Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Ny hjemmebane-trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Det er en ODENSE trøje IKKE en OB trøje..
    Den beskrivelse vil jeg godt gå med til. Bare så længe, du ikke kalder den en OB trøje. For det er det ikke.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Jeg ved fanme ikke helt hvilket ben jeg skal stå på.
      Det er godt nok festen at striwerne ikke er væsenligt bredere.

      Omvendt så er der tænkt over trøjen og det er ikke bare et eller andet fra Hummels sports katalog. At de så har fejlet i tegne stuen er så noget andet.

      Kig nu på AaB's nye trøje som nævnt tidligere i tråden. Det er en standart trøje fra kataloget som så lige har fået en enkelt detalje i ærmet, et AaB logo og et sponsor tryk. Enormt kedelig.
      Så kan jeg bedre lige vores selv om den mangler det væsentlige

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den beskrivelse vil jeg godt gå med til. Bare så længe, du ikke kalder den en OB trøje. For det er det ikke.

        MvH ChrisOB
        Så det bestemmer du at den ikke er? ;)

        Jeg synes det er fair nok at synes den er grim etc Men en OB trøje det er det - Om du vil det eller ej ;)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Så det bestemmer du at den ikke er? ;)

          Jeg synes det er fair nok at synes den er grim etc Men en OB trøje det er det - Om du vil det eller ej ;)
          Jeg bestemmer ikke noget; jeg har en mening om den trøje, som du har din. Og for mig er det ikke en OB-trøje; for sådan hverken har eller skal trøjer, hvor der står OB på se ud - sådan rent historisk. Og historien betyder åbenbart mere for mig, end det gør for dig; Jeg synes ikke den er grim - det er bare ikke en OB-trøje, når der ingen striber er.

          Det kan du så vælge at ryste på hovedet af; men som du kan se, er der mange, der har en følelsesmæssig involvering i denne slags ting; og jeg er ærligt talt bedøvende ligeglad med, at DU kalder det en OB-trøje, bare fordi OB kommer til at have den på. Vi kan bare blive enige om at være uenige.

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 11-05-2017, 15:15.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Synes man vil for meget med denne trøje, det er blevet et makværk.
            Striberne er ikke ens, og falder ikke med samme mellemrum, og det sorte Carlsberg logo ser endnu værre ud end tidligere, måske fordi trøjen er mere hvid. Den sorte ring i enderne af ærmerne skulle klart have været blå. Hakket der kommer i de blå striber der hvor de går kraven i møde ser træls ud. Ryggen er stort set bare en hvid trøje, og den sorte, blå og hvide stribe der er, det ligner mere Estlands flag end noget der har med OB at gøre. Den blå kant forneden der går rundt i siderne og på ryggen, den stopper foran, og det ser dumt ud. Det ligner to trøjer der er syet sammen, bla. pga. kanten forneden, og pga. kraven, men også især fordi den yderste stribe ikke går helt ned, men stopper i samme linje som den omtalte kant også gør det. Synes det ser helt galt ud.

            Det ser hæsligt ud...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg bestemmer ikke noget; jeg har en mening om den trøje, som du har din. Og for mig er det ikke en OB-trøje; for sådan hverken har eller skal trøjer, hvor der står OB på se ud - sådan rent historisk. Og historien betyder åbenbart mere for mig, end det gør for dig; Jeg synes ikke den er grim - det er bare ikke en OB-trøje, når der ingen striber er.

              Det kan du så vælge at ryste på hovedet af; men som du kan se, er der mange, der har en følelsesmæssig involvering i denne slags ting; og jeg er ærligt talt bedøvende ligeglad med, at DU kalder det en OB-trøje, bare fordi OB kommer til at have den på. Vi kan bare blive enige om at være uenige.

              MvH ChrisOB
              Lad os bare blive enige om det sidste og det er også fint at du er bedøvende ligeglad med hvad jeg mener. Men jeg har såmænd også følelser med i det her - debatterne generelt. Vi er bare; Ja uenige :)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                på følgende link er der Barcatrøjer. Den ene er isoleret set pisseflot, high-tech osv, men har bare i mine øjne ikke meget barca at gøre! Den giver ingen associtioner til de store spillere der har båret trøjen førhen! Nedenunder med lange ærmer, som altid vil være barcatrøjen for mig, selv med de ændringer på ærmerne. Men der er penge i merchandisesalg:( Det pudsige her er jo at selv ikke i HC Andersens hjemby kan man sælge 'kejserens ny klæder', og det er det, det er blevet til! Forandring bare for forandringens skyld..

                http://www.pics4world.com/vb/showthread.php?t=5538

                Comment


                  Dejligt med en ny smuk trøje, dejlig blå farve , istedet for de her fesne lidt lyseblå farver, der nogengange har præget vores trøjer og shorts.
                  Til de af jer der mener at netop I har patent på hvad en rigtig OB trøje er. I lyder som nogle små børn der tuder fordiI ikke altid får hvad I peger på.
                  Ynkeligt ynkeligt ud over alle grænser.
                  Der var også OB trøjer før I blev født. Så klap nu hesten,

                  Comment


                    Jeg har lige købt den gamle trøjer delvist i protest over det nye design.
                    Last edited by Lindberg; 13-05-2017, 17:55.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                      Jeg har lige købt den gamle trøjer delvist i protest over det nye design.
                      Fedt. Jeg har lige købt den nye trøje, men det var ikke i protest mod den gamle. Den gamle var fed og det synes jeg også den nye er, men på sin egen måde. Men det er fedt for dig ,hvis din "delvise protest" gør dig glad .
                      Tillykke med OB trøjen

                      Comment


                        Synes den er flot. Slut.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Klart mest til den "gamle", men den "nye" gjorde bedre indtryk i dag end jeg havde frygtet, tror jeg overlever

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Klart mest til den "gamle", men den "nye" gjorde bedre indtryk i dag end jeg havde frygtet, tror jeg overlever
                            vi har vundet 100% af vores kampe i denne trøje. Det må trække op!

                            Comment


                              Normalt er jeg til de brede "traditionelle" striwer, men jeg synes faktisk den her er pisse fed!

                              Hvis jeg skulle finde én ting at kritisere ved den, er det at ODENSE burde stå under nummeret og spillernavnet over :-)
                              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                              Comment


                                Så skal vi bare have gjort noget ved det grimme målmandstøj. Det sorte sæt er okay, men lyseblå til en målmand går ikke.
                                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                                Comment

                                Working...
                                X