Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Godt skrevet, måske skulle du sende til PB. Det kunne jo være, at han ville kigge lidt på fakta. Tror viden om OB generelt er lavt hos journalister og derfor bliver artikler meget skrevet på mavefornemmelser

    Comment


      Jeg tilslutter mig også Sheeds tirade mod sportspressen. Særligt Mediano burde kunne gøre det bedre når det er saglighed og dybde man slår sig op på. Jeg synes absolut flertallet herinde har gode argumenter hvorfor JH er en fiasko.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Godt indlæg Sheeds. Håber på at PB læser med herinde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Godt indlæg Sheeds. Håber på at PB læser med herinde
          Jeg har delt det med ham på twitter (hvor han følger Skygger over Ådalen). Han plejer at være ret lydhør.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            "De fleste fans var enige i at det var et godt transfervindue." Nej Peter Brüchmann; det er ganske enkelt ikke rigtigt. Vi var enige i, at det så bedre ud end de forrige; men der var stadig nogen, der satte spørgsmålstegn ved at alternativerne til vores angribere var Thomas Mikkelsen. Satte spørgsmålstegn ved om spillestilen kunne holde uden Rasmus Falk. Satte spørgsmålstegn ved det sunde i, at en ny spiller straks gik og overtog anførerbindet. Og da sæsonen gik i gang var der nogen, der satte spørgsmålstegn ved om konstellationen Izunna/El Mak var den rigtige konstellation på midtbanen; og på det tidspunkt var vinduet stadig åbent. Ja vi nåede endda at spille 7 kampe før det vindue var lukket. Og på det tidspunkt havde vi vundet én kamp (over det yngste Superligahold nogensinde)

            Det Peter Brüchmann gør er at tage hans egen vurdering af vinduet - og sammenholder det med andre eksperters; og tager ordene "Dette transfervindue har været bedre end de forrige" og ophøjer det til "De fleste fans mente, det var et godt transfervindue". Sammenlignet med tidligere, så det sådan ud, men kun sammenlignet med tidligere. Virkeligheden viste, at der manglede sammenhæng og at Jönsson på ingen måder, som Jesper Hansen udtalte "var bedre end Rasmus Falk på visse områder"

            Og dér kommer punkt nr. 2 i "lynch-stemningen", som flere har pointet ud: Sammenhængen imellem hvad man siger, og hvad man så gør. Og hvad vi ser.

            Brüchmann er hoppet i sin egen sovs og har ikke tænkt sig at hoppe op ad den - men kommer i stedet med i bedste fald misforståede - i værste fald falske beskrivelser af vores muligheder, vores talentopbygning.

            Det eneste rigtige, han sagde var det om ancienniteten - hvilket OGSÅ var et punkt fra nogen af os, både før sæsonen gik i gang - og mens vinduet var åbent.

            Så enten har han kun læst den del om, at vi ikke bryder os om ham - eller også har han overhovedet ikke læst med - men har fra tredjehånd hørt, at der er negativ stemning omkring ham.

            Det er fair at mene at dommen er hård - men det har overhovedet ikke noget at gøre med "bagklogskab", og jeg er lige så skuffet og vred som flere af jer andre omkring det.

            Det er ganske enkelt horribelt journalistisk arbejde.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg har delt det med ham på twitter (hvor han følger Skygger over Ådalen). Han plejer at være ret lydhør.
              Tak Onkel

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                "De fleste fans var enige i at det var et godt transfervindue." Nej Peter Brüchmann; det er ganske enkelt ikke rigtigt. Vi var enige i, at det så bedre ud end de forrige; men der var stadig nogen, der satte spørgsmålstegn ved at alternativerne til vores angribere var Thomas Mikkelsen. Satte spørgsmålstegn ved om spillestilen kunne holde uden Rasmus Falk. Satte spørgsmålstegn ved det sunde i, at en ny spiller straks gik og overtog anførerbindet. Og da sæsonen gik i gang var der nogen, der satte spørgsmålstegn ved om konstellationen Izunna/El Mak var den rigtige konstellation på midtbanen; og på det tidspunkt var vinduet stadig åbent. Ja vi nåede endda at spille 7 kampe før det vindue var lukket. Og på det tidspunkt havde vi vundet én kamp (over det yngste Superligahold nogensinde)

                Det Peter Brüchmann gør er at tage hans egen vurdering af vinduet - og sammenholder det med andre eksperters; og tager ordene "Dette transfervindue har været bedre end de forrige" og ophøjer det til "De fleste fans mente, det var et godt transfervindue". Sammenlignet med tidligere, så det sådan ud, men kun sammenlignet med tidligere. Virkeligheden viste, at der manglede sammenhæng og at Jönsson på ingen måder, som Jesper Hansen udtalte "var bedre end Rasmus Falk på visse områder"

                Og dér kommer punkt nr. 2 i "lynch-stemningen", som flere har pointet ud: Sammenhængen imellem hvad man siger, og hvad man så gør. Og hvad vi ser.

                Brüchmann er hoppet i sin egen sovs og har ikke tænkt sig at hoppe op ad den - men kommer i stedet med i bedste fald misforståede - i værste fald falske beskrivelser af vores muligheder, vores talentopbygning.

                Det eneste rigtige, han sagde var det om ancienniteten - hvilket OGSÅ var et punkt fra nogen af os, både før sæsonen gik i gang - og mens vinduet var åbent.

                Så enten har han kun læst den del om, at vi ikke bryder os om ham - eller også har han overhovedet ikke læst med - men har fra tredjehånd hørt, at der er negativ stemning omkring ham.

                Det er fair at mene at dommen er hård - men det har overhovedet ikke noget at gøre med "bagklogskab", og jeg er lige så skuffet og vred som flere af jer andre omkring det.

                Det er ganske enkelt horribelt journalistisk arbejde.

                MvH ChrisOB
                Jeg er sådan set 100% enig i alt.. Men hvis jeg skulle tage ham 2% i forsvar(fordi jeg generelt godt kan lide ham og syntes han gør et godt arbejde i SL verden) så ville det være at han umuligt kan være 100% inde i alt hvad der foregår i OB og diverse sociale medier som beskæftiger sig med OB som vi hardcore er..
                Han skal jo i realiteten være dybt inde i stoffet på 14 forskellige klubber. Vi skal kun være inde i 1.. Jeg aner sgu ikke meget om de andre 13 end hvad vi ser på bold.dk osv... Så på det grundlag bærer jeg en anelse over med ham. Men også kun en anelse.

                Jeg håber dog han læser Sheeds indlæg(gerne også andre herinde fra) og tænker sig om en ekstra gang inden han analyserer os hardcore fans ift Jesper Hansen og OB's situation..

                Comment


                  http://www.bt.dk/fodbold/fuld-til-su...direktoer-igen

                  Den ryger lige ind her....selv om det ikke kun handler om JH.
                  Men pudsigt man fokusere på Ove P., der har da været en del andre dårlige beslutninger i den perioder.....Poul Hansen, HC, JH selv samt en perlerække af spillere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er sådan set 100% enig i alt.. Men hvis jeg skulle tage ham 2% i forsvar(fordi jeg generelt godt kan lide ham og syntes han gør et godt arbejde i SL verden) så ville det være at han umuligt kan være 100% inde i alt hvad der foregår i OB og diverse sociale medier som beskæftiger sig med OB som vi hardcore er..
                    Han skal jo i realiteten være dybt inde i stoffet på 14 forskellige klubber. Vi skal kun være inde i 1.. Jeg aner sgu ikke meget om de andre 13 end hvad vi ser på bold.dk osv... Så på det grundlag bærer jeg en anelse over med ham. Men også kun en anelse.

