          Du har ret i, at det ikke giver mening at melde noget "top" ud, men når ledelsen melder det ud, så er det den målestok, man går ud fra. Så længe den er der.

          Og jeg syntes den var hul i hovedet at melde ud - og havde levet med en noget nedtonet ambition om at være i behørig afstand fra nedrykning og så bygge derfra. Men ikke engang det så ledelsen ud til at kunne levere. Altså hverken deres egen målsætning eller minimum. Og så falder der brænde ned. Godt, at du anerkender at ledelsen selv har været med til at skabe risen til egen røv.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Du har ret i, at det ikke giver mening at melde noget "top" ud, men når ledelsen melder det ud, så er det den målestok, man går ud fra. Så længe den er der.

            Og jeg syntes den var hul i hovedet at melde ud - og havde levet med en noget nedtonet ambition om at være i behørig afstand fra nedrykning og så bygge derfra. Men ikke engang det så ledelsen ud til at kunne levere. Altså hverken deres egen målsætning eller minimum. Og så falder der brænde ned. Godt, at du anerkender at ledelsen selv har været med til at skabe risen til egen røv.

            MvH ChrisOB
            Så længe vi er enige om, at 'ledelsen' er mere end sportschefen, som er ansat som bestyrelsens forlængede arm.

            Jeg er med på, at man kan kritisere sportschefen for de spillere, der kommer ind; for integration i truppen, det sportslige set-up, mm. Helt fint, det er en del af jobbet. Men den evige skuffelse over, at Jesper Hansen ikke helt alene har sørget for, at vi ligger i top 6; den forstår jeg ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Så længe vi er enige om, at 'ledelsen' er mere end sportschefen, som er ansat som bestyrelsens forlængede arm.

              Jeg er med på, at man kan kritisere sportschefen for de spillere, der kommer ind; for integration i truppen, det sportslige set-up, mm. Helt fint, det er en del af jobbet. Men den evige skuffelse over, at Jesper Hansen ikke helt alene har sørget for, at vi ligger i top 6; den forstår jeg ikke.
              En god sportsdirektør kan, ligesom de enkelte spillere de med snilde, held og dygtighed gøre en forskel. Endda den afgørende forskel - da enhver sportsdirektør kommer med hver sit netværk og hver sin approach til scouting og des lige, der kan betyde at man henter den eller de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter.

              Og så handler modstanden imod JH også om det kommunikative, og den del er JH altså eneansvarlig for.

              Så jo, ledelsen er mere end en sportsdirektør og har altid været det, men derfor kan man godt forlange langt mere af den, der er ansat til at udføre det sportslige stykke arbejde, end det der er blevet leveret.

              Og så er sportsdirektøren altså ansat til at få os i TOP 6. Og når han ikke gør det, så er det farvel.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                At melde ambitionerne ud er vel noget der gøres for signalernes skyld... For fans, sponsorere, evt. nye spillere og hvad der nu ellers måtte være... Det er en måde klubberne fortæller hvor seriøse de vil tages i konkurrencen i dansk fodbold.
                Det kan vel også være en måde at holde sig selv til ilden på...

                Omvendt, så forstår jeg ikke hvorfor en klub skulle holde ambitionerne for sig selv...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Efter et forår med et point-snit på 2,0 indtil videre bliver det naturligvis let at være over-positiv; ligesom det var let at være over-negativ i efteråret.

                  Jeg ser det sådan, at vi ligger i et felt med 11-12 hold (afhængigt af om man regner FCM med) pt, hvor det kan blive til hvadsomhelst. At forvente top-6 giver ingen mening i den situation for mig - men jeg er med på, at den suppedas er klubben selv med til at skabe ved at 'melde stærkt ud', hvilket jeg ikke fatter en bjælde af. Jeg forstår så generelt ikke meningen med at melde 'top'-anything ud, men det er sikkert mig, der er håbløst gammeldags.

                  Samtidigt er vi i en mudret situation - ligesom mange andre klubber - hvor man begynder at sige farvel til en realistisk mulighed for at vinde et mesterskab (fordi der står "FCK - og enkelte svipsere" indgraveret i pokalen på forhånd). Det er også utopisk at regne med en kontinuerlig deltagelse i europæiske kampe; det kan max blive til et enkelt års HURRA-overraskelse (hvorefter holdet sandsynligvis bliver plukket for profiler).
                  Derfor skal der andre ting til at motivere en klub m vores størrelse og budget. Det kan være talentarbejde (FCN, FCM, AaB), 'regionens stolthed', evt. pokal-succés, det bedste fan-arbejde, mm. Her har OB - ligesom AGF - sovet gevaldigt i timen og kan pt ikke byde ind med så meget andet end traditionsklub-kortet; "øh, vi er ligesom meget ..øh ...gamle, ikk'? Vi har sgu været der længe!" [flot, Sherlock Holmes; og hvad kan I så byde ind med, udover en runken røv?]

