Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Hvor er det tankevækkende, at der ikke er et mange, der skriver kommentarer på Facebook, der omhandler selve træningslejren. Folk er ligeglade med om vejret er godt, og hvor kort/lang tid, der er til sæsonstart - der er ikke ret mange der synes at glæde sig til den sæsonstart!
Få fingrene ud af ørerne og kom ind i kampen. Jeres fans er utilfredse - deal with it! Anerkend at vi eksisterer - anerkend vores bekymringer.
Få vokset jer nogle nosser!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet nytter ikke noget at være gal på Martin Davidsen over, at han ikke er en anden, end den han er.
Vær i stedet gal på de danske medier over, at de ikke ved nok om OB til at komme med en kvalificeret kritik. Det gælder især vores egen lokalpresse, der er topmålet af fadøllet middelmådighed...OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDet er jo samme snak, som da vi sagde farvel til Falk. Så var der pludselig flere spillere i gruppen, som på nogle parametre var bedre end ham. Kan ikke huske om det var Kent ell Jespers udtalelser.
http://www.bt.dk/superligaen/skuffende-saesonstart-i-aadalen-hvor-blev-obturen-afLast edited by Magge; 01-02-2017, 20:17.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægNu er Jesper Hansen jo kun en del af problemet. Der sidder nogle megarige ejere der ikke vil bruge de penge det koster at lave en topklub - det er både på spillermaterialet, træningsfaciliteter og bygninger, herunder stadion. På den måde er fodbolden i Odense langt væk fra succes. Ejerne må ud.
Samtidig synes jeg at Kent Nielsen HAR underpræsteret med truppen - han er ikke god nok. Og sådan er dét bare.
Hvordan vil du helt præcis få ejerne ud?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det er jo også en af grundende til at vi hentede den stab ind vi har... JH fordi man vurderede at han havde evnerne til at manøvrere med mindre budgetter end hvad vi tidligere havde i OB, og KN fordi man vurderede han havde evnerne til at få mere ud af en trup end hvad den egentlig kunne præstere, og mere end hvad andre kunne få ud af den...
Der var tegning til noget af det rigtige i sidste sæson, men det er jo bare gået fuldstændig galt, og de kan ikke bære det...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Slettet. Bare fyr Jesper Hansen.Last edited by StateTrooper; 02-02-2017, 11:25.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægSlettet. Bare fyr Jesper Hansen
Det er en psykisk betegnelse du ikke har ret til at smække på personen Jesper Hansen.
Jeg er helt på det rene med, at jeg bevæger mig på grænsen med f.eks "uduelige umulius", men imo så er "psykopat" over stregen, og det afsporer altså den ellers retfærdige harme.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNok er jeg vred på ham, men jeg synes immervæk, det er langt over stregen at kalde manden for "psykopat". Også selv om hvis du siger det med "glimt i øjet" og des lige.
Det er en psykisk betegnelse du ikke har ret til at smække på personen Jesper Hansen.
Jeg er helt på det rene med, at jeg bevæger mig på grænsen med f.eks "uduelige umulius", men imo så er "psykopat" over stregen, og det afsporer altså den ellers retfærdige harme.
MvH ChrisOB
Jeg prøver at holde mig til mere faktuelle betegnelse som løgner og inkompetent..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Syntes også at det er at gå over grænsen. Vi skal prøve at holde det så sagligt som muligt selvom det godt nok er svært i disse dage..
Jeg prøver at holde mig til mere faktuelle betegnelse som løgner og inkompetent..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNok er jeg vred på ham, men jeg synes immervæk, det er langt over stregen at kalde manden for "psykopat". Også selv om hvis du siger det med "glimt i øjet" og des lige.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægFuldstændig enig! Den er over grænsen!
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg, efter min mening, faktuel forkert. Jesper Hansen virker som en sympatisk og empatisk fyr, der lader sig gå på af den nuværende situation. Det ville en psykopat ikke gøre. Jeg tror grundlæggende Jesper Hansen er et ganske rart menneske, der er endt på en position han ikke har værktøj i kassen til at ændre på...
Mvh
MaxHH
At han så ikke altid gør os fodboldfans tilfredse, er jo en helt anden sag.
Du og jeg er jo heller ikke altid enige om alt, men det ændrer da ikke på, at jeg også til tider finder, at du er en rar fyr :D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJesper Hansen ER en rar fyr.
At han så ikke altid gør os fodboldfans tilfredse, er jo en helt anden sag.
Du og jeg er jo heller ikke altid enige om alt, men det ændrer da ikke på, at jeg også til tider finder, at du er en rar fyr :D
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg, efter min mening, faktuel forkert. Jesper Hansen virker som en sympatisk og empatisk fyr, der lader sig gå på af den nuværende situation. Det ville en psykopat ikke gøre. Jeg tror grundlæggende Jesper Hansen er et ganske rart menneske, der er endt på en position han ikke har værktøj i kassen til at ændre på...
Mvh
MaxHH
Comment
Comment