                    Jeg håber dog han læser Sheeds indlæg(gerne også andre herinde fra) og tænker sig om en ekstra gang inden han analyserer os hardcore fans ift Jesper Hansen og OB's situation..
                    Det er hans arbejde at være informeret. Jeg tænker, at hvis du fik penge for at være informeret om superligaen, så vil du vide rigtigt meget om samtlige Superligaklubber og ikke kun OB :o)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Det er hans arbejde at være informeret. Jeg tænker, at hvis du fik penge for at være informeret om superligaen, så vil du vide rigtigt meget om samtlige Superligaklubber og ikke kun OB :o)
                      Og han ved jo også meget. Rigtig meget. Men kan jo umuligt være 100% på alt og alle. Sidde på samtlige forums og facebook tråde og tærske samtlige indlæg igennem. Sætte sig ind i ungdomsafdelinger, læse træningstråde, reserveholdskampe osv osv...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og han ved jo også meget. Rigtig meget. Men kan jo umuligt være 100% på alt og alle. Sidde på samtlige forums og facebook tråde og tærske samtlige indlæg igennem. Sætte sig ind i ungdomsafdelinger, læse træningstråde, reserveholdskampe osv osv...
                        Man kan jo så mene at hvis han udtaler sig om noget så burde han have sat sig bare en smule ind i sagen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Man kan jo så mene at hvis han udtaler sig om noget så burde han have sat sig bare en smule ind i sagen .
                          Det syntes jeg også at han har. Bare ikke nok til os hardcore. Det var nok et lidt mere hr og fru DK indlæg plus det løse..
                          Prøver ikke at være på tværs her. Havde også håbet på en mere dybdegående analyse og forventer også mere af ham i fremtiden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det syntes jeg også at han har. Bare ikke nok til os hardcore. Det var nok et lidt mere hr og fru DK indlæg plus det løse..
                            Prøver ikke at være på tværs her. Havde også håbet på en mere dybdegående analyse og forventer også mere af ham i fremtiden
                            Jeg syntes stadig ikke han har fået essensen af utilfredsheden med , lige som han ikke har sat sig ind i hvornår og hvorfor kritikken af JH startede samt hvorfor den er kun er taget til i styrke . Han kunne jo uden det ville bære ret tidskrævende sætte sig ned og tage JH's handler og udtalelser under lup så ville han nå et godt stykke ind til benet . Eller en tur her på debatten ville være gavnligt for ham så han kunne finde ud af af det ikke blot er en manglende angriber i dette vindue som præger utilfredsheden .
                            Last edited by Magge; 14-02-2017, 10:26.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg syntes stadig ikke han har fået essensen af utilfredsheden med , lige som han ikke har sat sig ind i hvornår og hvorfor kritikken af JH startede samt hvorfor den er kun er taget til i styrke . Han kunne jo uden det ville bære ret tidskrævende sætte sig ned og tage JH's handler og udtalelser under lup så ville han nå et godt stykke ind til benet .
                              Og så er han også blevet gjort opmærksom på det en del gange efterhånden... Debatten har feks. været med ham mange gange på twitter, og startede allerede i efteråret...
                              Han burde måske nok have en anelse bedre føling med det.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det syntes jeg også at han har. Bare ikke nok til os hardcore. Det var nok et lidt mere hr og fru DK indlæg plus det løse..
                                Prøver ikke at være på tværs her. Havde også håbet på en mere dybdegående analyse og forventer også mere af ham i fremtiden
                                Når man beskylder os for at være "bagkloge" så mener jeg ikke, han har sat sig ind i sagen. Beskeden er henvendt til os, og så skal man have mere backing bag, hvis man vil tages seriøst. Så sælger han jo et falsk narrativ til Hr og Fru Danmark, hvor vi nu, qua hans status og goodwill hos det publikum, der lytter til programmet, bare vil fremstå som udelukkende mavesure individer, der ignorerer vores økonomiske situation og Jesper Hansens grundighed til fordel for "find galgen" som han selv formulerede det. Det er jo dét narrativ, som vi har kæmpet imod lige siden kritikken af Jesper Hansen startede - for flere vinduer siden. Så når han præsenterer det narrativ på så overfladisk en facon, fordi han selv ignorerede de faresignaler, der blev smidt frem længe før sæsonen gik i gang, og proklamerede os til at være medaljekandidater, så mener jeg ikke, at han HAR sat sig grundigt nok ind i sagen. På nogen måder.

                                Det er en total ommer.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X