                  Det er OBs helt store problem (og AGFs, som bedste pendant). Jeg synes fortsat, det er alt for nemt at gøre Jesper Hansen, eller hvem der end er sportschef, til syndebuk i den problematik; for den går meget længere tilbage, og den vil sandsynligvis stadigvæk trække spor i fremtiden. Der er sat nogle umiddelbart fornuftige tiltag i værk; men det kommer sandsynligvis til at tage noget tid, før man rigtigt kan se evt. afkast af dem. Håber virkelig, at vi kan få 3-4 points imod Randers, og at Esbjerg lige tager sig sammen i en enkelt kamp imod Horsens, sådan at vi kan afgøre tingene selv på hjemmebane - primært fordi det også vil give ro til at få ting op at køre.

                  Uanset hvordan det går, så vil der altid være en sportschef, som til en hver tid udfører bestyrelsens ordrer. Hvis man fyrer Jesper Hansen; så kommer der bare en ny. Og vi har haft værre folk end JH. Der findes sandsynligvis også bedre. Men hvis ikke der er klarhed over, hvilken vej klubben vil gå for på en eller anden måde at bryde dødvandet og forlade den hule "top-6"-retorik, så er det for mig nærmest lige meget, hvem der er sportschef. Det bliver alligevel sikkert de samme floskler og de samme 'profiler', der bliver hentet ind i jagten på pis-i-bukserne-for-at-holde-varmen succés.
                  Ja du har nok desværre ret FCK er en kæmpe magtfaktor, økonomi og setup syntes svært på nogle måde at kunne hamle op med, ærgeligt at det er sådan, og i grunden ikke specielt godt for dansk fodbold, uagtet at de samler lidt point sammen til diverse ranglister.

                  Hvis vi skal have nogen chance er det nok noget med + 100 mill. Ikke for at ønske nogen ondt, men håber de økonomisk kommer i uføre på et tidspunkt, men svært at forestille sig.

                  BIF har en fantastisk evne til at rejse nærmest ubegrænset mill.

                  Ledelsen har meldt ud at det ikke er den vej de vil gå men havde en stabil økonomi og et stabilt niveau. Hvis FCK mod forventning skulle fejle i en sæson håber jeg at vi på det tidspunkt er et af de hold der kan tage kampen op. Det sker jo heldigvis stadig, eks Leicester.

                  Så du har ret der skal også andre ting til i at fastholde interessen for OB, det er så der at man kan blive forsigtig optimist, man kan også være optimistisk og håbe på at OB kan spille noget seværdigt fodbold. Det er jo så lidt smag og behag hvilken spillestil man foretrækker

                  Comment


                    Den gode spørgsmål er om det gavner økonomien, at skrue ned. Udgifterne er lavere, men det går samme vej med salg, sponsorater, folkets opbakning til holdet, mærkevareren OB og også muligheden for at lande spændende talenter. Min påstand er at NT kommer til at dække stort set samme underskud. Hvis jeg var ham, så ville det være sjovt at ligge omkring BIF, og FCM. Det kræver naturligvis en god Sportsdirektør. En som kender markedet. En som ikke lukker vinduet fordi han ikke kan købe en uduelig reservespiller hos FCN.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Den gode spørgsmål er om det gavner økonomien, at skrue ned. Udgifterne er lavere, men det går samme vej med salg, sponsorater, folkets opbakning til holdet, mærkevareren OB og også muligheden for at lande spændende talenter. Min påstand er at NT kommer til at dække stort set samme underskud. Hvis jeg var ham, så ville det være sjovt at ligge omkring BIF, og FCM. Det kræver naturligvis en god Sportsdirektør. En som kender markedet. En som ikke lukker vinduet fordi han ikke kan købe en uduelig reservespiller hos FCN.
                      10000000% enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Den gode spørgsmål er om det gavner økonomien, at skrue ned. Udgifterne er lavere, men det går samme vej med salg, sponsorater, folkets opbakning til holdet, mærkevareren OB og også muligheden for at lande spændende talenter. Min påstand er at NT kommer til at dække stort set samme underskud. Hvis jeg var ham, så ville det være sjovt at ligge omkring BIF, og FCM. Det kræver naturligvis en god Sportsdirektør. En som kender markedet. En som ikke lukker vinduet fordi han ikke kan købe en uduelig reservespiller hos FCN.

