Fuck det er godt gået med en mand i undertal så længe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB Randers 18.april 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJa, det skrev jeg også tidligere - altså det om Desler. Og kunne jeg nævne to markspillere var han den anden."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog hov......2 sejre i streg, hva satan"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdommeren mener han har ret.....undre jo ikke
jeg kan nu ikke se det - og slet slet ikke det røde kort"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog hov......2 sejre i streg, hva satan"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg har sjældent været så ked af ikke at være på stadion som jeg er idag - fantastisk kamp af hele holdet, jeg er så ufattelig glad og stolt oven på den mandfolkepræstation som jeg lige har været vidne til. Vi så rystede ud efter det røde kort (der blev givet fejlagtigt og smadrede kampen), men selvom vi var pressede blev der kæmpet røven ud af bukserne over hele linien. Gryte står fantastisk og er klart MOM, men Casper Nielsen og Desler udviser så meget fight og mod og mandshjerte, det er OB DNA, og det er alt det jeg drømmer om at se fra de stribede. Fantastisk dejlig sejr, jeg er glad !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af steenbjoern Se indlægJeg har sjældent været så ked af ikke at være på stadion som jeg er idag - fantastisk kamp af hele holdet, jeg er så ufattelig glad og stolt oven på den mandfolkepræstation som jeg lige har været vidne til. Vi så rystede ud efter det røde kort (der blev givet fejlagtigt og smadrede kampen), men selvom vi var pressede blev der kæmpet røven ud af bukserne over hele linien. Gryte står fantastisk og er klart MOM, men Casper Nielsen og Desler udviser så meget fight og mod og mandshjerte, det er OB DNA, og det er alt det jeg drømmer om at se fra de stribede. Fantastisk dejlig sejr, jeg er glad !Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg er i chok over, at dommerens argument for at dømme straffe er, at Tingager skulle tage støttebenet på Pourie. Ud fra TV-billederne er det eneste man kan konkludere da, at støttebenet slet ikke bliver rørt.
Umiddelbart ligner det mest, at Pourie mister balancen inden der er kontakt, da han allerede har påbegyndt faldet inden kontakten sker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af steenbjoern Se indlægJeg har sjældent været så ked af ikke at være på stadion som jeg er idag - fantastisk kamp af hele holdet, jeg er så ufattelig glad og stolt oven på den mandfolkepræstation som jeg lige har været vidne til. Vi så rystede ud efter det røde kort (der blev givet fejlagtigt og smadrede kampen), men selvom vi var pressede blev der kæmpet røven ud af bukserne over hele linien. Gryte står fantastisk og er klart MOM, men Casper Nielsen og Desler udviser så meget fight og mod og mandshjerte, det er OB DNA, og det er alt det jeg drømmer om at se fra de stribede. Fantastisk dejlig sejr, jeg er glad !
Selvom jeg kunne se kampen kun på en skærm af 10x5 cm: utvivlsomme, de fightede som guder!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg4 er måske også muligt. så er 1. pladsen sikret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment