Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg syntes stadig ikke han har fået essensen af utilfredsheden med , lige som han ikke har sat sig ind i hvornår og hvorfor kritikken af JH startede samt hvorfor den er kun er taget til i styrke . Han kunne jo uden det ville bære ret tidskrævende sætte sig ned og tage JH's handler og udtalelser under lup så ville han nå et godt stykke ind til benet . Eller en tur her på debatten ville være gavnligt for ham så han kunne finde ud af af det ikke blot er en manglende angriber i dette vindue som præger utilfredsheden .
    Essensen? Som du beskriver det, korrekt, så er det jo "det hele" Utilfredsheden er jo meget mere end bare dårlige resultater. Det er arrogancen, ignoreringen af virkeligheden, kommunikationen, scoutingen, helheden, kulturen, karantæne politikken, you name it.

    Senest i reaktionen på Emil Ousagers læserbrev prøver Jesper Hansen jo at finde backing for sit eget virke ved at bruge Emils opfordring til at opbygge en kultur til at slå på egen tromme:

    "Jeg kan kun sige, at hvis nogen af de ting, han siger er rigtige, er det om noget vigtigt vi holder fast i det lange seje træk, vi er i gang med, i forhold til at ændre nogle af de ting, jeg også mener skal ændres i OB"

    Jesper Hansen i BT.

    Siger manden, der også har aktivt deltaget i at drive koryfæer ud af klubben og været med til at rekruttere spillere, der ikke får folk på stadion.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Når man beskylder os for at være "bagkloge" så mener jeg ikke, han har sat sig ind i sagen. Beskeden er henvendt til os, og så skal man have mere backing bag, hvis man vil tages seriøst. Så sælger han jo et falsk narrativ til Hr og Fru Danmark, hvor vi nu, qua hans status og goodwill hos det publikum, der lytter til programmet, bare vil fremstå som udelukkende mavesure individer, der ignorerer vores økonomiske situation og Jesper Hansens grundighed til fordel for "find galgen" som han selv formulerede det. Det er jo dét narrativ, som vi har kæmpet imod lige siden kritikken af Jesper Hansen startede - for flere vinduer siden. Så når han præsenterer det narrativ på så overfladisk en facon, fordi han selv ignorerede de faresignaler, der blev smidt frem længe før sæsonen gik i gang, og proklamerede os til at være medaljekandidater, så mener jeg ikke, at han HAR sat sig grundigt nok ind i sagen. På nogen måder.

      Det er en total ommer.

      MvH ChrisOB
      Det skriver han jo fordi han gættede os til at slutte som 2-3.
      Personligt gennemgik jeg hele truppen før sæsonstart, så jeg vil sgu ikke beskyldes for at være bagklog :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det skriver han jo fordi han gættede os til at slutte som 2-3.
        Personligt gennemgik jeg hele truppen før sæsonstart, så jeg vil sgu ikke beskyldes for at være bagklog :D.
        Jeg kunne ikke huske, om han var én af de "eksperter", der tippede os derop, men det får jo også bare sat tingene lidt i relief. I stedet for det handler om, hvor meget fejl, han selv tog, så har han jo en interesse i at få det til at se ud som om ingen kunne se det komme.

        Men det kunne vi altså. Og vi undsagde top 6 målsætningen. Latterliggjorde "ekspertenes" top 3 forudsigelser. Og ikke bare ud fra "gæt".

        Vi havde måske ikke set os ligge næst sidst, men denne detalje er bare EKSTRA brændstof til en allerede eksisterende kritik - og dom. Brüchmann tror vel også kritikken forstummer, hvis vi redder os sikkert fra nedrykning.

        Manden har, i hvert fald i dette tilfælde, en alt for overfladisk tilgang. Indrøm nu bare, at du tog fejl af OB i stedet for at pege fingre af folk, der lever og ånder OB.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg kunne ikke huske, om han var én af de "eksperter", der tippede os derop, men det får jo også bare sat tingene lidt i relief. I stedet for det handler om, hvor meget fejl, han selv tog, så har han jo en interesse i at få det til at se ud som om ingen kunne se det komme.

          Men det kunne vi altså. Og vi undsagde top 6 målsætningen. Latterliggjorde "ekspertenes" top 3 forudsigelser. Og ikke bare ud fra "gæt".

          Vi havde måske ikke set os ligge næst sidst, men denne detalje er bare EKSTRA brændstof til en allerede eksisterende kritik - og dom. Brüchmann tror vel også kritikken forstummer, hvis vi redder os sikkert fra nedrykning.

          Manden har, i hvert fald i dette tilfælde, en alt for overfladisk tilgang. Indrøm nu bare, at du tog fejl af OB i stedet for at pege fingre af folk, der lever og ånder OB.

          MvH ChrisOB
          Det gjorde han :)!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
            Nogen der har læst det her?
            http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
            rammer sgu meget godt synes jeg
            Et svar fra Ove P til kritikken af Ousager:
            http://www.bt.dk/superligaen/angrebe...re-uden-format
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3123129
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Man skal huske på, hvad det var for et job, Ove P. blev ansat til at fuldføre. Derfor er jeg heller ikke enig i Ousagers kritik.

                http://obstruktion.dk/manglede-ove-p-format/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Man skal huske på, hvad det var for et job, Ove P. blev ansat til at fuldføre. Derfor er jeg heller ikke enig i Ousagers kritik.

                  http://obstruktion.dk/manglede-ove-p-format/
                  Helt enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Man skal huske på, hvad det var for et job, Ove P. blev ansat til at fuldføre. Derfor er jeg heller ikke enig i Ousagers kritik.

                    http://obstruktion.dk/manglede-ove-p-format/
                    Hvilket Ove P. Også selv fik nævnt og mindet folk om. Det er den klassiske historie om Ove P. Folk forholder sig ikke til realiteten og den situation han har været i. Han er kanondygtig til det han gør, men får ALDRIG anerkendelse nok for det. Jeg har sgu lidt ondt af ham, og ønsker ham kun det bedste.

                    Heldigvis har vores fans sat pris på hans gøren i klubben. Han blev hyldet fint i hans tid her, og husker da også en kamp i Hobro, hvor han selvfølgelig trænede Hobro, hvor han blev råbt op og takket af vores fans.

                    Det er hvad jeg elsker ved vores klub. Vi glemmer sgu ikke når folk gør gode ting for klubben. Om de så har været her et halvt år, eller ti år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Hvilket Ove P. Også selv fik nævnt og mindet folk om. Det er den klassiske historie om Ove P. Folk forholder sig ikke til realiteten og den situation han har været i. Han er kanondygtig til det han gør, men får ALDRIG anerkendelse nok for det. Jeg har sgu lidt ondt af ham, og ønsker ham kun det bedste.

                      Heldigvis har vores fans sat pris på hans gøren i klubben. Han blev hyldet fint i hans tid her, og husker da også en kamp i Hobro, hvor han selvfølgelig trænede Hobro, hvor han blev råbt op og takket af vores fans.

                      Det er hvad jeg elsker ved vores klub. Vi glemmer sgu ikke når folk gør gode ting for klubben. Om de så har været her et halvt år, eller ti år.
                      Lige præcis!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Hvilket Ove P. Også selv fik nævnt og mindet folk om. Det er den klassiske historie om Ove P. Folk forholder sig ikke til realiteten og den situation han har været i. Han er kanondygtig til det han gør, men får ALDRIG anerkendelse nok for det. Jeg har sgu lidt ondt af ham, og ønsker ham kun det bedste.

                        Heldigvis har vores fans sat pris på hans gøren i klubben. Han blev hyldet fint i hans tid her, og husker da også en kamp i Hobro, hvor han selvfølgelig trænede Hobro, hvor han blev råbt op og takket af vores fans.

                        Det er hvad jeg elsker ved vores klub. Vi glemmer sgu ikke når folk gør gode ting for klubben. Om de så har været her et halvt år, eller ti år.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Man skal huske på, hvad det var for et job, Ove P. blev ansat til at fuldføre. Derfor er jeg heller ikke enig i Ousagers kritik.

                          http://obstruktion.dk/manglede-ove-p-format/
                          Det er så spørgsmålet hvem der viser manglede format her. Der er flere ting som er tvivlsomt i hans læserbrev. Jeg er ikke imponeret af Ausager efter det han skriver.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det er så spørgsmålet hvem der viser manglede format her. Der er flere ting som er tvivlsomt i hans læserbrev. Jeg er ikke imponeret af Ausager efter det han skriver.
                            Så fordi du er vild med Ove P, så stiller du spørgsmålstegn ved én der er opvokset i OB, og som har været OB-fan det meste af sit liv? Mangel på format?

                            Ousager kalder bare en spade for en spade, noget som er en udtalt mangelvare både på direktionsgangen og herinde. Men det flegner folk, med hang til at lukke realiteter ude, så gang på gang over. Sørgeligt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Ousager er en god fyr, og har alle dage været det. Intet ondt om ham, og han kan udtale præcis hvad han har lyst til. Skidt pyt med de uskrevne regler.

                              Jeg synes det er fint med debatten, og lur mig ikke om at størstedelen af tingene han nævner, rent faktisk var en realitet dengang. Han rammer den med Ove P. rimelig dårligt, men ellers synes jeg det er fornuftigt at nogen endelig åbner munden.

                              Jeg kan også godt tvivle på at Roy Carroll er mødt op fuld til en træning? Jeg ved der tidligere har været problemer med hans alkoholmisbrug, men hørte det ikke fortiden til? Havde han ikke lagt alkoholen på hylden, og gik til AA møder? Det mindes jeg han selv nævnte i et interview. Med det sagt, så kan man selvfølgelig godt falde i igen, men ja.. Det er underordnet, fuld eller ej - Han vandt det gyldne bur, og så har det ikke påvirket ham tilstrækkeligt. :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Ousager er en god fyr, og har alle dage været det. Intet ondt om ham, og han kan udtale præcis hvad han har lyst til. Skidt pyt med de uskrevne regler.

                                Jeg synes det er fint med debatten, og lur mig ikke om at størstedelen af tingene han nævner, rent faktisk var en realitet dengang. Han rammer den med Ove P. rimelig dårligt, men ellers synes jeg det er fornuftigt at nogen endelig åbner munden.

                                Jeg kan også godt tvivle på at Roy Carroll er mødt op fuld til en træning? Jeg ved der tidligere har været problemer med hans alkoholmisbrug, men hørte det ikke fortiden til? Havde han ikke lagt alkoholen på hylden, og gik til AA møder? Det mindes jeg han selv nævnte i et interview. Med det sagt, så kan man selvfølgelig godt falde i igen, men ja.. Det er underordnet, fuld eller ej - Han vandt det gyldne bur, og så har det ikke påvirket ham tilstrækkeligt. :-)
                                De fleste af de historier hørte jeg allerede dengang, så jeg tror på dem. Med mindre Ousager er lystløgner. Det tvivler jeg personligt på.

                                De særstillinger vores udenlandske spillere fik dengang var med til at rokke ved truppen og klubbens kultur - alle deres fremragende præstationer aside.

                                Det her handler ikke om at Ove P skal bashes - det handler om at slå fast, at fordi han var dygtig til den bundne opgave, han fik - at redde os - betyder ikke, han var og er god nok til at være med til at bygge OB op nu. Det lader visse folk til at tro. Jeg er ikke enig i den vurdering og det er Ousager heller ikke.

                                Betyder det, at det er ham der mangler format? Hvis det ikke var fordi, at vores klub står i en ekstraordinær situation, så ville jeg under normale omstændigheder sige "ja". Men her er der tale om en OB fan med indgående kendskab til fortid og kultur, som udtaler sig, så de eneste der mangler format, er dem, der tror HAN lyver.

                                Jeg har ikke set Helveg, Bisgaard og Absalonsen været ude for at undsige Ousagers påstande. Hvorfor mon?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X