                        Ja det må have kostet en masse, med tilskuersvigt få tv penge m.m, der er en mulighed for at tabet vil have være mindre eller ikke tabt været der hvis der var købt anderledes ind, og givet et større økonomisk råderum, men forstår på en måde godt ledelsen, der har ikke været meget der har lykkes alle årerne efter KB, eks. Poul Hansen der fik lov til at indgå dyre kontrakter, Så man har valgt at holde fast, det var vel også derfor JH blev valgt som sportsdirektør.

                        Råderummet var måske kun til en reservespiller fra FCN, da pengene allerede var afsat på forhånd til Helenius fra sommer.

                        Historikken omkring JH forstår jeg 100 %, håber bare på meget fremgang så vil en fyring ikke være tema, og de fleste vil kunne leve med ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Den gode spørgsmål er om det gavner økonomien, at skrue ned. Udgifterne er lavere, men det går samme vej med salg, sponsorater, folkets opbakning til holdet, mærkevareren OB og også muligheden for at lande spændende talenter. Min påstand er at NT kommer til at dække stort set samme underskud. Hvis jeg var ham, så ville det være sjovt at ligge omkring BIF, og FCM. Det kræver naturligvis en god Sportsdirektør. En som kender markedet. En som ikke lukker vinduet fordi han ikke kan købe en uduelig reservespiller hos FCN.
                          http://www.fyens.dk/ob/2016-regnskab...rtikel/3140234
                          Kan ikke læse hele artiklen men efteråret har vist kostet mindst 10 mill i tabte tvpenge og entre i forhold til forventet

                          Uholdbart hvis der ikke er fremgang i rest nedrykningsspil og den nye efterårsæson.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Efter et forår med et point-snit på 2,0 indtil videre bliver det naturligvis let at være over-positiv; ligesom det var let at være over-negativ i efteråret.

                            Jeg ser det sådan, at vi ligger i et felt med 11-12 hold (afhængigt af om man regner FCM med) pt, hvor det kan blive til hvadsomhelst. At forvente top-6 giver ingen mening i den situation for mig - men jeg er med på, at den suppedas er klubben selv med til at skabe ved at 'melde stærkt ud', hvilket jeg ikke fatter en bjælde af. Jeg forstår så generelt ikke meningen med at melde 'top'-anything ud, men det er sikkert mig, der er håbløst gammeldags.
                            Jeg syntes nu at det er ok at forvente noget top når man nu er en traditionsklub, har et af de største budgetter, stort opland i forhold til sponsorer og eneste superligaklub intet meget defineret område herunder også samarbejder med mindre klubber om talenter.
                            At man ikke er der er ene og alene et spørgsmål om forvaltningen ...


                            Samtidigt er vi i en mudret situation - ligesom mange andre klubber - hvor man begynder at sige farvel til en realistisk mulighed for at vinde et mesterskab (fordi der står "FCK - og enkelte svipsere" indgraveret i pokalen på forhånd). Det er også utopisk at regne med en kontinuerlig deltagelse i europæiske kampe; det kan max blive til et enkelt års HURRA-overraskelse (hvorefter holdet sandsynligvis bliver plukket for profiler).
                            Sagde man ikke det samme om BIF for år tilbage ... alle dynastier falder før eller siden .. enten fordi de bliver selvfede og dovne eller fordi nogen er mere innovative og hurtigere ...
                            Derfor skal der andre ting til at motivere en klub m vores størrelse og budget. Det kan være talentarbejde (FCN, FCM, AaB), 'regionens stolthed', evt. pokal-succés, det bedste fan-arbejde, mm. Her har OB - ligesom AGF - sovet gevaldigt i timen og kan pt ikke byde ind med så meget andet end traditionsklub-kortet; "øh, vi er ligesom meget ..øh ...gamle, ikk'? Vi har sgu været der længe!" [flot, Sherlock Holmes; og hvad kan I så byde ind med, udover en runken røv?]
                            I mine øjne kunne man holde mere fast i den strategi man (endelig) fremlagde efter KB fyringen ...

