Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHar vist aldrig været kendt for, at gøre alle glade, så det lever jeg nok med.
Men jeg gætter på at han nok skal kommentere på det selv.
Så jeg trækker mig her og fortsætter med at være kritisk og total ukonstruktiv der hvor det virkelig gælder..
Nemlig kampen mod Jesper Hansen og hans virke i OB
Comment
-
Jeg ved heller ikke om troll lige er det rigtige at kalde ham, det vil jeg nu ikke gøre, men det er da ikke første gang han holder lav profil et døgns tid når jeg har forsøgt at vride et svar ud af ham, men det er jo mere bare en stil han måske har end det er at være troll... Synes så det er lidt slapt i dette tilfælde, ikke bare kan give et svar, også fordi han selv startede debatten ved netop at stille spørgsmål til noget en anden bruger meldte ud... men nok om det, troll synes jeg nu ikke han er, og som tidligere nævnt så har jeg med hans manglende svar jo nok også fået et form for svar...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg ved heller ikke om troll lige er det rigtige at kalde ham, det vil jeg nu ikke gøre, men det er da ikke første gang han holder lav profil et døgns tid når jeg har forsøgt at vride et svar ud af ham, men det er jo mere bare en stil han måske har end det er at være troll... Synes så det er lidt slapt i dette tilfælde, ikke bare kan give et svar, også fordi han selv startede debatten ved netop at stille spørgsmål til noget en anden bruger meldte ud... men nok om det, troll synes jeg nu ikke han er, og som tidligere nævnt så har jeg med hans manglende svar jo nok også fået et form for svar...
Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMen du er i tvivl?
Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
Det i sig selv er jo nærmest det modsatte af en trolls opførsel, så Kaspernon vil ikke kalde dig troll - men kæmper i stedet med at finde det eller de rette ord.
Jeg ville personligt kalde dig "engageret OB fan med et modsat synspunkt" og derfor har jeg absolut intet problem med at "fodre" dig - hvis du forstår, hvad jeg mener? Spørgsmålet er så bare om det gælder den modsatte vej. Det kan man have sine tvivl om nogle gange...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
Om det er dit motiv som sådan, kan jeg intet vide om, og derfor kan min udtalelse jo aldrig være en dom over dig som person, blot en oplevelse af og en reaktion på en bestemt debatadfærd. En adfærd alle kan komme til over en lang karriere som skribent i visse situationer og perioder, men ikke desto mindre en uønskelig adfærd for en god debat.
Comment
-
Der har været nogen gange i debatter om JH...
Og så husker jeg en debat ud fra en liste jeg lavede over hvad jeg fandt som gode og dårlige indkøb... du var, ud fra en JH udmelding, ikke enig og ville flytte en del spillere fra dårlige til gode, men det kneb af få præciseret hvilke spillere du snakkede om... og da jeg pressede på for svar, så endte det da også med at det kun var 1-2 navne du kom op med... Det var lidt tungt at debattere der...
Udover det, så drillede jeg dig lidt med det på et senere tidspunkt(hvis du husker det) hvor du havde hevet argumentet frem igen, trods du den første gang blev præsenteret for fact fortalt direkte fra JHs mund, og at den ene af de spillere ikke kun bruges i dit argument, hvilket stort set efterlod dig uden argument... og som den første gang, så forklarede jeg dette... Der gik der dagevis hvor jeg ikke fik en reaktion, og da den endelig kom, så var det et indlæg om at jeg lige måtte indvi dig i hvad jeg snakkede om...
Så sidder jeg lidt med en idé om at du måske bare er lidt ligeglad og lukker øjnene for en stund, for så kan de være den går alligevel...
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTror mere han mener du engagerer dig i diskussioner, men når nogen udfordrer din logik, så vender du sjældent tilbage, og hvis du gør, så kan man nærmest smage igennem skærmen, hvor stor en foragt du har overfor dem, der har udfordret dig. Hvis jeg nu skulle gætte - frit fra leveren... ;-)
Det i sig selv er jo nærmest det modsatte af en trolls opførsel, så Kaspernon vil ikke kalde dig troll - men kæmper i stedet med at finde det eller de rette ord.
