Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB 8/5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mener Weber er småskadet mens det åbenlyst er vigtigere at får Ryan igang på højreback end det er med Buus pt
    Enig med hensyn til Ryan, men jeg ville nu stadig gerne have haft Buus med på bænken. Jeg ser ingen grund til at give Lund hans sædvanlige 10-15 minutter i lige netop denne kamp. Desuden kan Buus også til nøds dække venstre back samt kanterne, så også her kunne han have fået chancen - om ikke andet undervejs i kampen. Men man har nok vurderet, at det er vigtigere at holde truppens 15-18 vigtigste spillere skarpe, og det er selvfølgelig også fair nok.
    SLO

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Jeg håber på en sejr, men ikke med så mange mål, at det er nok til 1. Pladsen. Jeg mener personligt at Silkeborg ligger bedre til os end Aab, og udelukkende af den grund, at en udetur til Silkeborg - Her kan vi sagtens dominere lydbilledet som fans, hvor det er lidt sværere i Aalborg... og der er langt til Aalborg. Der ville komme flere til Silkeborg end Aab, efter min bedste overbevisning. Selvom der også er et lille stykke til Silkeborg :-)

      Desuden tror jeg Randers vinder over Horsens, og så kan vi ikke nå 1. Pladsen alligevel.

      Er datoerne klar til OB-SIF kampene?
      siden 1887

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Er datoerne klar til OB-SIF kampene?
        Nej, de bliver fastlagt i aften. Datoer og tidspunkter for kampene er der, men hvem der skal spille hvornår - det vides ikke. Jeg vil formode vi har et kampprogram i morgen tidlig.

        Comment

        Working...
        X