                            Det er OBs helt store problem (og AGFs, som bedste pendant). Jeg synes fortsat, det er alt for nemt at gøre Jesper Hansen, eller hvem der end er sportschef, til syndebuk i den problematik; for den går meget længere tilbage, og den vil sandsynligvis stadigvæk trække spor i fremtiden. Der er sat nogle umiddelbart fornuftige tiltag i værk; men det kommer sandsynligvis til at tage noget tid, før man rigtigt kan se evt. afkast af dem. Håber virkelig, at vi kan få 3-4 points imod Randers, og at Esbjerg lige tager sig sammen i en enkelt kamp imod Horsens, sådan at vi kan afgøre tingene selv på hjemmebane - primært fordi det også vil give ro til at få ting op at køre.

                            Uanset hvordan det går, så vil der altid være en sportschef, som til en hver tid udfører bestyrelsens ordrer. En bestyrelse udsteder mål og retningslinjer .. en sportsdirektør eksekverer ... der er (muligvis) i OB et misforhold hvor bestyrelsen blander sig i den daglige drift og/eller sportschefen ikke er stærk nok til at tage ansvar og handle på det ...Hvis man fyrer Jesper Hansen; så kommer der bare en ny. Forhåbentligt ..Og vi har haft værre folk end JH enig ... Der findes sandsynligvis også bedre. Men hvis ikke der er klarhed over, hvilken vej klubben vil gå for på en eller anden måde at bryde dødvandet og forlade den hule "top-6"-retorik, så er det for mig nærmest lige meget, hvem der er sportschef. Det bliver alligevel sikkert de samme floskler og de samme 'profiler', der bliver hentet ind i jagten på pis-i-bukserne-for-at-holde-varmen succes. Havde man nu turde være tro over for den masterplan man satte i søen for så mange år siden ville vi næppe stadig tale om "tage noget tid" .... men det gjorde man ikke .... og med "man" mener jeg bestyrelsen ... reelt kagler vi stadig mindst lige så meget rundt nu som under sportsudvalget og manglende strategi og sportschef/direktør ...
                            ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Det er nok lidt dybt vand jeg bevæger mig ud i, jeg anfægter på ingen måde at der tidligere er begået fejl, og har også været en del af de fleste som syntes at JH var ringe og burde udskiftes

                              Men syntes udviklingen er meget positiv, klar fremgang og KN har vist store evner til at få meget ud af truppen, eksempel vis da Izunna igen fik chancen, selv om vi havde vundet de sidste kampe, og han mildest talt ikke havde præsteret for os, KN fik ham så igang igen.

                              Måske for optimistisk og tager glæderene på forskud, har bare meget svært ved at tro at vi kan rykke ned, med det spil og den styrke vi har vist i de fleste af de sidste mange kampe.

                              Det er så på fornemmelser og tro på at vi fortsætter fremgangen, og vi i løbet af nogle sæsoner kan begynde at være stabilt med i top 6.

                              Hvis JH kan skaffe det KN ønsker, og være åben for hjælp til transfers fra vores scout m.m, forsætte og udbygge sammenholdet mellem fans og spillere, få flere på stadion m.m, må han gerne blive.
                              Jeg synes også der har været fremgang, men derfra er der stadig langt i min verden. Jeg er helt klart der hvor jeg vil se tingene bragt til ende før jeg tror på noget med denne klub. Det har været én lang historie af hvis og hvis, de sidste år.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Ja det må have kostet en masse, med tilskuersvigt få tv penge m.m, der er en mulighed for at tabet vil have være mindre eller ikke tabt været der hvis der var købt anderledes ind, og givet et større økonomisk råderum, men forstår på en måde godt ledelsen, der har ikke været meget der har lykkes alle årerne efter KB, eks. Poul Hansen der fik lov til at indgå dyre kontrakter, Så man har valgt at holde fast, det var vel også derfor JH blev valgt som sportsdirektør.

                                Råderummet var måske kun til en reservespiller fra FCN, da pengene allerede var afsat på forhånd til Helenius fra sommer.

                                Historikken omkring JH forstår jeg 100 %, håber bare på meget fremgang så vil en fyring ikke være tema, og de fleste vil kunne leve med ham.
                                Nåå ja, ham reserven fra FcN. Det var jo der vi satte overliggeren højt.
                                Haha, what a joke.
                                Og så blev Helenius jo en deal sidst i vinduet. Svært at tro på det har taget budgettet en hel måned før.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X