Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Ny hjemmebane-trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    Normalt er jeg til de brede "traditionelle" striwer, men jeg synes faktisk den her er pisse fed!

    Hvis jeg skulle finde én ting at kritisere ved den, er det at ODENSE burde stå under nummeret og spillernavnet over :-)
    "Ingen over klubben" er vist filosofien bag det sidste, du nævner. Det signal kan jeg meget godt lide

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Klart mest til den "gamle", men den "nye" gjorde bedre indtryk i dag end jeg havde frygtet, tror jeg overlever
      Enig, var egentligt positivt overrasket, da jeg først så trøjen på spillerne, fra afstand ser striberne faktisk mere markante ud, og jeg fik egentligt fornemmelsen af, at det var en rigtig OB trøje, så jeg overlever sgu også.

      Comment


        Jeg er stadig ikke vild med den. Den ligner stadig en FCK-trøje - specielt på ryggen. Det der med "ingen over klubben" er selvfølgelig et meget fedt signal at sende, men jeg synes sgu det ser latterligt ud med "Odense" over nummeret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg er stadig ikke vild med den. Den ligner stadig en FCK-trøje - specielt på ryggen. Det der med "ingen over klubben" er selvfølgelig et meget fedt signal at sende, men jeg synes sgu det ser latterligt ud med "Odense" over nummeret.
          Sådan er vi så forskellige. Jeg synes det er fedt der står Odense over nummeret.

          Comment


            Odense over nummeret er et fint signal, er bare mere til navnet henover nummeret.

            Der sidder en trøje designer oppe i Århus og knækker sig af grin over den trøje og mangle på striwerne.. de streger flyder jo ud når man er på stadion...

            Det bliver ikke en jeg betaler fuld pris på eller halv på... men hey halv pris på den gamle og det er da en af de bedre...

            Comment

            Working...
            X