Jeg ville personligt kalde dig "engageret OB fan med et modsat synspunkt" og derfor har jeg absolut intet problem med at "fodre" dig - hvis du forstår, hvad jeg mener? Spørgsmålet er så bare om det gælder den modsatte vej. Det kan man have sine tvivl om nogle gange...
MvH ChrisOBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej, er egentlig ikke i tvivl... Chris beskriver det bedre end jeg selv lige kunne...
Der har været nogen gange i debatter om JH...
Og så husker jeg en debat ud fra en liste jeg lavede over hvad jeg fandt som gode og dårlige indkøb... du var, ud fra en JH udmelding, ikke enig og ville flytte en del spillere fra dårlige til gode, men det kneb af få præciseret hvilke spillere du snakkede om... og da jeg pressede på for svar, så endte det da også med at det kun var 1-2 navne du kom op med... Det var lidt tungt at debattere der...
Udover det, så drillede jeg dig lidt med det på et senere tidspunkt(hvis du husker det) hvor du havde hevet argumentet frem igen, trods du den første gang blev præsenteret for fact fortalt direkte fra JHs mund, og at den ene af de spillere ikke kun bruges i dit argument, hvilket stort set efterlod dig uden argument... og som den første gang, så forklarede jeg dette... Der gik der dagevis hvor jeg ikke fik en reaktion, og da den endelig kom, så var det et indlæg om at jeg lige måtte indvi dig i hvad jeg snakkede om...
Så sidder jeg lidt med en idé om at du måske bare er lidt ligeglad og lukker øjnene for en stund, for så kan de være den går alligevel...
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er lidt ærgerligt at du ikke selv fik lov at svare med dine egne ord ... never mind. Jeg husker ingen af dine eksempler, og egentlig havde jeg også forestillet mig et link eller to til dine udsagn. Det er faktisk også muligt jeg ikke har ser dem ( hvis de er der). Det er bare ikke alt jeg ser herinde til trods for at jeg kikker flere gange dagligt. SUs ynkelige forsøg på at høre mig til troll er udover at være ynkelig også fuldstændig forfejlet. Jeg kommet under ingen omstændigheder til at klappe hælene sammen og agere "medløber" i fht. til den skare af kritikkere der mere eller mindre unuanceret giver los for hvad der nu trykker dem. Hvis det faktum er nok til at jeg skal ligger under for troll-anklager er der vist mange der er i samme båd. Uenigheden går som bekendt begge veje og ingen (heller ikke SU) har patent på sandheden.
flere herinde der også er det... men i forhold til at klappe hælene sammen og agere "medløber" så tænker jeg at det nok netop handler om at folk ikke rigtig mener at have set dig kritisere JH, men at du derimod altid finder en måde at give ham credit på i stedet, nuanceret som unuanceret. Og det er da også helt fair, men ligesom at du reagere på folk der kritisere, så reagere folk jo også den anden vej... Det var det jeg senest gjorde den anden dag hvor jeg forsøgte at hive et svar ud af dig, fordi du bare drejede det til en positiv JH ting, uden belæg for det.
Du reagerede selv, på fair og berettiget vis, på et negativt indlæg ved at stille spørgsmål til en anden brugers viden, og på samme måde stillede jeg så et spørgsmål til din viden. Derfor tænkte jeg du ville svare...
Ps. Et enkelt link. Og så kan du jo selv prøve at se hvor lang tid du var om at give det ikke-svar jeg hentyder til (det sidste af mine eksempler i mit forrige indlæg) http://forum.ob.dk/showthread.php?153-Jesper-Hansen&p=84301&viewfull=1#post84301
Og mht. det fact jeg snakker om, at det var Skogseid selv som ville have en kort kontrakt og at JH gerne så ham som en permanent løsning, så er citatet fra JH her (hvis du af en eller anden grund stadig skulle være i tvivl den dag i dag) http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...t-ob-kontrakt/Last edited by Kaspernon; 09-02-2017, 15:26.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment